matthew Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Witam, Próbowałem przeszukać neta i forum na temat różnic pomiędzy STI a STI Prodrive w hawku ale znalazłem tylko w bugu. Czy ktoś na forum jest w stanie wymienić konkretnie zasadnicze różnice pomiędzy tymi wersjami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Napewno w pakiecie jest troche więcej koni i wydech Prodrive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto555 Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Chodzi Ci o PPP - Prodrive Performance Pack? Jeśli tak, to poza wydechem Prodrive i modyfikacją sterownika przez firmę Prodrive to się chyba niczym nie różniło. A i tak każdy egzemplarz różnie przyjmował ten program, w jednym efekt był lepszy, w drugim gorszy... Moim zdaniem zbędna opcja, jak już to zdecydowanie lepiej zmienić wydech i dać do wystrojenia ogarniętemu tunerowi. Co innego SPRT w hawku, tam różnice były już znaczniejsze. Ale tu nie chcę skłamać co i jak, niech zmiany opisze ktoś kto wie na 100% co tam siedziało 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 (edytowane) W Sprt była zwiększona moc do 310/320 koni, dokłada przedniego spoilera, naklejki/napis sprt, inne sprzęgło, rozporki kielichow przód i tył, grubsze stabilizatory, sprężyny sti, zbiorniki 12 l na intercooler z automatycznym trybem pracy, tabliczka w środku z napisem sprt i numerem. Chlapacze/wydech Prodrive i inna pompa paliwa. To chyba tyle Edytowane 1 Sierpnia 2016 przez abecer 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matthew Opublikowano 31 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 (edytowane) Chodzi Ci o PPP - Prodrive Performance Pack? Dobre pytanie. Zainteresowałem się bardziej tym tematem ze względu na ogłoszenie o sti który opisany jest jako prodrive i ma uszkodzony silnik, a cena jest znacznie wyższa od zwykłych sprawnych STI (nawet podlubanych i zakutych). Zacząłem się zastanawiać wiec z czego wynika tak wysoka cena... Edytowane 31 Lipca 2016 przez matthew Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slonik01 Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 PPP różni się : Kpl. układem wydechowy ze sportowym katalizatorem. Modyfikacja oprogramowania sterownika Wydajniejszą pompą paliwa Niższymi sprężynami i zwykle innymi obręczami kół . Efekt zmian to 305 PS przy silniku 2.0 i 320 PS przy 2.5 Szczegółowy opis dla hawka jest tutaj: http://impreza.co/wp-content/uploads/2014/11/2006-WRX-STi-PPP-Brochure.pdf 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matthew Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 dziękuje panowie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się