Skocz do zawartości
Haze

Forester - SZYBKIE PYTANIE

Rekomendowane odpowiedzi

przód same springi od SG ładnie go podnoszą, tył to adapter + cambber bolty da złapania kątów i viola!

wg mnie możliwości zdecydowania wzrasatają. Na dobitkę opony AT i już można się babrać w błotku

Tak to wygląda - fura @tzd

post-3100-0-61187100-1365877595_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, daymanek napisał:
4 godziny temu, klev napisał:

Wiesz może jaki jest numer tej rury? Poszperalem, znalazłem co nie co ale są od modeli 02-05 i do wrx a chciałbym do sfforesciaka

wykręć IC (za pierwszym razem zapewne ci to zajmie z 20min) i spisz z tego co masz :) a jak przyjdzie zamówiona nowa to juz w 10 to rozbierzesz i złożysz :) trening czyni mistrza.

aaaa jak już będziesz miał IC wyjęte to koniecznie przepłucz go czystą benzyną ze dwa razy (aż będzie czysta z niego lecieć) a na koniec nitro (żeby szybciutko wyschło). Ja zaślepiałem rurki grubą folią i opaską zaciskową a wlewałem przez otwór blowoffa :) Twoje subaru Ci podziękuje za tak błahy acz super pomocny zabieg :) będziesz w szoku ile tam się syfu nazbierało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, tak zamierzam zrobic tzn wyczyścić tam wszystko. Btw znalazłem numer tej rury.

Genuine Subaru Part: 14462AA160

 

Także jakby ktoś szukał, koszt 116 funtów

 

Natomiast mam pytanie, co tam robi ta owinięta gąbka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w kierunkowskazie w wersji USA , jest miejsce na żarówkę w pomarańczowym odblasku ?

66473280-759A-4AF6-B9A8-871F8BAFE4C0.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to kolejne szybkie pytanko - czy osłona silnika do Forestera SF N/A i turbo różnią się od siebie?

Żonka chciała przykozaczyć na cmentarzu  - wjechała na trawę i wyjeżdżając tyłem rozorała ją na kamieniu :-(
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fabryczne osłony różnią się w tylnej części, chodzi o różnice w wydechu. Aczkolwiek zakładałem plastik z turbo do ssaka z kolektorem różnoodległościowym, konieczne było podcięcie z jednej strony gdzie wychodził kolektor. Może załóż jakąś płytę alu żeby żona spokojnie mogła sprawdzać możliwości auta ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info. Dużo cięcia było, czy to kosmetyka?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej kosmetyka, ogólnie w ssaku kolektor wychodzi pod sankami, a w turbo osłona zaślepia te przejście i łączy się z tyłem sanek. Pewnie można zwyczajnie obciąć ten końcowy fragment w całości i też będzie ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa szybkie pytania:

1. Czy rozpórki od imprezy gc8 podejdą do Forestera SF ?

2. Czy osłona pod silnik od gc8 do forestera SF podejdzie?

Edytowane przez miki_mi2
.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 1.11.2018 o 15:38, Pan Dziedzic napisał:

Czy w kierunkowskazie w wersji USA , jest miejsce na żarówkę w pomarańczowym odblasku ?

66473280-759A-4AF6-B9A8-871F8BAFE4C0.jpeg

Znalazłem aukcję z tym kierunkiem, w którym jest zdjęcie z tyłu kierunkowskazu. Może dopytaj się sprzedawcy.

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6392220414

Edytowane przez yaroz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Wymieniał ktoś może filtr paliwa w forku  sh 2.0 n/a  a właściwie jak się do niego dostać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten tłumik nie wygląda na przelot więc zapewne dźwięk będzie bliski serii, sama końcówka wielkości rynny nic tu nie zmieni :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.10.2018 o 12:06, skwaro napisał:

 

Ja mam chyba taki tłumik w s-turbo. Kawałek chromowanej nasadki i tyle (jak w seryjnym). W aucie jest relatywnie cicho (jak na forestera).

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 8.05.2018 o 11:19, ada///m napisał:

Też się nad nią zastanawiam ale brakuje jednego małego króćca przy wejściu a reszta wygląda tak samo.

 

 

 

 

Odswierzę. Muszę wymienić chłodnice w 2.0 XT z 2004 roku. Czy ta TurboWorks do imprezy będzie pasowała?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W manualu do mojego auta w rozdziale materiały exploatacyjne jako chłodziwo jest podane subaru coolant a jako zamiennik nic. Muszę dolać, co mam kupić? W układzie chlupie zielone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy zawór blow off ma racje bytu w aucie z AUTOMATEM :) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, olej napisał:

W układzie chlupie zielone

Prestone ze wszystkimi się miesza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy zawór blow off ma racje bytu w aucie z AUTOMATEM  ?
Tak. A dlaczego nie? W zasadzie on chroni turbinę, będzie i tak "syczał" jak puścisz gaz.
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prestone ze wszystkimi się miesza.
Właściwie to większość płynów obecnie jest mieszalna z innymi.Osobiscie dolalbym coś z zielonego, by nie zmieniać barwy.Zawsze można kupić tester, w jakiej kondycji jest płyn.Co do Prestone nie mam żadnych zastrzeżeń, choć ciężko czasami określić poziom w zbiorniczku.Dlatego stosuje Dynagel.

Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, ewemarkam napisał:
19 godzin temu, miki_mi2 napisał:
Czy zawór blow off ma racje bytu w aucie z AUTOMATEM emoji4.png ?

Tak. A dlaczego nie? W zasadzie on chroni turbinę, będzie i tak "syczał" jak puścisz gaz.

 

Oczywiście że ma rację bytu :-)

Tylko kup porządny (hybrydowy) i warto zrobić remap. Oryginalny DV zwraca powietrze do układu a nie  wywala w atmosferę. Hybryda część powietrza właśnie zwraca do układu a część w atmosferę sapiąc :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, ewemarkam napisał:

W zasadzie on chroni turbinę

Kto ci to powiedział? :facepalm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...