ewemarkam Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 Kto ci to powiedział? Ja swoje wiem, może Ty wiesz lepiej po co się go stosuje? Więc z chęcią przeczytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałMAK Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 (edytowane) Czy drzwi tylne forester SG są takie same przed liftem i po lifcie (Listwy dolne się różnią ale mi chodzi o samą blaszaną część) ?? Jeszcze jedno :-) Gdzie znajdę oznaczenie kodu lakieru ? Edytowane 9 Listopada 2018 przez michałMAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 19 godzin temu, ewemarkam napisał: W zasadzie on chroni turbinę, Ale poważnie prosimy o uzasadnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 (edytowane) Poważnie to ewemerkam ma rację bo i DV i BOV mają tę samą funkcję tylko robią to inaczej, w obu chodzi o upuszczenie ciśnienia z układu przy zdjęciu nogi z gazu, bo bez niego fala ciśnienia wraca do turbo i może je dość nagle zatrzymać, co zdrowe dla turbiny nie jest. Więc w kwestii ochrony turbo ma rację. Inna sprawą jest sensowność (a raczej jej brak) zakładania BOVa zamiast DV w seryjnym silniku, niezależnie czy to automat czy manual. Edytowane 9 Listopada 2018 przez skwaro 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 (edytowane) 11 minut temu, skwaro napisał: może je dość nagle zatrzymać Tak , od dawna temat znany ,ale mała częstość takich przypadków. Oszukanie ECU zachodzi b.często -zawsze. Jeśli nastąpi przelewanie paliwem to turbo ucierpi ,tyle że nie nagle. Edytowane 9 Listopada 2018 przez respect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 45 minut temu, respect napisał: Tak , od dawna temat znany ,ale mała częstość takich przypadków. Oszukanie ECU zachodzi b.często -zawsze. Jeśli nastąpi przelewanie paliwem to turbo ucierpi ,tyle że nie nagle. Ale ja bardzo dobrze znam wady BOVa na seryjnym silniku - patrz nawias w moim poprzednim poście. Całkowity brak BOVa/DV jest zły, ale BOV zamiast DV na seryjnym silniku wcale nie jest wiele lepszy :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 43 minuty temu, skwaro napisał: BOV zamiast DV na seryjnym silniku wcale nie jest wiele lepszy no o to chodzi. Miałeś zmierzyć oczko w atrapie bo to ma duży wpływ na wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 no o to chodzi. Miałeś zmierzyć oczko w atrapie bo to ma duży wpływ na wszystko Zapomniałem całkiem o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 23 godziny temu, michałMAK napisał: Czy drzwi tylne forester SG są takie same przed liftem i po lifcie (Listwy dolne się różnią ale mi chodzi o samą blaszaną część) ?? Jeszcze jedno :-) Gdzie znajdę oznaczenie kodu lakieru ? Kod lakieru znajdziesz na tabliczce znamionowej pod maską. A tu sobie porównasz kolor czy się zgadza. http://www.automotivetouchup.com/touch-up-paint/subaru/2004/forester/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałMAK Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 W dniu 10.11.2018 o 12:09, yaroz napisał: Kod lakieru znajdziesz na tabliczce znamionowej pod maską. A tu sobie porównasz kolor czy się zgadza. http://www.automotivetouchup.com/touch-up-paint/subaru/2004/forester/ Dzieki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 12 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 (edytowane) Czy wskazówka poziomu paliwa pokazuje jego poziom na wyłączonym silniku, bez kluczyka w stacyjce? Forester sg. Po wyjęciu wtyczek z licznika wskazuje zero. Wcześniej nie zwróciłem na to uwagi i nie pamiętam. Pytam bo grzebałem w zegarach, poprawiałem luty wskazówek i niepotrzebnie je ściągałem. Edytowane 12 Listopada 2018 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 12 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 32 minuty temu, yaroz napisał: Czy wskazówka poziomu paliwa pokazuje jego poziom na wyłączonym silniku, bez kluczyka w stacyjce? Forester sg. Po wyjęciu wtyczek z licznika wskazuje zero. Wcześniej nie zwróciłem na to uwagi i nie pamiętam. Pytam bo grzebałem w zegarach, poprawiałem luty wskazówek i niepotrzebnie je ściągałem. O ile pamiętam to po wyjęciu kluczyka u mnie wskazanie paliwa zostaje na miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 W dniu 9.11.2018 o 12:51, skwaro napisał: Poważnie to ewemerkam ma rację bo i DV i BOV mają tę samą funkcję tylko robią to inaczej, w obu chodzi o upuszczenie ciśnienia z układu przy zdjęciu nogi z gazu, bo bez niego fala ciśnienia wraca do turbo i może je dość nagle zatrzymać, co zdrowe dla turbiny nie jest. Więc w kwestii ochrony turbo ma rację. Inna sprawą jest sensowność (a raczej jej brak) zakładania BOVa zamiast DV w seryjnym silniku, niezależnie