Jump to content

Legacy 2.2 podniesienie mocy


Recommended Posts

 

 

Ewentualnie opłacalna sprawą jest montaż turbo ?
Jedyną opłacalną sprawą w tej kwestii jest sprzedać wolnegossaka i kupić samochód z turbo.  :) Edited by Kapic
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Chcesz mozesz dolozyc turbo,temat byl poruszany wczesniej,chopaki temat ogarnęli autko na lpg zacnie pomykalo a zywot swoj skonczylo nie dlatego ze silnik padl a bude ruda zjadla. Znajomy niedawno dolozyl turbo do ej16 i ladnie to jedzie. Jesli masz checi wiedze, czas, fundusze na to, to dzialaj.

Link to post
Share on other sites

Buda zdrowiutka, silnik i skrzynia po remoncie, zawias zrobiony, nowiutkie amory, gaz na gwarancji i szkoda mi tego auta sprzedawać. A dostałem go od teścia bo kupił legacy III. I myślałem żeby dało radę coś pokombinować żeby troszkę lepiej jeździł...

Link to post
Share on other sites

Z tego co piszesz głupotą by było sprzedawać autko w takim stanie. Znając życie zaraz będą głosy że nie opłaca się, bo taniej wyjdzie sprzedać i kupić auto z turbo, że nie da się, fakt że przyrostów mocy /momentu wielkiego nie uzyskasz bo doładowanie ok 0,4 to max co będzie można dać bez odprężania silnika ale to wystarczy żeby auto lepiej jechało.

Link to post
Share on other sites

Witam , da radę jakoś podkręcić moc/moment obrotowy w wolnossaku? Ewentualnie opłacalna sprawą jest montaż turbo ?

Poczytaj Mój temat na kreskowym forum  (Impreza EJ16 Turbo)  może się zapalisz do przeróbki, jakby co służę radą.

Edited by MacGregor
Link to post
Share on other sites

Mialem kilka lat Legacy 2.2. Autko jezdzilo calkiem fajnie, a 10s do 100 wcale nie jest zlym przyspieszeniem. Najpierw zmierz przyspieszenie swojego auta, byc moze cos jest zepsute badz zuzyte. Jesli masz 10s lub mniej do 100, to wszystko z autem jest w porzadku. Pozostaje tylko wymienic silnik na turbo z Imprezy lub dodac magnetyzery :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Modzenie NA jest raczej mało sensowne. Daje się to robić, owszem, i nawet można to mapować, ale realne przyrosty nie przekraczają 10% mocy (z reguły w okolicach 6-8).

Jednak gdybyś nawet osiągnął te 10%, to dla 13 koni i tak nie bardzo warto, bo koszty będą absurdalne w odniesieniu do korzyści.

Jednym słowem, nie warto.

 

Pozostaje turbo. I tu masz dwie drogi, albo zakładasz turbo do swojego NA i ładujesz lekko, do pół bara, albo wkładasz wszystko z modelu trubo.

Wszystko, czyli... wszystko. Dawca jest prawie nieistotny, byle nie legasie GT. To jest pewnie najdroższa opcja, ale IMHO najlepsza.

Są też zestawy z kompresorem, ale szczegółów nie znam.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...