Jump to content

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Recommended Posts

Teraz, Daniel2.0 napisał:

U mnie w Foresterze SG po lifcie nie widać gołym okiem nic. Żadnych nitek przewodzących prąd. A szyby są podgrzewane :) Być może mam juz nieoryginalna szybę. Grzanie szyby włącza sie u mnie właśnie na lewo od kierownicy i działa ono razem z podgrzewaniem lusterek. Najpewniej można to sprawdzić włączając grzanie 3 kilometry przed celem podróży i przyłożenie ręki do szyby pod wycieraczkami po wyjściu z auta. W takie temperatury jak teraz, szyba robi się u mnie wyraźnie ciepła ;)

O dokładnie tak jak piszesz, to chyba najlepszy sposób, ja wymieniałem i wiem że majstry od szyb wszystko podłączyli i grzeje mimo że nie widać pasków;)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Teraz mogę pokazać efekt końcowy obszycia kierownicy i odnowienia przycisków i ramek. Udało się uniknąć malowania przycisków. Spolerowałem resztki srebrnego lakieru i przyciski są teraz czarne i myś

@10lolek10 i świniak na lusterku, coby wiadomo że swój chłop jesteś

No cóż, nie myli się ten co nic nie robi

Posted Images

W ramach tytułu...jakie łańcuchy kupić do forestera ? 
W styczniu mam wyjazd w góry - i technicznie mogą być odcinki gdzie są one wymagana - a praktycznie nigdy ich nie kupowałem ani nie używałem więc nie wiem co z czym się je....

Link to post
Share on other sites

Czy w macie grzejacej przednie fotele wplecione sa druciki dla obiegu hi i low? Nie grzeje mi siedzisko na hi i low a oparcie tylko na low. Przycisk sprawdziłem. Dioda się swieci

 

Link to post
Share on other sites

Czy tylny pierścień ABS z wersji Subaru z bębnami np. od forester'a 99r lub imprezy z podobnych roczników pasuje do Forester'a SG'04r. Potrzebuje takowy a ze zdjęć wyglądają na takie same. Zamienników na tył brak, a nowy w serwisie ok. 430zł:facepalm: :toobad:

Link to post
Share on other sites
wygłuszał ktoś forka sg? szukam zdjęć do zaczerpnięcia inspiracji co gdzie jak grubo 
Brat wygłuszał SF ale zasady są te same. Efekt wyszedł mu rewelacyjny mimo, że zrobił tylko drzwi.

Sam zamierzam zabrać się za ten temat ale jak będzie cieplej i trochę się ogarnę finansowo :D

Napisz mi jutro PW to wezmę od brata fotki, informacje co używał i podeślę.
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
Czy podłączał ktoś w forku SG te lampy z przodu pod tą z tyłu, aby zapalały się przy otwieraniu drzwi? jest jakiś bezpiecznik, żeby to zmostkować?
To nie będzie tak zmostkować i już bo te z przodu są tylko na przycisk. Musiałbyś wziąć prąd z tej z tyłu i poprowadzić do przodu za przycisk.
Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, LosioDriver napisał:

 

19 godzin temu, VVolny napisał:
Czy podłączał ktoś w forku SG te lampy z przodu pod tą z tyłu, aby zapalały się przy otwieraniu drzwi? jest jakiś bezpiecznik, żeby to zmostkować?

To nie będzie tak zmostkować i już bo te z przodu są tylko na przycisk. Musiałbyś wziąć prąd z tej z tyłu i poprowadzić do przodu za przycisk.

 

I to jest chyba jedyny sposób, przynajmniej takie informacje znalazłem szukając w tym temacie. 

Link to post
Share on other sites

Panowie, pytanie odnośnie owinięcia kolektora. Jako że mam drodny wyciek, właściwie poci się od strony uszczelniacza wałka rozrządu lewej głowicy. Przy okazji wymiany kolektora na nierównoodległościowy chciałem go owinąć, jako że ten który dorwałem jest nie w pełni uzbrojony w osłony. Bandaż odpada. Może ktoś polecić folie aluminiową taką perforowaną do owinięcia wydechu? Gdzieś widziałem zdjęcie tak owiniętego kolektora i nie mogę się doszukać informacji o użytym materiale. Mam w ostateczności bandaż stosowany w izolacji pieców topialnych, tylko w razie czego czym go pomalować aby oleju nie chłonął?

