Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

U siebie nie zauważyłem błędu od nie zakręconego korka.,

Może mam coś zepsute.

Ten błąd powinien się pojawić gdy system ewaporacji sprawdza szczelność układu odprowadzania par paliwa.

 

Pozdrawiam,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.12.2021 o 00:28, czmarcin napisał:

potrzebuje numeru katalogowego osłony pod silnik forester SH 2010 rok 2,5 l benzyna

Domyślam się, że to wersja USDM. Nr. znjdziesz tutaj:

http://opposedforces.com/parts/forester/us_s12/

 

Pozdrawiam,

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Kiwi 4ester napisał:

Tyle, że wygląda na to, że tu się nic nie odkręca, tylko koło jest wciśnięte na wałek.

Są wersje z odkręcanym kółkiem i wprasowywanym. W odkręcanych się zdejmuje bez problemu, jak masz wprasowane to zapomnij, ściągaczem pogniesz tylko kółko.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, skwaro napisał:

Są wersje z odkręcanym kółkiem i wprasowywanym. W odkręcanych się zdejmuje bez problemu, jak masz wprasowane to zapomnij, ściągaczem pogniesz tylko kółko.

Ty u siebie jakie masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Kiwi 4ester napisał:

Ty u siebie jakie masz?

Nawet nie pamiętam, ale rozbierałem odkręcane i próbowałem rozbierać wprasowywane. Te wprasowywane żeby nie uszkodzić nawet rozebrałem w drzazgi całą pompę do samego wałka. Bez uszkodzenia czegoś się nie dało.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, ura_bus napisał:

Domyślam się, że to wersja USDM. Nr. znjdziesz tutaj:

http://opposedforces.com/parts/forester/us_s12/

 

Pozdrawiam,

 

aktualnie znalazłem coś takiego http://www.sparesauto.lv/en/catalog/spares/PSB60003A#contact-wrapper ale nie jestem do końca pewny czy będzie pasować do mojego samochodu wysłałem zapytanie z numerem vin i czekam na odpowiedź 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, 

Wracam z tematem opon... 

Opony A/T - polecaliście Yokohama Geolander...

Pytanie moje brzmi... które? :biglol: Bo troszkę ich jest... 

 

Czy te ze zdjęcia będą ok? Ewentualnie może ktoś podać dokładniejsze oznaczenia modelu albo przykładowy link? 

Szukam typowo A/T które poradzą sobie w błotku, itp - Bo na zwykłe szutry to i zwykle opony wystarczą :)

I może ktoś mi powiedzieć czemu cześć stron określa je jako całoroczne A cześć jako letnie? :)

Screenshot_20211221-064918_Chrome.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.12.2021 o 19:51, Max 84 napisał:

Może siatka do łączenia płyt GK owinąć i wtedy tym butylem zaciągać ? emoji16.pngemoji16.pngemoji16.png
 

 

Na takie rzeczy wpada tylko jedna konkretna grupa, z pewnego pokolenia :) 

 

Da się to zrobić, tylko trzeba wiedzieć jak by to nie popękało po czasie. Nowa to koszt 470zł i nie dziwie się, że ludzie kombinują. Nie mniej, najprościej kupić silikonową i ją usztywnić od środka. Zawsze to jakaś oszczędność a chociaż nie wracamy do tego tematu szybko. 

obraz_2021-12-21_073433.thumb.png.4b037c49a7e0976ac0bc6402537bd503.png

 

Edytowane przez 133699
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Gabin napisał:

I może ktoś mi powiedzieć czemu cześć stron określa je jako całoroczne A cześć jako letnie? :)

To chyba zależy od tłumoka który prowadzi stronę.

Znak śnieżynki w trzech szczytach (homologacja zimowa), w krajach gdzie zimówki są obowiązkowe ten znaczek dopuszcza je do użytku.

Moim zdaniem Geolandar G015 nie zasługuje na taki znak, moje poprzednie ATeki nie miały homologacji zimowej a robiły o niebo lepiej niż te Geolandary.

Zainteresuj się oponami Toyo Open Country AT (letnie) lub Falken wildpeak (całoroczne).

IMG_20190326_102535-960x1280.jpg

IMG_20211013_123848.jpg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Gabin napisał:

Hej, 

Wracam z tematem opon... 

Opony A/T - polecaliście Yokohama Geolander...