czy to automat czy manual. Ło matko... STO RAZY BYŁO NIE ZAKŁADAĆ DO SERYJNEGO AUTA a nie seryjne są po prostu zamulone na dole. do tego niespalona mieszanka rozrzedza olej, ten gorzej chroni itd... a w ogóle po pewnym czasie mocno wkurza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 Ło matko, przeczytaj jeszcze raz na spokojnie co napisałem, z naciskiem na to w nawiasie i disclaimer w kolejnym poście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezespolski Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 Cześć, Forester sf 2.0 turbo. Mam zajedwabiste luzy na napędzie przy dodaniu i odpuszczeniu gazu. Przednie półosie w miejscu gdzie wchodzą do skrzyni przy szarpaniu ręką - latają góra dół. Obstawiać przegub wewnętrzny czy bardziej łożyska w skrzyni? Skrzynia nie wydaje żadnych "dziwnych" dźwięków podczas jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 14 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2018 16 godzin temu, prezespolski napisał: Cześć, Forester sf 2.0 turbo. Mam zajedwabiste luzy na napędzie przy dodaniu i odpuszczeniu gazu. Przednie półosie w miejscu gdzie wchodzą do skrzyni przy szarpaniu ręką - latają góra dół. Obstawiać przegub wewnętrzny czy bardziej łożyska w skrzyni? Skrzynia nie wydaje żadnych "dziwnych" dźwięków podczas jazdy. Krzyżak na wale sprawdź . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezespolski Opublikowano 14 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2018 7 godzin temu, miki_mi2 napisał: Krzyżak na wale sprawdź . Krzyżaki sztywne. Nagrałem film przegubów. 20181114_161746_.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 14 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2018 (edytowane) Ubywa płynu w chłodnicy, przybywa w zbiorniku wyrownawczym( ponad pełny stan). Kiedyś jak mi przybyło w wyrównawczym to po jakimś czasie ubyło z niego, w chłodnicy był stan. Dolałem do zbiorniczka i przez jakiś czas trzymał się stan. Forester 2.0sohc z LPG. Edytowane 14 Listopada 2018 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 14 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2018 Ubywa płynu w chłodnicy, przybywa w zbiorniku wyrownawczym( ponad pełny stan). Kiedyś jak mi przybyło w wyrównawczym to po jakimś czasie ubyło z niego, w chłodnicy był stan. Dolałem do zbiorniczka i przez jakiś czas trzymał się stan. Forester 2.0sohc z LPG. Na początku, zmieniłbym korek w chłodnicy na nowy.Koszt w granicach 70 PLN a może dużo wyjaśnić.Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr Zyber Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 (edytowane) Szanowni, Szanowne Taka sytuacja - tankowanie Shell - ok. 20l VPOWER RACING jako uzupełnienie do zalanej wcześniej 95. Przejazd ok 2 km, a po kilku godzinach ponowny start i... niespodzianka CHECK + CRUISE. Błędy odczytane przez OBD - P2441, błąd silnika 64. Szukałem na Forum, ale może źle szukałem - żadnej konkretnej odpowiedzi. Jakieś pomysły, podpowiedzi? Żadnych spadków mocy, problemów z gaśnięciem - samochód działa bez zastrzeżeń. Tyle, że mruga i świeci, i denerwuje. Edytowane 18 Listopada 2018 przez Dr Zybertowicz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałMAK Opublikowano 19 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 cześć. Np tu masz troszkę na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr Zyber Opublikowano 19 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 (edytowane) 11 godzin temu, michałMAK napisał: cześć. Np tu masz troszkę na ten temat Dzięki, się wczytam. Edytowane 19 Listopada 2018 przez Dr Zybertowicz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 20 godzin temu, Dr Zybertowicz napisał: Dzięki, się wczytam. ... z zastosowanym paliwem nie ma to nic wspólnego jakby co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr Zyber Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 1 minutę temu, rydzada napisał: ... z zastosowanym paliwem nie ma to nic wspólnego jakby co Już wiem, niefortunny zbieg okoliczności. Tym bardziej, że dwa razy profilaktycznie lałem V-power Racing i wszytko było ok. W każdym razie dzięki za reakcję. Świeci, mruga, ale jeździ, a wizyta w serwisie już umówiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałMAK Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 21 minut temu, Dr Zybertowicz napisał: Już wiem, niefortunny zbieg okoliczności. Tym bardziej, że dwa razy profilaktycznie lałem V-power Racing i wszytko było ok. W każdym razie dzięki za reakcję. Świeci, mruga, ale jeździ, a wizyta w serwisie już umówiona. A w ogóle to w jakim celu lałeś VPOWER RACING ? :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się