Link to post
Share on other sites
22 hours ago, VVolny said:

Czy podłączał ktoś w forku SG te lampy z przodu pod tą z tyłu, aby zapalały się przy otwieraniu drzwi? jest jakiś bezpiecznik, żeby to zmostkować?

Jest legacy ale w forku pewnie będzie tak samo

https://legacygt.com/forums/showthread.php/map-lights-dome-light-mod-23139.html

Link to post
Share on other sites
39 minut temu, ewemarkam napisał:

Panowie, pytanie odnośnie owinięcia kolektora. Jako że mam drodny wyciek, właściwie poci się od strony uszczelniacza wałka rozrządu lewej głowicy. Przy okazji wymiany kolektora na nierównoodległościowy chciałem go owinąć, jako że ten który dorwałem jest nie w pełni uzbrojony w osłony. Bandaż odpada. Może ktoś polecić folie aluminiową taką perforowaną do owinięcia wydechu? Gdzieś widziałem zdjęcie tak owiniętego kolektora i nie mogę się doszukać informacji o użytym materiale. Mam w ostateczności bandaż stosowany w izolacji pieców topialnych, tylko w razie czego czym go pomalować aby oleju nie chłonął?

https://www.subaru.pl/oslona-termiczna-wydechu-90x50.html

 

 

Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, VVolny said:

Dzięki stary, musze tak zrobić sam znać jak wyjdzie.

W sobotę robiłem właśnie to :) tam jest mowa o przecinania kabli przy przednich światłach, ale tego nie trzeba robić, wystarczy zmienić w kostce kable. Tylko uwaga - wyjmij bezpiecznik najpierw od światłach :D ( ww legacy to pod maską i nazywa się "backup").

A tak to warto to zrobić, bo efekt jest super!

Link to post
Share on other sites

Czy w Foresterach SF AT jest regulacja linki kick down? Chodzi o to żeby trochę pobudzić skrzynkę do dynamicznej redukcji przy wciśniętym gazie do oporu :) 

Edited by miki_mi2
błąd
Link to post
Share on other sites
W dniu 9.12.2018 o 14:29, miki_mi2 napisał:

Czy w Foresterach SF AT jest regulacja linki kick down? Chodzi o to żeby trochę pobudzić skrzynkę do dynamicznej redukcji przy wciśniętym gazie do oporu :) 

Wydaje mi się że nie linki kick down. Jest czujnik przy pedale gazu, jest to czujnik jego położenia. Jak depniesz mocno to redukuje. Musisz zdecydowanie depnąć żeby "zaskoczył". Jeśli nie masz opcji POWER, gdzieś trafiłem na informację jak to dorobić (ja nie mam u Siebie a powinna być). Skrzynia w zasadzie nie zachęca do dynamicznej jazdy, mało z tym da się cokolwiek zrobić. Długo się zastanawia przy redukowaniu. 

Edited by ewemarkam
Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, ewemarkam napisał:

Wydaje mi się że nie linki kick down. Jest czujnik przy pedale gazu, jest to czujnik jego położenia. Jak depniesz mocno to redukuje. Musisz zdecydowanie depnąć żeby "zaskoczył". Jeśli nie masz opcji POWER, gdzieś trafiłem na informację jak to dorobić (ja nie mam u Siebie a powinna być). Skrzynia w zasadzie nie zachęca do dynamicznej jazdy, mało z tym da się cokolwiek zrobić. Długo się zastanawia przy redukowaniu. 

Mam power i nawet coś tam działa. 

Może mam za gruby dywanik pod pedałem ;) 

 

Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, ewemarkam napisał:

Wydaje mi się że nie linki kick down. Jest czujnik przy pedale gazu, jest to czujnik jego położenia. Jak depniesz mocno to redukuje. Musisz zdecydowanie depnąć żeby "zaskoczył". Jeśli nie masz opcji POWER, gdzieś trafiłem na informację jak to dorobić (ja nie mam u Siebie a powinna być). Skrzynia w zasadzie nie zachęca do dynamicznej jazdy, mało z tym da się cokolwiek zrobić. Długo się zastanawia przy redukowaniu. 

 

Mam w 2.5 xt skrzynie automat i złego słowa na nią nie mogę powiedzieć. Świetnie reaguje a mam porównanie z moimi innymi autami (niestety BMW 1 i 5) którymi równie często śmigam. 

Jeśli macie takie odczucia że skrzynia muli to może soft poprawcie.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...