Jump to content
Haze

Forester - SZYBKIE PYTANIE

Recommended Posts

Korozja pokonała tłumik końcowy w moim Forku. z ciekawości ściągnąłem go i pojechałem zobaczyć jak będzie bez niego. bardzo fajnie mruczy ale mam wrażenie że odjęło mu kilka koni mechanicznych. Czy to możliwe że jest słabszy bez końcowego tłumika? Ale ryja drze mocno

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minut temu, michałMAK napisał:

A w ogóle to w jakim celu lałeś VPOWER RACING ? :-) 

W ramach profilaktyki :) - być może źle pojętej - przeciwko np. przymulaniu itd.

Ale wychodzi jak zwykle - lepsze wrogiem dobrego :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej. Wiem że to może być wróżenie z fusów, ale ktoś może miał podobną sytuację. Forek sturbo sf 2002 rok. Auto pod większym obciążeniem (podjazdy pod duże góry i dlugie) czuć smród spalonej gumy jakby, czuć mocniej z tyłu auta niż bardziej z przodu. Miał ktoś może takie dolegliwości, lub wie co można ewentualnie sprawdzić nim pojadę na warsztat?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, daymanek napisał:

Hej. Wiem że to może być wróżenie z fusów, ale ktoś może miał podobną sytuację. Forek sturbo sf 2002 rok. Auto pod większym obciążeniem (podjazdy pod duże góry i dlugie) czuć smród spalonej gumy jakby, czuć mocniej z tyłu auta niż bardziej z przodu. Miał ktoś może takie dolegliwości, lub wie co można ewentualnie sprawdzić nim pojadę na warsztat?

 

 

Sprzęgło? Sprawdz czy sie czasem nie ślizga na wysokim biegu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam tak jak podjeżdżam pod krawężniki. Jedzie spalonym sprzęgłem. U mnie manual. I nowe sprzęgło.

Edited by yaroz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź czy kapie olej na układ wydechowy. Może też kapać płyn wspomagania na kolektor. To, że śmierdzi z tyłu może być mylące. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sprawdź czy kapie olej na układ wydechowy. Może też kapać płyn wspomagania na kolektor. To, że śmierdzi z tyłu może być mylące. 
To jest w dużej mierze bardzo możliwe. Gdyż y pipe pod ickiem był tak uwalony że kapało tam dość solidnie, teraz jest umyte o tyle o ile, lecz stawiam że to może być właśnie taka przyczyna. Albo gdzieś indziej kapie, bo nic innego nie przychodzi mi na myśl. Hamulce nie są na tyle gorące więc to nie one, opony są git na pewno nie ocierają. Paski nie piszczą

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam kłopot z tylnymi głośnikami w Forku SF - nie działają .

Czy ktoś się orientuje jak dojść do rozwiązania tego problemu? Niestety jeśli chodzi O kable w aucie to jestem noga.

Co sprawdziłem:

podłączenie tylnich głośników - jest ok

balans ustawiony w radiu - jest ok

poprawne podłączenie radia - jest ok

wina nie leży po stronie radia - sprawdziłem na dwóch rożnych 

Pomyślałem, że coś nie styka w kablach za radiem więc ruszałem na rożne sposoby kablami od radia, nic w tylnich nie odezwało się 

Kable w gumowej osłonie w miedzy drzwiami a słupkiem nie popękane 

 

Gdzie  jeszcze szukać? Pomocy

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Głośniki podmieniałeś? Możesz jeszcze przewody prześwietlić miernikiem na przejście. Jeden przewód do kabli głośnika a drugi do kostki przy radiu. Sprawdzasz kiedy zapika miernik. Tak sprawdzisz ciągłość przewodu. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Głośników nie podmieniałem. Miernika nie mam :D 

ALE wydaje mi się, ze problem leży w białej kostce do ktorej wchodzą przewody z dwóch czarnych kostek. Zwyczajnie nie ma w niej jednego PINu właśnie od tylnego prawego. Nie wiem nie znam sie . Denerwuje mnie to :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Pan Dziedzic napisał:

A sprawdzałeś guzik "volume" ? :D

 

Jaka teraz sobie ze mnie robisz :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forek SG9 - nie działa mi ogrzewanie fotela kierowcy na High. Na Low działa normalnie. Są osobne bezpieczniki/przekaźniki od tych dwóch trybów pracy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bezpiecznik jest jeden, to raczej uszkodzenie samej maty

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, miki_mi2 napisał:

 

Jaka teraz sobie ze mnie robisz :D

 

Niby nie ;) ale najciemniej pod latarnio :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 23.11.2018 o 21:34, ewemarkam napisał:

Możesz jeszcze przewody prześwietlić miernikiem na przejście. Jeden przewód do kabli głośnika a drugi do kostki przy radiu. Sprawdzasz kiedy zapika miernik. Tak sprawdzisz ciągłość przewodu. 

 

Dokładnie tak, jak piszesz. Od tego należałoby zacząć.

 

W dniu 23.11.2018 o 21:49, miki_mi2 napisał:

Miernika nie mam :D 

 

To pożycz od kogoś... Bez miernika będzie ciężko.

 

W dniu 23.11.2018 o 21:49, miki_mi2 napisał:

wydaje mi się, ze problem leży w białej kostce do ktorej wchodzą przewody z dwóch czarnych kostek. Zwyczajnie nie ma w niej jednego PINu właśnie od tylnego prawego.

 

Masz jakieś zdjęcie tego czegoś?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Malyboss napisał:

To pożycz od kogoś... Bez miernika będzie ciężko

Weź jakąś lampeczkę z bateryjką i przejsscie sprawdzisz bezproblemowo

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 24.11.2018 o 14:39, Stellarium napisał:

Forek SG9 - nie działa mi ogrzewanie fotela kierowcy na High. Na Low działa normalnie. Są osobne bezpieczniki/przekaźniki od tych dwóch trybów pracy?

wina przełącznika, -wyjmij, wyczyścć i viola! miałem to samo. Dużo syfo u kurzu do niego wpada

 

Edited by AdaSch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również nie działa mi na High podgrzewanie. Sprawdzę wysnutą wyżej teorię :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaka kolejność odpowietrzania hamulców w Forester '04 2.0 125km z ABS. Bo czytałem parę wątków i w każdym co innego jest napisane. Czy trzeba załączać zapłon? Planuje wymianę bębnów wraz z cylinderkami oraz wymianę płynu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 26.11.2018 o 15:22, AdaSch napisał:

wina przełącznika, -wyjmij, wyczyścć i viola! miałem to samo. Dużo syfo u kużu do niego wpada

 

 

Wyciągnąłem, ale czysty był. Chciałem podmienić z tym od pasażera ale są inne wtyczki i gniazda, właśnie żeby nie zamieniać ;) także chyba jednak uszkodzenie jest dalej w samym fotelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na siedzisku jest takie polaczenie ktore czesto pęka. Powinienes wyczuc taki prostokat na siedzisku przy oparciu. Nie pamietam co tam było, chyba jakieś zabezp termiczne. Mam to samo, ale czasu brak zeby fotel otwierac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...