Maciej Michalik Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Witam , da radę jakoś podkręcić moc/moment obrotowy w wolnossaku? Ewentualnie opłacalna sprawą jest montaż turbo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 (edytowane) Ewentualnie opłacalna sprawą jest montaż turbo ? Jedyną opłacalną sprawą w tej kwestii jest sprzedać wolnegossaka i kupić samochód z turbo. Edytowane 30 Lipca 2016 przez Kapic 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Wojtalik Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Podobno nieopłacalne są takie modyfikacje. Za dużo kasy w stosunku do efektu. Co do turbo nawet nie wyobrażam sobie ile czasu pracy i problemów.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 2.2 nie nadaje sie do uturbiania. Piec tego nie wytrzyma na długo. Temat był wałkowany wcześniej... poszukaj na forum;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Chcesz mozesz dolozyc turbo,temat byl poruszany wczesniej,chopaki temat ogarnęli autko na lpg zacnie pomykalo a zywot swoj skonczylo nie dlatego ze silnik padl a bude ruda zjadla. Znajomy niedawno dolozyl turbo do ej16 i ladnie to jedzie. Jesli masz checi wiedze, czas, fundusze na to, to dzialaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Michalik Opublikowano 30 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Buda zdrowiutka, silnik i skrzynia po remoncie, zawias zrobiony, nowiutkie amory, gaz na gwarancji i szkoda mi tego auta sprzedawać. A dostałem go od teścia bo kupił legacy III. I myślałem żeby dało radę coś pokombinować żeby troszkę lepiej jeździł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Z tego co piszesz głupotą by było sprzedawać autko w takim stanie. Znając życie zaraz będą głosy że nie opłaca się, bo taniej wyjdzie sprzedać i kupić auto z turbo, że nie da się, fakt że przyrostów mocy /momentu wielkiego nie uzyskasz bo doładowanie ok 0,4 to max co będzie można dać bez odprężania silnika ale to wystarczy żeby auto lepiej jechało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 A jak by kupić rozbitego anglika i przełożyć silnik, skrzynie, dyfer itd.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 i kierownice bo bi turbo nie pozwala na adaptacje do naszych z powodu kolidowania z kierownicą 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 O ile to ma być biturbo. Wszak od każdego turbo można włożyć napędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Sam blok wytrzyma dosyć dużo, ale reszta gratów do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGregor Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam , da radę jakoś podkręcić moc/moment obrotowy w wolnossaku? Ewentualnie opłacalna sprawą jest montaż turbo ? Poczytaj Mój temat na kreskowym forum (Impreza EJ16 Turbo) może się zapalisz do przeróbki, jakby co służę radą. Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez MacGregor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Mialem kilka lat Legacy 2.2. Autko jezdzilo calkiem fajnie, a 10s do 100 wcale nie jest zlym przyspieszeniem. Najpierw zmierz przyspieszenie swojego auta, byc moze cos jest zepsute badz zuzyte. Jesli masz 10s lub mniej do 100, to wszystko z autem jest w porzadku. Pozostaje tylko wymienic silnik na turbo z Imprezy lub dodac magnetyzery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Modzenie NA jest raczej mało sensowne. Daje się to robić, owszem, i nawet można to mapować, ale realne przyrosty nie przekraczają 10% mocy (z reguły w okolicach 6-8). Jednak gdybyś nawet osiągnął te 10%, to dla 13 koni i tak nie bardzo warto, bo koszty będą absurdalne w odniesieniu do korzyści. Jednym słowem, nie warto. Pozostaje turbo. I tu masz dwie drogi, albo zakładasz turbo do swojego NA i ładujesz lekko, do pół bara, albo wkładasz wszystko z modelu trubo. Wszystko, czyli... wszystko. Dawca jest prawie nieistotny, byle nie legasie GT. To jest pewnie najdroższa opcja, ale IMHO najlepsza. Są też zestawy z kompresorem, ale szczegółów nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się