Jump to content
Haze

Forester - SZYBKIE PYTANIE

Recommended Posts

Panowie czy sprężyny od Subaru Impreza 2.0R 160km 2007 rok pasują do Forester 2.5 xt 2007 ? Chcę obniżyć, mam okazję kupić, do tych sprężyn byłyby kyb AGX

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cześć
Podrzucisz info gdzie takie czujniki do SG szukać?

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Wyszukaj na znanym portalu aukcyjnym czujniki elektromagnetyczne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da się coś zrobić z piszczącym klockami z przodu? Oprócz wymiany. Nie wiem co tam jest włożone, dużo jeszcze jest mięsa na nich.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

21 minut temu, ewemarkam napisał:

Da się coś zrobić z piszczącym klockami z przodu? Oprócz wymiany. Nie wiem co tam jest włożone, dużo jeszcze jest mięsa na nich.

 

shim disc

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, ewemarkam napisał:
W dniu 5.08.2019 o 07:22, Bartolini napisał:
Cześć
Podrzucisz info gdzie takie czujniki do SG szukać?

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
 

Wyszukaj na znanym portalu aukcyjnym czujniki elektromagnetyczne.

Było kiedyś w 101 napraw na TVN turbo, taka taśma elektromagnetyczna przyklejana do zderzaka od wewnętrznej strony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy jest ktoś w stanie powiedzieć jaki numer części nosi osłona elementów podwozia widoczna na zdjęciu? Gdzie tego szukać, mi ostatnio się jedna złamała.

 

 

czesc.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawa strona: 59140SA000

Lewa: 59140SA010

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Cześć, 

 

Czy linki ręcznego o poniższym indeksie podejdą do forka sf sturbo?

 

26051fc030 i 26051fc020

 

Może ktoś kupował ost i poratuje nr? 

Edited by prezespolski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniłem w końcu świece (na polecane NGK ILFR6B) i profilaktycznie dwie cewki. Poza tym, że silnik chodzi teraz jak szwajcarski zegarek, to szarpanie na LPG nie zniknęło. Szukam teraz magika od strojenia LPG i zobaczymy co wskóra. Póki co, dzięki za rady.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Może reduktor Ci nie domaga. Szarpie Ci przy przyśpieszaniu, czy po prostu szarpie na LPG niezależnie od tego czy jedziesz spokojnie, czy przyspieszasz, czy na wolnych?

Edited by ewemarkam

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, ewemarkam napisał:

Może reduktor Ci nie domaga. Szarpie Ci przy przyśpieszaniu, czy po prostu szarpie na LPG niezależnie od tego czy jedziesz spokojnie, czy przyspieszasz, czy na wolnych?

Tylko przy przyśpieszaniu (dość dynamicznym) i w pewnym zakresie obrotów (okolice 3000). Generalnie 2-3 szarpnięcia i jedzie dalej. Jest jeszcze jeden objaw na LPG, czyli mniejsza prędkość maksymalna (ma problem z osiągnięciem 190 (na benzynie bez problemów 210-215) i zaczyna się wtedy grzać (pomimo wydajniejszej chłodnicy). Co do drugiego objawu, to ciężko dokładnie go zbadać, bo nie chcę „pałować" niepotrzebnie samochodu, a dwa, że trudno o bezpieczny i spokojny odcinek do testów. Może to być reduktor, o LPG nie mam zielonego pojęcia, więc wolę podjechać do ogarniętego typa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
19 minut temu, elmot napisał:

Tylko przy przyśpieszaniu (dość dynamicznym) i w pewnym zakresie obrotów (okolice 3000). Generalnie 2-3 szarpnięcia i jedzie dalej. Jest jeszcze jeden objaw na LPG, czyli mniejsza prędkość maksymalna (ma problem z osiągnięciem 190 (na benzynie bez problemów 210-215) i zaczyna się wtedy grzać (pomimo wydajniejszej chłodnicy). Co do drugiego objawu, to ciężko dokładnie go zbadać, bo nie chcę „pałować" niepotrzebnie samochodu, a dwa, że trudno o bezpieczny i spokojny odcinek do testów. Może to być reduktor, o LPG nie mam zielonego pojęcia, więc wolę podjechać do ogarniętego typa. 

