Jump to content
Haze

Forester - SZYBKIE PYTANIE

Recommended Posts

czy świece irydowe NGK PFR6B 3500 będą odpowiednie do forka s-turbo ? czy kupiłem nieodpowiednie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, klev napisał:

czy świece irydowe NGK PFR6B 3500 będą odpowiednie do forka s-turbo ? czy kupiłem nieodpowiednie ?

Odpowiednie

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Bednarcm napisał:

 

Miałem w forku końocwy Milltek. Było ok, na zewnątrz fajnie, basowo. Wewnątrz dosyć cicho. Na tyle cicho, że jazda autostradowa nie była męcząca. Zachciało mi się większego hałasu, wymieniłem więc center na przelot. Na zewnątrz niewiele się zmieniło, wewnątrz natomiast zrobiło się mało przyjemnie przy wyższych obrotach, a co za tym idzie prędkości 130 i wyższe zrobiły się uciążliwe pod względem hałasu.

Zatem zależy co lubisz, jak i z kim jeździsz.

Dzięki, istotna uwaga :)

 

a ktoś ma porównanie CP oem vs MGm? bo z kwasówki dłużej pożyje, a niby tu i tu rezonator jest. są jakieś istotne różnice?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
24 minuty temu, VEC napisał:

Dzięki, istotna uwaga :)

Nie napisałem, że mój CP nie miał rezonatora, był to po prostu kawał rury :)

Edited by Bednarcm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tył, przód? W marcu na przeglądzie miały ponad 75%, zwykłe nie samopoziomujące, z tyłu nowe sprężyny lesjofors HD, nowe końcówki stabilizatora z tyłu, z przodu nowe gumy stabilizatora. Opony 225/50/17. Tył dociążony butlą LPG i hakiem 
No to jasne, za wysokie springi i pozytyw się robi przy obciążeniu. Masz -0,5 jako pozycję wyjściową?

Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, AdaSch napisał:

Masz -0,5 jako pozycję wyjściową?

O co chodzi? Jeżeli o geometrię chodzi to ostatnio była robiona przy wymianie łożysk koł i łączników stabilizatora z tyłu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
53 minuty temu, MateuszForester napisał:

Hej, posiadam Forester 2002 2.0 Turbo, musze dostac sie do ecu. podpowie ktos  gdzie go szukac? 

 

Przypadkiem nie jest schowany pod nogami pasażera z przodu? Pod dywanem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
O co chodzi? Jeżeli o geometrię chodzi to ostatnio była robiona przy wymianie łożysk koł i łączników stabilizatora z tyłu.
Ale czy na twardym zawiasie jest ustawione 0 czyli seryjnie dla sls czy -0,5

Miałem podobny problem w setupie springi z fxt sti plus sls co genialne utwardza i trochę podnosi tył ale dziwnie zachowuje się na zakrętach. Po zmianie na -0,5 było super. Ja mam tylni stab od sti pręt 20mm co jeszcze bardziej usztywnia całość.

Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam wydruk z ustawienia geometri to zobaczę. Czyli jak będzie zero to trzeba przestawić na -0,5?

Share this post


Link to post
Share on other sites

malowanie kierownicy i wybranych fragmentów dla tapicerki w foresterze z kierownica momo - pisze specjalnie bo chodzi mi o rodzaj skory i koloru.

czy ktos malowal farbkami kierownice i tapiserke (przetarcia). jesli tak prosze o podpowiedz jakimi konkretnie srodkami

Share this post


Link to post
Share on other sites
malowanie kierownicy i wybranych fragmentów dla tapicerki w foresterze z kierownica momo - pisze specjalnie bo chodzi mi o rodzaj skory i koloru.
czy ktos malowal farbkami kierownice i tapiserke (przetarcia). jesli tak prosze o podpowiedz jakimi konkretnie srodkami
Malowałem kierownicę momo środkiem ze zdjęcia, po 8 miesiącach i 15 tyś, farba delikatnie schodzi tylko w jednym miejscu.
Pewnie dlatego że położyłem tylko jedną warstwę z trzech 3bdecd3f16055292225561d2151f59dd.jpg
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tym razem szybka odpowiedź w temacie poszarpywania na LPG.

