Jump to content
Haze

Forester - SZYBKIE PYTANIE

Recommended Posts

11 godzin temu, yaroz napisał:

Czy normalnym zachowaniem jest, że przy szybkiej zmianie biegów, szybkim puszczaniu sprzęgła z jednoczesnym dodaniem gazu auto tak jakby przychamowywuje silnikiem na chwilę? Najbardziej odczuwalne jest to przy zmianie z 1 na 2 bieg i z 2 na 3. Dzieje się tak zarówno na Pb jak i LPG, Forester 2.0 125Km.

 

Wcześniej jeździłem 9 lat dieselem innej marki i tam takiego problemu nie miałem, trochę mnie to wkurza.

Staly naped 4x4 tak ma. To samo z bujaniem gora dol. Trzeba sie przyzwyczaic ze forki tak maja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzie z kabiny jest najbliżej do kabla z sygnałem z sondy lambda? Chcę zamontować na desce wskaźnik wyhyłowy i potrzebny jest sygnał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idź do kostki od sondy, nie tnij kabla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, luzy zaworowe to wartości podane na zimnym silniku? Znalazłem taką informację odnośnie wartości luzów, nie jestem pewien czy te luzy są właściwe. Nie potrafię znaleźć właściwych. 

Silnik SOHC:

Ssące 0.18 - 0.22mm

Wydechowe 0.23 - 0.27mm

Jak ustawie 0.20 i 0.25 będzie ok?

Jakieś sugestie podczas regulacji?

Robiłem to już kiedyś w mazdzie 323f w dieslu, nie jest to czarna magia. 

Mam forka z 98 roku 122km, manual posiadam do samochodu, ale tam tylko wzmianka o silniku 2.5. 

 

 

Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Edited by ewemarkam

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jest 0,2 i 0,25 +/- 0,02

Zawory naturalnie ustawia się i sprawdza na zimnym silniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Dzięki. Czyli na dobre informacje trafiłem.

Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

powinieneś je mieć na naklejce od wew strony pokrywy silnika

Share this post


Link to post
Share on other sites

da sie sprawdzić kody błędów inaczej niż po obd? 

 

znaczy czy wypikać/wymigać  jakoś sie da, oraz czy sie zapisują  bo mi własnie kilka chwile temu zapaliła sie kontrolka check i po miej niż 20h zgasła 8) 

 

:hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minut temu, Patryk Andrzej napisał:

da sie sprawdzić kody błędów inaczej niż po obd? 

Da się. Np tu masz filmik instruktażowy 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minut temu, Patryk Andrzej napisał:

da sie sprawdzić kody błędów inaczej niż po obd? 

 

znaczy czy wypikać/wymigać  jakoś sie da, oraz czy sie zapisują  bo mi własnie kilka chwile temu zapaliła sie kontrolka check i po miej niż 20h zgasła 8) 

 

:hmm:

Patryk, kup za 10 zł interface, za darmo ściągnij program na smartfona i wszystko będziesz wiedział "po OBD". Wierz mi, warto. Od ponad roku używam i przydało się również w autach, które sprawdzałem przed kupnem. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Patryk, kup za 10 zł interface, za darmo ściągnij program na smartfona i wszystko będziesz wiedział "po OBD". Wierz mi, warto. Od ponad roku używam i przydało się również w autach, które sprawdzałem przed kupnem. 
Daj no przykładowego linka

natapane mi5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klepnij na znanym serwisie akucyjny elm327 bluetooth. Kup obojętne który, wszystkie mają te same bebechy.

Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minut temu, ewemarkam napisał:

Klepnij na znanym serwisie akucyjny elm327 bluetooth. Kup obojętne który, wszystkie mają te same bebechy.

nie wszystkie, są różne wersje HW i SW i nie wszystkie obsługują kpl protokołów. Trzeba czytać

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie może coś w tym jest. Bo nie mogłem się swoim połączyć z focusem MK1. Corolla, Ignis bez problemów.

Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak widać za załączonym linku że się da. Ale utopienie każdego samochodu kończy się tak samo dla silnika, instalacji elektrycznej, elektroniki. Nie pisząc już o suszeniu i praniu wnętrza.

Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam mam szybkie pytanko czy jest różnica w rozrządzie silnika ej 204  i silnika ej20fl bo na wlepce przy drzwiach mam napisane engine typ ej20flsymb a jak szukam rozrządu to wszędzie jest ej 204

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam mam szybkie pytanko czy jest różnica w rozrządzie silnika ej 204  i silnika ej20fl bo na wlepce przy drzwiach mam napisane engine typ ej20flsymb a jak szukam rozrządu to wszędzie jest ej 204
To ten sam typ

natapane mi5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki wielkie. A przy okazji jest jakaś różnica

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dzięki wielkie. A przy okazji jest jakaś różnica
Gniazda zaworowe przystosowane do spalania LPG

natapane mi5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leather trim na siedzeniach to wyłącznie perforowane części na siedzeniu i oparciu, czy całe siedzisko i oparcie? Wydaje się, że to pierwsze, bo szorując ściereczką jest inny dźwięk. Pytanie konkretnie o MY17 Limited USA, ale EU powinny mieć tak samo.

tapicer.jpg

DSC00001 (1).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie, czy Wy też tak macie. Mianowicie, gdy mam już zapalony samochód, mogę bez problemów wyjąć kluczyk. Nie gasząc przy tym samochodu. W żadnym samochodzie tak nie miałem. Jest to normalne?

Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdziłem w MY05 automat - nie da się wyjąć w żadnym położeniu skrzyni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...