 

Strojenie lpg.... jak nie szarpie na pb, a na lpg tak, to mapa gazu do poprawy. Ewentualnie "gazownik" znajdzie ci szwankujacy element instalacji (moze wtrysk, moze reduktor, moze co innego)

Skonsultuj na forum kto z Twojej okolicy ogarnia dobrze lpg i heja. Samemu jak sie nie znasz i nie masz interfejsu to raczej nic nie wskorasz.

Pozdro

Edited by klev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na forum LPG znajdź jakiś polecany warsztat w swojej okolicy, jest tam mapa warsztatów. Żebyś trafił na dobrego gościa a nie wymieniacza. Mam wrażenie że reduktor Ci nie domaga, ale to wyjdzie jak się gość podłączy i przejedziecie się. Może da więcej dotrysku albo skoryguje mnożnik.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, klev napisał:

 

Strojenie lpg.... jak nie szarpie na pb a na lpg tak to mapa gazu do poprawy.

 

Też tak myślę, bo teoretycznie cała reszta jest ok a instalacja świeżo po przeglądzie i wymianach filtrów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, ewemarkam napisał:

Na forum LPG znajdź jakiś polecany warsztat w swojej okolicy, jest tam mapa warsztatów. Żebyś trafił na dobrego gościa a nie wymieniacza. Mam wrażenie że reduktor Ci nie domaga, ale to wyjdzie jak się gość podłączy i przejedziecie się. Może da więcej dotrysku albo skoryguje mnożnik.

 

 

Już mam namiary i poszło pytanie. Dam znać co wyszło.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to cos slaby byl ten "przeglad". 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, klev napisał:

No to cos slaby byl ten "przeglad". 

Dłuższa historia, po zakupie pojechałem do polecanego warsztatu i wtedy było super, full diagnoza z kompem i warunkach autostradowych, wymienione dwa wtryski, filtr i wóz chodził idealnie. Potem siadły małe zmiany, m in. wyleciał prekat i wjechała nowa mapa i też wszystko grało. Problemy pojawiły się tuż przed wizytą u gazownika, więc byłem przekonany, że to ogarnie tak jak ostatnio. Niestety obsługiwał mnie inny mechanik (a może właściciel) i powiem szczerze, że odwalił taką lipę, że zaniemówiłem i odechciało mi się cokolwiek do tego człowieka mówić. Mogę opisać jak wyglądał przegląd po 10 kkm w tej firmie, ale nie wiem, czy oftop się nie zrobi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napiaż mi na Priv jaka Instalacja.

Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

To już lepiej pisać w:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ewemarkam wiem, wiem, ale opisałem tylko wrażenia po wymianie świec. Reszta sama poszła małym offtopem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

B) ok to nie z wyrzutem jakimś :) 

Powodzenia, napisz co było jak Ci to już ktoś ogarnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam sobie odpowiedziales. Po wywaleniu precata I nowej mapie, instalacja lpg "zostala z tylu". Ja zeby swoja dograc do benzyny musialem ostatnio wymienic wszystkie weze gazu z 6mm na faro 8, reduktor na wiekszy i oba elektrozawory + dodatkowy (drugi) filtr fazy lotnej. Teraz dopiero uciaga te moje nieszczesne 250KM. Wczesniej mialem podobne objawy jak Ty tylko w granicach 4,5 k obrotow.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy da się gdzieś dostać sprzęgło kompresora klimatyzacji do Forestera SG 2007? Jeśli dobrze patrzę, to numer części to 73121SA000, choć mogę się mylić. Nie potrafię w polskiej części internetu nic znaleźć, jedynie do Foresterów SH 2008+. Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temacie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...