Skocz do zawartości

Legacy 2.2 podniesienie mocy


Maciej Michalik

Rekomendowane odpowiedzi

Chcesz mozesz dolozyc turbo,temat byl poruszany wczesniej,chopaki temat ogarnęli autko na lpg zacnie pomykalo a zywot swoj skonczylo nie dlatego ze silnik padl a bude ruda zjadla. Znajomy niedawno dolozyl turbo do ej16 i ladnie to jedzie. Jesli masz checi wiedze, czas, fundusze na to, to dzialaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buda zdrowiutka, silnik i skrzynia po remoncie, zawias zrobiony, nowiutkie amory, gaz na gwarancji i szkoda mi tego auta sprzedawać. A dostałem go od teścia bo kupił legacy III. I myślałem żeby dało radę coś pokombinować żeby troszkę lepiej jeździł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz głupotą by było sprzedawać autko w takim stanie. Znając życie zaraz będą głosy że nie opłaca się, bo taniej wyjdzie sprzedać i kupić auto z turbo, że nie da się, fakt że przyrostów mocy /momentu wielkiego nie uzyskasz bo doładowanie ok 0,4 to max co będzie można dać bez odprężania silnika ale to wystarczy żeby auto lepiej jechało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , da radę jakoś podkręcić moc/moment obrotowy w wolnossaku? Ewentualnie opłacalna sprawą jest montaż turbo ?

Poczytaj Mój temat na kreskowym forum  (Impreza EJ16 Turbo)  może się zapalisz do przeróbki, jakby co służę radą.

Edytowane przez MacGregor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem kilka lat Legacy 2.2. Autko jezdzilo calkiem fajnie, a 10s do 100 wcale nie jest zlym przyspieszeniem. Najpierw zmierz przyspieszenie swojego auta, byc moze cos jest zepsute badz zuzyte. Jesli masz 10s lub mniej do 100, to wszystko z autem jest w porzadku. Pozostaje tylko wymienic silnik na turbo z Imprezy lub dodac magnetyzery :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Modzenie NA jest raczej mało sensowne. Daje się to robić, owszem, i nawet można to mapować, ale realne przyrosty nie przekraczają 10% mocy (z reguły w okolicach 6-8).

Jednak gdybyś nawet osiągnął te 10%, to dla 13 koni i tak nie bardzo warto, bo koszty będą absurdalne w odniesieniu do korzyści.

Jednym słowem, nie warto.

 

Pozostaje turbo. I tu masz dwie drogi, albo zakładasz turbo do swojego NA i ładujesz lekko, do pół bara, albo wkładasz wszystko z modelu trubo.

Wszystko, czyli... wszystko. Dawca jest prawie nieistotny, byle nie legasie GT. To jest pewnie najdroższa opcja, ale IMHO najlepsza.

Są też zestawy z kompresorem, ale szczegółów nie znam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...