Jump to content
Haze

Forester - SZYBKIE PYTANIE

Recommended Posts

Odkręcić koło i zobaczyć, czynność niezbyt skomplikowana;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, yaroz napisał:

czynność niezbyt skomplikowana;)

Prawda, trzeba jednak wiedzieć na co się patrzy, a ja laik jak cholera :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak odkrecisz koło to zobaczysz czy okładzina na klocku jest, czy już same blachy trą po tarczy hamulcowej

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie musi odkręcać.

Klocek jak i tarcze widać przy tej feldze :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
9 godzin temu, Pan Dziedzic napisał:

Klocek jak i tarcze widać przy tej feldze :D 

Faktycznie wszystko widać. Da radę coś zinterpretować ze zdjęć?

Tak czy siak jutro przejadę się do mechanika. Czy wystarczy zwykły czy jechać do specjalisty od Subaru?

20190812_074806.jpg

20190812_074707.jpg

Edited by Panzerpferd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mieniaj klocuchy, pewnie wewnętrzny szoruje.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, koziolek napisał:

pewnie wewnętrzny szoruje

Dlatego lepiej jest odkręcić koło wtedy można zobaczyć jak wygląda klocek wewnętrzny.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, yaroz napisał:

Dlatego lepiej jest odkręcić koło wtedy można zobaczyć jak wygląda klocek wewnętrzny.

Jutro jadę z tym do mechanika. Dzięki za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktycznie, to były klocki. Dzięki za pomoc. Kolejne doświadczenie zdobyte :D

Auto teraz Warcy, Rycy lecz nie Csescy :biglol:

20190813_144730.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie: czym zablokowac lusterka ? Bardzo lekko sie obracaja a przy ok.  80km/h skladaja mi sie :( dodam ze trzy sruby  siedza mocno wkrecone i ani drgna...pomysly?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam pytanie  odnośnie kabli zapłonowych, jest sens "zarażać" się sentechem ? - czy to zmiana siekierki na kijek - mam od nowości oryginalne kable (2007r) od dwóch lat na LPG i mam wrażenie, że już powoli się poddają.

https://www.subarak.pl/silnik/1672-przewody-zaplonowe-sentech-do-subaru-imprezalegacyforester-25-usa.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, chce wymienić obudowę lusterka w forku SG tylko nie wiem jak zdemontować lustro i silniczek elektryczny. Czy lustro jest demontowane czy trzeba odkręcić razem z silniczkiem? czy jak pociągnę to urwe jakiś element?

 Z góry dziękuję za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z polifta ale pewnie tak samo to wygląda jak u Ciebie

https://www.youtube.com/watch?v=3bCmFzQSYVQ

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, mattipk napisał:

Witam, chce wymienić obudowę lusterka w forku SG tylko nie wiem jak zdemontować lustro i silniczek elektryczny. Czy lustro jest demontowane czy trzeba odkręcić razem z silniczkiem? czy jak pociągnę to urwe jakiś element?

 Z góry dziękuję za pomoc

Obudowę czy plastik od przodu?

Plastik jest na zaczepy które trzeba nacisnąć w odpowiednim miejscu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie chce zrobić przeszczep zmienić czarną obudowę na lakierowaną i chcę przenieść bebechy z obecnego lusterka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@mattipkMam jedno luztro uszkodzone, możemy sie złapać w Piasecznie lub okolicy i zobaczysz sobie jak to wygląda. 

Jest to obudowa bez szkła i przedniego plastiku więc zobaczysz środek jak się dostać.

Edited by evi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Czy ktoś ma zamontowany u siebie wydech MGmotorsport w Forku SG XT? 

U mnie wydech do kata wygląda ok, dalej jest już przeżarty. I są dwie opcje odcinka środkowego- z rezonatorem lub przelot. Nie chcę żeby było za głośno, ale żeby fajnie brzmiał, zastanawiam się czy brać środkowy OEM i końcowy MGm czy rezonator+backbox MGm?

 

środkowy przelot pewnie już bardzo głośny jest?

Edited by VEC
litery

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
6 godzin temu, VEC napisał:

Czy ktoś ma zamontowany u siebie wydech MGmotorsport w Forku SG XT? 

U mnie wydech do kata wygląda ok, dalej jest już przeżarty. I są dwie opcje odcinka środkowego- z rezonatorem lub przelot. Nie chcę żeby było za głośno, ale żeby fajnie brzmiał, zastanawiam się czy brać środkowy OEM i końcowy MGm czy rezonator+backbox MGm?

