Jump to content
Haze

Forester - SZYBKIE PYTANIE

Recommended Posts

Teraz, Artur Wróbel napisał:

 

mnie tez nie pokoi bo jest tak samo... :) ale i pociesza fakt, ze u  Ciebie jest jak u mnie :biglol:

mysle, ze maski maja wlasnie takie drgania i tez czasami az malo serc e mi nie wyskoczylo jak patrzylam na to przez szybe podczas jazdy

Czyli można założyć, że ten typ tak ma. Najlepiej nie patrzeć na maskę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no latwo mowic, zeby nie patrzec. Myslalem zeby nawet cos pokombinowac z dodatkowym zamkniecie jakis patent na lepsze trzymanie bo szczerze mowiac to boje sie... raz mi sie wypiela ale na szczescie jechalem 50-60km/h :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi też maska drga tak od 120 w górę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, samedi napisał:

Mi też maska drga tak od 120 w górę.

Takoż i nam w FXT MY18 - na początku była panika, a potem TTTM - cienka blacha + wlot powietrza pod maską dla turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, rydzada napisał:

Zrób próbę testerem za ok.20 zł albo po prostu zapłać max. 50zł i niech Ci w warsztacie jakimś zrobią. 10 minut i po sprawie. Jak jest przedmuch to płyn zmieni kolor. Nie ma innej możliwości. Zwłaszcza tak duży przedmuch o jakim piszesz. Chcesz szczegóły to poczytaj nasze forum. Było w tym dziale i w dziale o Imprezie kilka tematów o upg, ale już dość dawno, min. pół roku-rok do tyłu. Nie rób już więcej mocno obciążających silnika prób,  bo znów Ci cały płyn wywali, a to ostatecznie grozi pęknięciem głowic. Ja tak miałem. Obie poszły na śmietnik. Możliwe, że już Ci pękły, skoro taka wysoka temp była. Nie wlewaj też nowego płynu bezpośrednio do zbiornika wyrównawczego, póki silnik nie ostygnie chociaż z 15-30 minut. Zwłaszcza całkiem zimnego płynu o temp. np. zero stopni. Powodzenia w naprawie życzę. 

Tester już zamówiony, co przy okazji upg zrobić?, oprócz rozrządu, który i tak muszę wymienić. Silnik ma zrobione 360 tyś i bierze też olej. Jakie koszty maksymalne remontu  (jeżdżącego jeszcze) silnika ej201 z robocizną? Czy szukać silnika używki, ale też nie wiadomo na co się trafi, a ceny tych silników w przedziale 1000 zł 1500 zł + wymiana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem problem z zamkiem klapy i ciężko było ją zamknąć, czasami  było to niemożliwe. Po wyczyszczeniu działa jak w zegarku ale przed czyszczeniem na autostradzie przy 130, zamek raz mi puścił :blink: na szczęście zadziałała blokada.

Edited by Krzysiek444

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie z zamkiem wszystko ok, nic nie puściło, jedynie ta drgająca/łopotająca (przy większych prędkościach, to określenie wydaje się trafniejsze) maska mnie niepokoiła. Ale jak widać, to norma, więc będę udawał ze nie widzę ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
U mnie z zamkiem wszystko ok, nic nie puściło, jedynie ta drgająca/łopotająca (przy większych prędkościach, to określenie wydaje się trafniejsze) maska mnie niepokoiła. Ale jak widać, to norma, więc będę udawał ze nie widzę

Zawsze można założyć ciemniejsze okulary


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

W każdym turbionym maska furkocze jak ruski wentylator, kwestia przyzwyczajenia. Fajnie jest jak się trafia w fale uderzeniową mijając tira, niezwyczajnych pasażerów aż prostuje w fotelu ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lub rozpiłować otwory mocujące zamek maski, tak aby go obniżyć. Wystarczy nawet o 1-2mm rozpiłować w górę. Tak zrobiłem i maska już nie faluje. Wspiera się na gumach przy rogach. Myślałem że tylko u mnie tak jest, albo że był mocno bity. Ale teraz widzę że problem jest dość powszechny.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest opcja jeżeli maska ma luz na zamku, a samo wykręcanie odbojów powoduje podniesienie jej ponad linie błotników. W temacie aut z kurnikiem chodzi raczej o drgania połaci maski pod wpływem wtłaczanego powietrza na IC, które są widoczne przy dużej prędkości nawet przy idealnie spasowanym zamku i odbojach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a trzeba powiedzieć, że raz już mi się raz maska lekko otworzyła ale na szczęście zatrzymała się na zabezpieczeniu...ufff...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja maska w XT jakaś popsuta- nie faluje i nie otwiera się i oby tak zostało;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podkręcenie odbojników powoduje że szpara robi się jescze większa i maska faluje jeszcze bardziej, Trzeba opuścić zamek, sam się muszę za to zabrać u siebie. Ale taki urok kurnika w aluminiowej masce. Dla pocieszenia powiem że carbonowe maski latają jeszcze bardziej :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamienić TMIC na FMIC, założyć maskę stalową od N/A i problem znika.

I żeby nie było, u mnie w Forku SF N/A maska nawet nie drgnie przy 160 km/h 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, Pan Dziedzic napisał:

Zamienić TMIC na FMIC, założyć maskę stalową od N/A i problem znika.

I żeby nie było, u mnie w Forku SF N/A maska nawet nie drgnie przy 160 km/h 

:D

Kurnik za dobrze wygląda, żeby go usuwać ;) poza tym z przodu mam upchaną dodatkową chłodnicę do AT, więc raczej słabo z miejscem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zamienić TMIC na FMIC, założyć maskę stalową od N/A i problem znika.
I żeby nie było, u mnie w Forku SF N/A maska nawet nie drgnie przy 160 km/h 


Gdzie ty takie prędkości swoim forkiem osiągasz ? To już pewnie 3 kosmiczna prędkość


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

prędkość WARP :superhero: a następna jest już tylko teleportacja :krecka_dostal:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mi się maska w sturbo otworzyła, a jakże. Jechałem z 90km/h , szyba oczywiście w mak...;/ Najgorsze że i sama maska się pozaginala na rogach przy zawiasach jak i przełamała na wyprofilowaniu:/

 Wygląda słabo. Ratować ja będę prostując i malując raptorem.

A zapinki aerocatch już czekają na montaż:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, Rafaelo napisał:


Gdzie ty takie prędkości swoim forkiem osiągasz emoji23.png ? To już pewnie 3 kosmiczna prędkość emoji2957.png


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

No jechał jechał, na ori kołach :D 

Kumpel swoim sf'em dwie paki leciał bez problemu :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swojego starego SFa po modach do 230 rozpędziłem :p

Edited by skwaro

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja swojego seryjnego sf rozpędziłem do 220 i szybciej sie bałem hehe nie zamierzam tego powtarzać :evil2:

a dało by rade jeszcze troszke z niego wydusić.....

teraz po modach nawet do 200 go nie rozpędzam hehe 120 tempomat i spoko :) ale za to pierwsze 3 biegi ogień :) lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forek XT MY15 . Jaka może być przyczyna uruchomienia obrazu z kamery przy włączeniu się świateł mijania .  Czy ktoś może podpowiedzieć jaki impuls uruchamia fabryczną kamerę cofania ? Czy sygnał idzie z lampy cofania ? Wyglada tak jakby tylko z lewej .

Może ktoś ma schemat jak to działa ? 

 

Edited by Jacocz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam szybkie pytanie - Forester 2.0XT. Potrzebuję informacji jakie temperatury płynu chłodniczego widzicie przez złącze OBDII.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...