Jump to content
Haze

Forester - SZYBKIE PYTANIE

Recommended Posts

Dzięki.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak :-) aczemu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A już zdążyłem edytować :) dzięki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj czyszcząc co nieco auto (Forester 2012 USA 2.5) zauważyłem, że z tylnych siedzeń wychodzą jakieś przewodu z kostkami na dwa piny. Czyżby było to od ogrzewania czy jakich innych rzeczy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może to elektryczne rozkładanie oparcia tylnej kanapy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Dziś na apk Torque pojawiły się kody błędów.

P0103 P03EA P33F1 U2A87 U3101.

Ktoś może to rozkodować i co czynić dalej ? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Panowie da się jakoś fajnie bez problemowo przejść kablem z podwozia do kabiny w okolicy "wybieraka"/"lewarka" biegów w automacie? 

 

 

 

36 minut temu, LukaszRzyy napisał:

Witam. Dziś na apk Torque pojawiły się kody błędów.

P0103 P03EA P33F1 U2A87 U3101.

Ktoś może to rozkodować i co czynić dalej ? :huh:

Pierwszy jest od przepływomierz, na nim się skup. 

Edited by ewemarkam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakie świece do 2.5 xt sg lpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma świec do LPG. Kup dobre dedykowane do Twojego silnika.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakie to są dobre? Bo oem nie mogę znaleźć, a na Ngk wszyscy narzekają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kupiłem NGK jak dedykowane ale stopień zimniejsze

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Do LPG najlepsze są najprostsze świece, jednoelektrodowe. Ale o ciepłocie dobranej do silnika. I takie kup. Wymień je po 25 tys i znów jeździj. Kupisz jedną platynową albo irydową w cenie kompletu zwykłych. Jak nie chcesz NGK to kup Bosch albo Denso.

Edited by ewemarkam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam lpg ngk irydowe i nie narzekam. 20190223_144129.thumb.jpg.e629817063e8b3a97a15c3ee44de124f.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ja z kolei wziąłem świece z katalogu po numerze oem - zdecydowałem się na NGK platynowe - na razie jest ok. Świece dobrane pod "lpg" też irydowe ngk poddały się po ok 20tys wydaje mi się, kapkę za szybko

Edited by Łukasz Zioła
Pomyłka

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, klev napisał:

Ja mam lpg ngk irydowe i nie narzekam

Na fotce masz platynowe które idą w standardzie do Twojego silnika ;) aczkolwiek jak masz polifta z cewkami na świecach to powinieneś wrzucić mu PRF6G, chyba że to przejściówka to PRF6B będą ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

takie były wcześniej, takie też są teraz :) (silnik mam na cewkach i dosyć mocno pomodzony)

Edited by klev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Katalog NGK niestety wrzuca wszystkie EJ205 do jednego worka i ktoś mógł się tym zasugerować, ale service manuale mówią co innego. Możliwe że można zamiennie stosować oba typy, nie wiem, nie próbowałem ale zasada jest prosta, G jest do wersji z cewkami na świecach, B do starszych. Powinny polatać 40-60 tys.km, deklarowane 100 tys.km interwału to tylko pobożne życzenie ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, ewemarkam napisał:

Do LPG najlepsze są najprostsze świece, jednoelektrodowe. Ale o ciepłocie dobranej do silnika. I takie kup. Wymień je po 25 tys i znów jeździj. Kupisz jedną platynową albo irydową w cenie kompletu zwykłych. Jak nie chcesz NGK to kup Bosch albo Denso.

Tutaj zgadzam się w 100 % i najlepiej wymieniać je co 2 wymianę oleju...stosunkowo małe koszta a komfort z jazdy bezcenny...
Przetestowałem to doświadczalnie na silniku 1.6 od Mitsubishi - jak chciałem wytrzymać interwał normalny do wymiany świec szybko gubił iskrę na LPG -> częstsza wymiana zmniejszyła mi wizyty w serwisie LPG jak i u mechanika (jeden i drugi powiedział mi to samo, masz LPG częściej zmieniaj świece i nie przepłacaj :-) )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, mirasek napisał:

Katalog NGK niestety wrzuca wszystkie EJ205 do jednego worka i ktoś mógł się tym zasugerować, ale service manuale mówią co innego. Możliwe że można zamiennie stosować oba typy, nie wiem, nie próbowałem ale zasada jest prosta, G jest do wersji z cewkami na świecach, B do starszych. Powinny polatać 40-60 tys.km, deklarowane 100 tys.km interwału to tylko pobożne życzenie ;) 

 

czyli XT katalogowo mają G ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, 2.0 XT jak i S-turbo z końca produkcji mają G, a przedlifty i polift przejściówka z cewką na kolektorze B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wyjąć zaślepki świateł przeciwmgielnych? Jest jakiś patent od przodu, czy trzeba dostać się od spodu lub nadkola?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od przodu. Może być ciężko, bo nawet ciężko jest je wsadzić na miejsce. Jeśli mówimy o SF.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzie najlepiej zaczac? Od gory, z boku, dolu?

Wysłane z mojego HTC Desire 830 dual sim przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najwygodniej będzie pewno zdemontować grill i lampy, przynajmniej w SG.

Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tapatalk nie pokazuje profilu. Więc sorry ale nie widziałem że masz SH. Więc nie wiem jak się w nim wyjmuje zaślepki. Nie zdziwie się jak są przykręcone od wewnątrz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...