Jump to content
Haze

Forester - SZYBKIE PYTANIE

Recommended Posts

Jeżeli te kabelki nie są super potrzebne to tak jak powyżej, za grosze od vw podejdzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest jeszcze możliwość że te przewody idą do jakiegoś brzęczka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jest opcja że mogą sterować czymś podczas podpięcia przyczepki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W zasadzie to u mnie w Forku jest chyba taki przerywacz. Była także lampka z symbolem haka holowniczego. Wywaliłem ją, tzn upchałem żeby nie było widać. A w jej miejsce wpadł wskaźnik od LPG. Mrugała raz w momencie przełączenia kierunkowskazu. Nie zastanawiało mnie to do teraz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję odwiedzić okoliczny szrot, tam szukamy japońskiego samochodu, najlepiej z hakiem a jeśli trafimy na sprowadzony z DE to już super..Zakup przerywacza w najbliższym sklepie w moim wypadku nie do końca się sprawdził.Po wpieciu do kostki - brak jakiejkolwiek reakcji.Zwrot nie jest możliwy, ponieważ jest to część elektroniki.Nie wiem czy takie praktyki są wszedzie stosowane.Choć wydane 30 zł nie do końca poszło na marne :)
Wystarczy odwrócić kostkę przerywacza oraz wygiać środkowy pin i połączyć za pomocą kabelka z kostką.Mam hak i zieloną kontrolkę od kierunku w przyczepie, zamontowaną nad spryskiwaczem lamp, tyle że teraz nie działa,bo nie ma takiego wymogu.


Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję odwiedzić okoliczny szrot, tam szukamy japońskiego samochodu, najlepiej z hakiem a jeśli trafimy na sprowadzony z DE to już super..Zakup przerywacza w najbliższym sklepie w moim wypadku nie do końca się sprawdził.Po wpieciu do kostki - brak jakiejkolwiek reakcji.Zwrot nie jest możliwy, ponieważ jest to część elektroniki.Nie wiem czy takie praktyki są wszedzie stosowane.Choć wydane 30 zł nie do końca poszło na marne :)
Wystarczy odwrócić kostkę przerywacza oraz wygiać środkowy pin i połączyć za pomocą kabelka z kostką.Mam hak i zieloną kontrolkę od kierunku w przyczepie, zamontowaną nad spryskiwaczem lamp, tyle że teraz nie działa,bo nie ma takiego wymogu.


Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie to chyba najwyżej nie będzie świecić z innym zwykłym, warto sprawdzić, koszt znikomy;)

 

Ktoś sprawdzał już, to jest rozwiązanie;)

Edited by aplam13

Share this post


Link to post
Share on other sites
A jest opcja że mogą sterować czymś podczas podpięcia przyczepki?
Te dwa przewody, dają sygnał do kabiny w postaci jednego mrugnięcia kontrolki że kierunkowskazy w przyczepie działają ok.

Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minut temu, fiku napisał:

Te dwa przewody, dają sygnał do kabiny w postaci jednego mrugnięcia kontrolki że kierunkowskazy w przyczepie działają ok.

Dokładnie tak jest u mnie. Zastanawiałem się pokiego ktoś to zamontował, ale teraz już wiem. Dzięki ;) zamówiłem jakiś zwykły przerywacz 3 pinowy. Powinno być ok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

na tabliczce znamionowej masz nr silnika.... wystarczy otworzyć maskę.

 

20180605_203313.thumb.jpg.4c1cdb384cd602c86e23d622fba6511f.jpg

 

Edited by klev

Share this post


Link to post
Share on other sites

na szybko... wiem, że istnieje serwios olejowy, ale czy mial ktos doczynienia z olejem CARLUBE 10w60 ?

- probuje go wprowadzic do subaru jako zamiennik Liqui Molly - bardzo poleca mi pan na serwisie olejowym

Share this post


Link to post
Share on other sites

luzy zaworowe - czy forester s-turbo z 2002 (ale już SG), ma regulację na płytkach czy szklanki się wymienia?

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minut temu, olej napisał:

luzy zaworowe - czy forester s-turbo z 2002 (ale już SG), ma regulację na płytkach czy szklanki się wymienia?

Jak SG to masz XT, czyli powinny być szklanki, gdybyś miał SF S-turbo to powinny być płytki. 2002 to rok przejściowy między modelami, najlepiej jakby ktoś kumaty sprawdził po VIN-ie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 12.02.2019 o 22:59, krik napisał:

Dokładnie tak jest u mnie. Zastanawiałem się pokiego ktoś to zamontował, ale teraz już wiem. Dzięki ;) zamówiłem jakiś zwykły przerywacz 3 pinowy. Powinno być ok

Wymieniłem na najtańszy przerywacz z Alle... i kierunki znowu działają :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 13.02.2019 o 18:12, Yaros napisał:

Jak SG to masz XT, czyli powinny być szklanki, gdybyś miał SF S-turbo to powinny być płytki. 2002 to rok przejściowy między modelami, najlepiej jakby ktoś kumaty sprawdził po VIN-ie.

 

 

Jak ostatnio robiłem to była mowa o szlifowaniu czegoś. Zapewne nie szklanek? Ktoś tutaj te VINy ogarnia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szlifować można i szklanki i płytki, więc to sprawy nie wyjaśnia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okej, a jaki jest interwał regulacji luzów dla tej jednostki zasilanej benzyną?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie. Nic nie jest zamienne. Ani grill ani swiatla ani maska....

Edited by klev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam w razie czego grill zielony do przedlifta, ale bez spinek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, mam pytanie. Gdzie powinna być przymocowana ta masa załączona na zdjęciu?? Miałem ją luźna nigdzie podpięta.376ac013fdde12b49940ff510bb89dd8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do śruby mocującej rozrusznik i skrzynie biegów do silnika, tej z góry. Jak wywalisz IC to będzie ładny dostęp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżdżę z tym już około 8tysi km i nei bylo problemu. Jednak należy to podpiąć dość szybko?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na szybko dokręć tam inny przewód (przedłużkę ) i daj  gdzie łatwiej , a potem zrobisz docelowo. Masa  idzie teraz inna drogą ,ale lepiej ją tu mieć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...