Po wymianie świec (jeszcze raz dzięki za info) i cewek, dzisiaj udałem się do stroiciela i okazało się, że winny jest mały błąd w mapie, który w pewnych określonych warunkach i w pewnym zakresie obrotów powodował skokowy wzrost dawki paliwa, co skutkowało wspomnianymi szarpnięciami. Nowa mapa i problem znikł.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, elmot napisał:

Tym razem szybka odpowiedź w temacie poszarpywania na LPG.

Po wymianie świec (jeszcze raz dzięki za info) i cewek, dzisiaj udałem się do stroiciela i okazało się, że winny jest mały błąd w mapie, który w pewnych określonych warunkach i w pewnym zakresie obrotów powodował skokowy wzrost dawki paliwa, co skutkowało wspomnianymi szarpnięciami. Nowa mapa i problem znikł.

I rewelacja, w końcu można cieszyć się z jazdy:ok:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, aplam13 napisał:

I rewelacja, w końcu można cieszyć się z jazdy:ok:

godzina upalania po A4 w deszczu trochę zmęczyła, no ale jak stroić to stroić przy pełnym obciążeniu ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć.

Z innej beczki.. W swoich Foresterach SJ z zamontowanym hakiem, ile macie wpisane w dowodzie rejestracyjnym przy pozycji O.1 ? Chodzi o przyczepę z hamulcem najazdowym?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cześć.
Z innej beczki.. W swoich Foresterach SJ z zamontowanym hakiem, ile macie wpisane w dowodzie rejestracyjnym przy pozycji O.1 ? Chodzi o przyczepę z hamulcem najazdowym?
Zależy chyba jaki masz silnik...

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Bartolini napisał:

Zależy chyba jaki masz silnik...

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
 

Ja mam wersję US z silnikiem 2,5i.

Jak macie przy dieslu 2,0 lub benzynie 2,0i w SJ ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja mam wersję US z silnikiem 2,5i.
Jak macie przy dieslu 2,0 lub benzynie 2,0i w SJ ?
Dla benzyny 2.0 jest 2000kg. Podejrzewam że dla diesla jest podobnie...

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 19.08.2019 o 18:59, AdaSch napisał:

No to jasne, za wysokie springi i pozytyw się robi przy obciążeniu. Masz -0,5 jako pozycję wyjściową?

Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka
 

Poszukałem i mam wydruk z geometrii. I po ustawieniu- zbieżność połówkowa jest na lewym tylnym +0.5mm a na prawym tylnym kole +0,7mm, a powinno być -0,5 aby ten tył nie pływał? Dobrze odczytałem te parametry?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 20.08.2019 o 22:33, Pikipara napisał:

Z innej beczki.. W swoich Foresterach SJ z zamontowanym hakiem, ile macie wpisane w dowodzie rejestracyjnym przy pozycji O.1 ? Chodzi o przyczepę z hamulcem najazdowym?

w SH jest 2000 kg - zakładam że SJ będzie miał te same parametry (silnik 2.0D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Jak wygląda regulacja luzów zaworowych w zgazowanym 2.0 Turbo 170km (1998)?

Trzeba wyciągać silnik? jak często?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regulacja płytkami, nie trzeba wyciągać silnika, luzy sprawdza się co 100 tys.km, na lpg warto 2x częściej.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, mirasek napisał:

Regulacja płytkami, nie trzeba wyciągać silnika, luzy sprawdza się co 100 tys.km, na lpg warto 2x częściej.

 

wszystko sie zgadza ale 85% zakładów chce wyciagac silnik... z lpg co 60k regulacja (ja tak robie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co zrobić z kierownicą która się odkleiła od "stelaża" tzn górna część się trochę kreci. Tak jak manetka gazu w motocyklu. Kierownica zwykła bez skóry. Da się to jakoś czymś podkleic? Np klej w strzykawce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...