Skocz do zawartości

1.5


Pitercvc

Rekomendowane odpowiedzi

Zamierzam kupic 1.5 107hp i prosze o pomoc gdzie zajrzeć i na co zwracac uwage chodzi raczej o mechanike i slabe strony subaru bo nie mam zielonego pojecia na co patrzec .honde znam na wylot a subaru sie trochę boje zeby nie wpakowac sie na mine.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słaba strona to silnik 1,5 107hp ;) Nie jedzie i paliwo dużo. Jeśli jeszcze nie dałeś zadatku na auto to poszukaj 2,0 - pali podobnie a jedzie o wiele lepiej.

Naprawdę - 1,5 jest dla BARDZO spokojnych kierowców i to nie jeżdżącym poza miastem ;)

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód za ciężki na 1.5 Zdecydowanie musi być min. 2.0l Nawet to 150KM czasem przymula. Na 1.5 nic nie zaoszczędzisz.

Mi spala w cyklu mieszanym i z muskaniem po gazie 9.8l/100. A przy normalnej jeździe po mieście 12l. Też się bałem tego auta ale teraz jestem zakochany. Jak dla mnie to zawieszenie, prowadzenie, reduktor przemawia za kupnem auta. Co do napraw wszędzie jest dojście, rozrząd łatwo wymienialny, i nie jest aż tak tragicznie w eksploatacji jak straszyli mnie na początku. Wymieniłem u siebie sprzęgło dlatego że rozsypało się łożysko oporowe przy oryginalnym przebiegu 120 tyś co zajęło mi w dwie osoby ok 10h. Poza tym jeżdżę także dynamicznie a nawet za bardzo jak na tę moc i zrobiłem już 5 tys od marca i nic się nie dzieje. Polecam i nie sprzedam i pod żadnym pozorem nie zagazuje mojego kochanego subaru. Uważam że powinieneś szukać uzywanego u dealera subaru z pewnym udokumentowanym przebiegiem oraz serwisem i napewno nie wtopisz. Ja kupiłem w Mikołowie oddany w rozliczeniu od nowości z Mikolowa i pełna dokumentacja serwisową i przegladem komp. i tech. więc zostaje tylko dobra eksploatacja wg książki serwisowej i tylko jeździć tzn. lać i jeździć ☺

Edytowane przez FelipoF1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi wystarczy 1.5 potrzebny bedzie 2-3 razy w tygodniu do tej pory jezdzilem hondą jazz i było ok,jak się trafi 2.0 też może byc .Ja zazwyczaj jeżdżę sam kolo komina wiec moc pojemność ma małe znaczenie robię około 200km na tydzień, jeżyk spalal mi 6 litrow a ufo pali 7 wiec stwierdzilem ze o litr lub dwa na stefke nie bede sie juz zciskal zwazywszy ze tankuje za jakies 100 pln miesiecznie to za 150 tez przezyje a bedzie to jako drugie auto co do zadatku to nawet nie mam jeszcze upatrzonego egzemplarza tylko tak sobie pomyslalem o tym subaru bo calkiem nieźle wygląda, wyglada na drozszy niz jest ,nie ma takiego nikt z sąsiadów, i nie słyszałem żeby się skundlił z jakimś Reno czy coś tam jak nissany ,pitasubisi, miazgi ,i moze to dobry czas na zmiany bo od lat tylko honda i honda, wiec piszecie ze silnika i podzespołów nie muszę się bać jeżeli przebieg jest do 200 tys i samochód był normalnie używany , zresztą czy takie półtora można używać nienormalnie wybaczcie błędy bo jestem na wakacjach i nadaje z kalkulatora i piszę się czasami co popadnie

Edytowane przez Pitercvc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

a możecie powiedzieć mi jak wyglada sprawa regulacji zaworów w tych silnikach 1.5 w wersji GH? mam upatrzona jedna, posiada instalacje LPG ale jedyne co usłyszałem od znajomych odnośnie imprezy w gazie - "NIEOPLACALNE". Czy to prawda ze regulacja zaworów jest na płytkach i ich inspekcja wymaga wyjęcia silnika? Sam koszt ponoc 3,5 tyś. Czy użytkownicy mogli by się wypowiedzieć w temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...