Jump to content
Haze

Forester - SZYBKIE PYTANIE

Recommended Posts

19 minut temu, ewemarkam napisał:

Co zrobić z kierownicą która się odkleiła od "stelaża" tzn górna część się trochę kreci. Tak jak manetka gazu w motocyklu. Kierownica zwykła bez skóry. Da się to jakoś czymś podkleic? Np klej w strzykawce?

Zwykłe kiery są tanie a i masz opcję zmiany na skórę :D

Kiedyś próbowałem podkleić w nietypowym aucie, ale krótko to działało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Gdzie i za ile mogę dorobić kluczyk (mam tylko 1)

2. Czy jest gdzieś manual jak dostawić fabryczny tempomat (Forester SF Autom.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, Vercy napisał:

1. Gdzie i za ile mogę dorobić kluczyk (mam tylko 1)

2. Czy jest gdzieś manual jak dostawić fabryczny tempomat (Forester SF Autom.)

AD 2

 

A kluczyk to chyba wszędzie, bo zrobią Ci kopie immo. Natomiast aby doprogramować nowy kluczyk to już chyba tylko ASO.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, ewemarkam napisał:

AD 2

 

A kluczyk to chyba wszędzie, bo zrobią Ci kopie immo. Natomiast aby doprogramować nowy kluczyk to już chyba tylko ASO.

 

Tej kwestii kluczyka nie rozumiem, możesz wytłumaczyć? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Chyba wszędzie gdzie dorabiają kluczyki, w każdym choćby markecie jest taki punkt.

 

Edited by ewemarkam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilu ohmowe są wtryskiwacze benzynowe w Subaru? Są różne czy każde są takie same?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiecie może do czego jest ten przycisk?

 

 

IMG_20190824_185424 — kopia.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Vercy napisał:

Wiecie może do czego jest ten przycisk?

 

 

IMG_20190824_185424 — kopia.jpg

 

Podjaśnia ODO i zegar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie włącza led bara.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lotka klapy bagażnika w Forku SF - czy ktoś montował z Alledogo?

 

https://allegro.pl/oferta/subaru-forester-96-02-spoiler-daszek-7920628111

 

https://allegro.pl/oferta/subaru-forester-1-lotka-spoiler-na-klape-podklad-8350431717

 

 

czy szukać klapy z S-Turbo z lotką?

A może ktoś ma na zbyciu?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minut temu, janekbe napisał:

Lotka klapy bagażnika w Forku SF - czy ktoś montował z Alledogo?

 

https://allegro.pl/oferta/subaru-forester-96-02-spoiler-daszek-7920628111

 

https://allegro.pl/oferta/subaru-forester-1-lotka-spoiler-na-klape-podklad-8350431717

 

 

czy szukać klapy z S-Turbo z lotką?

A może ktoś ma na zbyciu?

 

 

Buda jest taka sama, czy S-T czy nie, moja wygląda dokładnie jak te ze zdjęcia

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Vercy napisał:

Buda jest taka sama, czy S-T czy nie, moja wygląda dokładnie jak te ze zdjęcia

 

Dzieki. 

 

A czy ktoś z Was montował te z Allegro? Jak z jakością, łatwością montażu, dopasowaniem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja się ściąga panele boczne zewnetrzne drzwi? tak po prostu szarpać czy jest na to jakaś cwana bezinwazyjna  metoda?

 

Auto oddaje do pełnego blacharsko lakierniczego spa a nie chce aby blacharze mieli szanse coś ukryć wiec wszystko co okrywa dół sam zdemontuje, a potem na własnych oryginalnych zapinkach założę ponownie

 

całe zło ukrywa się pod plastikami. Dwa lata temu, czyli  w 12 letnim garażowanym aucie tak to wyglądało przed konserwacją. Teraz znowu coś wychodzi więc zabawa zaczyna się od nowa. Martwi mnie to, że dół z tyłu auta wygląda słabo. Podłużnice z nalotem rdzy, tyny wózek ze sporą ilością korozji nie wspominając o tylnym uchu. Wahacze wzdłużne nowe mam z mocowaniami tulejami itp, cały ten wózek też więc pewnie zlece piaskowanie, malowanie proszkowe, zlanie woskiem konserwującym i podmienię. ta przednia rama przy wahaczach też wyglada średnio, ale to akurat łatwo wyminić.

 

generalnie co roku, przed zimą progi powinny być ściągnięte za całość powinna być zalana specjalnym woskim

WP_20150722_14_39_45_Pro.jpg

WP_20150722_14_39_52_Pro.jpg

WP_20150722_17_06_22_Pro.jpg

WP_20150722_17_06_41_Pro.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co ile wymienia się olej w dyfrze? probuje to gdzieś znaleźć ale nigdzie nie znajduje ani słowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

30 k przy ciężkich warunkach 60k przy normalnych

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, AdaSch napisał:

ja się ściąga panele boczne zewnetrzne drzwi? tak po prostu szarpać czy jest na to jakaś cwana bezinwazyjna  metoda?