 

środkowy przelot pewnie już bardzo głośny jest?

 

Ja miałem downpipe OEM z katem, środkowy z rezonatorem MG i końcówkę Blitz Nur Spec i było fajnie, basowo, wystarczająco głośno. Teraz mam pełen przelot i do poprzedniego układu bym nie wrócił, chociaż drze się kosmicznie to brzmi totalnie inaczej. Odgłosy prosto z garów, jak ryczący lew, dodatkowo turbo cudownie słychać. W zestawieniu do przelotu, wydech z katami brzmi jakby ktoś petardę wrzucił pod wiadro i na nim usiadł. Słychać wybuch ale to nie to :)

 

 

PS. Czy istnieją zaślepki przeciwmgielnych do SG XT ?

Edited by The_Sickness
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdy kręcę kierownicą, nawet delikatnie szybkimi ruchami podczas jazdy np w lewo tu czuć uciekanie tyłu auta w prawo analogicznie jest gdy kręcę prawo to tył ucieka w lewo. Przy bardzo zdecydowanych ruchach kierownicą zaczyna robić się nieciekawie, tak powiem delikatnie- dupą zarzuca. Co może być odpowidzialne za taki stan rzeczy? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, yaroz napisał:

Gdy kręcę kierownicą, nawet delikatnie szybkimi ruchami podczas jazdy np w lewo tu czuć uciekanie tyłu auta w prawo analogicznie jest gdy kręcę prawo to tył ucieka w lewo. Przy bardzo zdecydowanych ruchach kierownicą zaczyna robić się nieciekawie, tak powiem delikatnie- dupą zarzuca. Co może być odpowidzialne za taki stan rzeczy? 

Podejrzewam amorki, za bardzo pływa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, aplam13 napisał:

Podejrzewam amorki, za bardzo pływa.

Tył, przód? W marcu na przeglądzie miały ponad 75%, zwykłe nie samopoziomujące, z tyłu nowe sprężyny lesjofors HD, nowe końcówki stabilizatora z tyłu, z przodu nowe gumy stabilizatora. Opony 225/50/17. Tył dociążony butlą LPG i hakiem :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, yaroz napisał:

Tył, przód? W marcu na przeglądzie miały ponad 75%, zwykłe nie samopoziomujące, z tyłu nowe sprężyny lesjofors HD, nowe końcówki stabilizatora z tyłu, z przodu nowe gumy stabilizatora. Opony 225/50/17. Tył dociążony butlą LPG i hakiem :P

Miałem kiedyś takie objawy w poprzednim samochodzie i niestety jeden tylny amorek padł w większym stopniu niż drugi i podobnie się zachowywało, przyglądnij się czy nie masz wycieków, można skoczyć na skp zobaczyć czy oba (prawy=lewy) są na podobnym zużyciu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 20.07.2019 o 22:30, st981777 napisał:

Łożysko wycisku sprzęgła ma luz na łapce, albo łożysko wałka sprzęgłowego w skrzyni. Zobacz czy łapka sprzęgła "lata" na odpalonym.

Sprawdziłem tą łapkę z gumową uszczelką pod filtrem powietrza i jak tylko ją lekko dotknę to ten dźwięk ustaje, jak puszcze to powraca. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 17.08.2019 o 11:20, VEC napisał:

Czy ktoś ma zamontowany u siebie wydech MGmotorsport w Forku SG XT? 

U mnie wydech do kata wygląda ok, dalej jest już przeżarty. I są dwie opcje odcinka środkowego- z rezonatorem lub przelot. Nie chcę żeby było za głośno, ale żeby fajnie brzmiał, zastanawiam się czy brać środkowy OEM i końcowy MGm czy rezonator+backbox MGm?

 

środkowy przelot pewnie już bardzo głośny jest?

 

Miałem w forku końocwy Milltek. Było ok, na zewnątrz fajnie, basowo. Wewnątrz dosyć cicho. Na tyle cicho, że jazda autostradowa nie była męcząca. Zachciało mi się większego hałasu, wymieniłem więc center na przelot. Na zewnątrz niewiele się zmieniło, wewnątrz natomiast zrobiło się mało przyjemnie przy wyższych obrotach, a co za tym idzie prędkości 130 i wyższe zrobiły się uciążliwe pod względem hałasu.

Zatem zależy co lubisz, jak i z kim jeździsz.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 17.08.2019 o 16:01, The_Sickness napisał:

PS. Czy istnieją zaślepki przeciwmgielnych do SG XT ?

 

Internet pokazuje, że istnieją

 

 

SG9_1556431691023.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...