 

Auto oddaje do pełnego blacharsko lakierniczego spa a nie chce aby blacharze mieli szanse coś ukryć wiec wszystko co okrywa dół sam zdemontuje, a potem na własnych oryginalnych zapinkach założę ponownie

 

całe zło ukrywa się pod plastikami. Dwa lata temu, czyli  w 12 letnim garażowanym aucie tak to wyglądało przed konserwacją. Teraz znowu coś wychodzi więc zabawa zaczyna się od nowa. Martwi mnie to, że dół z tyłu auta wygląda słabo. Podłużnice z nalotem rdzy, tyny wózek ze sporą ilością korozji nie wspominając o tylnym uchu. Wahacze wzdłużne nowe mam z mocowaniami tulejami itp, cały ten wózek też więc pewnie zlece piaskowanie, malowanie proszkowe, zlanie woskiem konserwującym i podmienię. ta przednia rama przy wahaczach też wyglada średnio, ale to akurat łatwo wyminić.

 

generalnie co roku, przed zimą progi powinny być ściągnięte za całość powinna być zalana specjalnym woskim

 

Jak byłem przy konserwacji Forka SG to po prostu pociągnął i plastiki wyszły ze spinek. Ale już z doświadczenia wiem, że nie każdy umie pociągnąć tak jak trzeba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Świergocze mi pod maską w forku SG 2007 i przestaje jak wciskam sprzęgło. Lepiej - przestaje nawet jak delikatnie dotknę pedału sprzęgła. Czy to możliwe, że to łożysko oporowe? Czytałem że to łożysko raczej świergocze jak się sprzęgło wciśnie a nie jak jest puszczone... no ale powiedziano mi, że to niekoniecznie tak musi być i że objawy u mnie też pasują do tego łożyska. Przy okazji powiedziano mi, że jak już to robić, to przy okazji dobrze całe sprzęgło wymienić, bo roboty tyle samo co z samym łożyskiem. Chciałem się was poradzić czy:

1. to faktycznie może być łożysko oporowe?

2. to prawda że roboty dużo  i warto od razu całe sprzęgło? powiem tylko, że moje sprzęgło ma na pewno ponad 100 tyś km, więc chyba raczej prędzej niż później do zrobienia

Edited by maggik

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minut temu, Pan Dziedzic napisał:

Wysprzęglik sprawdź.

 

sory za głupie pytanie, ale średnio się znam... jak go sprawdzić? trzeba do tego demontować skrzynię, czy jest jakiś inny sposób?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć

 

Nie mam wielkiej nadziei na szczęśliwy przypadek ale "kto pyta nie błądzi". 

Czy ktoś z Was miał taki problem i jak sobie z nim poradził? 

Uszkodzony gwint trzpienia tylnej wycieraczki, ten na który wchodzi nakrętka mocująca ramię wycieraczki na tylną szybę.

 

Cały pozostały mechanizm sprawny tylko co z tego skoro "jedno koło od traktora zepsute" :).

Można kupić cały używany mechanizm na alledrogo ale też bez pewności co do jakości gwintu na trzpieniu.

Znalazłem nowy mechanizm OEM w internetach za 650 PLN ale gdyby się dało kupić albo naprawić sam trzpień zapewne było by taniej.

 

Pozdrawiam,

 

IMG_0168.JPG

IMG_0166.JPG

IMG_0165.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
14 minut temu, maggik napisał:

 

sory za głupie pytanie, ale średnio się znam... jak go sprawdzić? trzeba do tego demontować skrzynię, czy jest jakiś inny sposób?

Jest pomiedzy silnikiem a skrzynią , otwórz maskę i patrząc od przodu jest  po prawej stronie przy/pod obudową filtra powietrza.

Jego trzpień popycha łapa, pryśnij/nasmaruj to miejsce.

 

Edited by Pan Dziedzic
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 25.08.2019 o 14:33, janekbe napisał:

Lotka klapy bagażnika w Forku SF - czy ktoś montował z Alledogo?

 

https://allegro.pl/oferta/subaru-forester-96-02-spoiler-daszek-7920628111

 

https://allegro.pl/oferta/subaru-forester-1-lotka-spoiler-na-klape-podklad-8350431717

 

 

czy szukać klapy z S-Turbo z lotką?

A może ktoś ma na zbyciu?

 

 

Ja mam lotkę bo kupiłem do forka, a tu forek się sprzedał..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cześć
 
Nie mam wielkiej nadziei na szczęśliwy przypadek ale "kto pyta nie błądzi". 
Czy ktoś z Was miał taki problem i jak sobie z nim poradził? 
Uszkodzony gwint trzpienia tylnej wycieraczki, ten na który wchodzi nakrętka mocująca ramię wycieraczki na tylną szybę.
 
Cały pozostały mechanizm sprawny tylko co z tego skoro "jedno koło od traktora zepsute" .
Można kupić cały używany mechanizm na alledrogo ale też bez pewności co do jakości gwintu na trzpieniu.
Znalazłem nowy mechanizm OEM w internetach za 650 PLN ale gdyby się dało kupić albo naprawić sam trzpień zapewne było by taniej.
 
Pozdrawiam,
 
IMG_0168.thumb.JPG.f05893231f068f2cbe95a262fc3e7ef6.JPG
IMG_0166.thumb.JPG.62849b86dbd2be7d6f31f0f9bd33bc06.JPG
IMG_0165.thumb.JPG.36762fda597f0cc1d90bd07adf581330.JPG
Przegwintuj na rozmiar mniejszy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a nie łatwiej znaleźć coś z rozbitka?

Ktoś sprzedwał teraz drugą budę bo z dwóch robił jedną.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...