Pytanie moje brzmi... które? :biglol: Bo troszkę ich jest... 

 

Czy te ze zdjęcia będą ok? Ewentualnie może ktoś podać dokładniejsze oznaczenia modelu albo przykładowy link? 

Szukam typowo A/T które poradzą sobie w błotku, itp - Bo na zwykłe szutry to i zwykle opony wystarczą :)

I może ktoś mi powiedzieć czemu cześć stron określa je jako całoroczne A cześć jako letnie? :)

Screenshot_20211221-064918_Chrome.jpg

Jeżeli chcesz Yokohame AT to aktualnym i jedynym modelem w Polsce jest G015 czyli to co wstawiłeś na zdjęciu. Bardzo cicha opona, która w terenie robi fajną robotę. Jeżeli chodzi o rodzaje g015 to masz tylko taką róznicę, że niektóre rozmiary (np 215/75/15) są w wersji LT (light truck) i są bardziej ,,pancerne,, i maja biały napis z boku. Co do oznaczenia na stronach to każda g015 ma symbol 3PMS i jest pełnoprawną oponą całoroczną. 

 

A co do oznaczeń na stronach to wiele stron twierdzi, że jeżeli opona ma symbol M+S to już jest całoroczna, i w zasadzie w Polsce możesz na tym jeździć cały rok (jeżeli jesteś ,,odważny''). Ale w Niemczech już wlepią w sezonie zimowym mandat za brak homologowanego ogumienia na zimę (musisz mieć symbol 3PMS)

Edytowane przez matmat
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, koziolek napisał:

To chyba zależy od tłumoka który prowadzi stronę.

Znak śnieżynki w trzech szczytach (homologacja zimowa), w krajach gdzie zimówki są obowiązkowe ten znaczek dopuszcza je do użytku.

Moim zdaniem Geolandar G015 nie zasługuje na taki znak, moje poprzednie ATeki nie miały homologacji zimowej a robiły o niebo lepiej niż te Geolandary.

Zainteresuj się oponami Toyo Open Country AT (letnie) lub Falken wildpeak (całoroczne).

IMG_20190326_102535-960x1280.jpg

IMG_20211013_123848.jpg

Te Geolander poleca dużo osób stąd na nie pomysł... 

 

Falkenów nie chce - jakoś "standardowe" opony nie były super więc aż tak im nie ufam...

Toyo - stricte letnich nie chce bo na zimę żeby to też jeździło :)

chyba że jest coś takiego jak A/T typowo zimówki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, matmat napisał:

Jeżeli chcesz Yokohame AT to aktualnym i jedynym modelem w Polsce jest G015 czyli to co wstawiłeś na zdjęciu. Bardzo cicha opona, która w terenie robi fajną robotę. Jeżeli chodzi o rodzaje g015 to masz tylko taką róznicę, że niektóre rozmiary (np 215/75/15) są w wersji LT (light truck) i są bardziej ,,pancerne,, i maja biały napis z boku. Co do oznaczenia na stronach to każda g015 ma symbol 3PMS i jest pełnoprawną oponą całoroczną. 

 

A co do oznaczeń na stronach to wiele stron twierdzi, że jeżeli opona ma symbol M+S to już jest całoroczna, i w zasadzie w Polsce możesz na tym jeździć cały rok (jeżeli jesteś ,,odważny''). Ale w Niemczech już wlepią w sezonie zimowym mandat za brak homologowanego ogumienia na zimę (musisz mieć symbol 3PMS)

Też tak myślałam, ale na stronach są te g015 i pokazane różne bieżniki - stąd mój dylemat....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Gabin napisał:

Te Geolander poleca dużo osób stąd na nie pomysł... 

 

Falkenów nie chce - jakoś "standardowe" opony nie były super więc aż tak im nie ufam...

Toyo - stricte letnich nie chce bo na zimę żeby to też jeździło :)

chyba że jest coś takiego jak A/T typowo zimówki?

Nie rozumiem:blink: piszesz o oponach do błota a tu nagle chcesz żeby były zimowe. G015 na lodzie jadą jak po szkle.

General Grabber ma homologację zimową i w błocie Geolandary zjada na śniadanie:OO: 

Takie mam na forku, ale na zimę i tak zakładam zimówki:OO:

 

General Grabber.jpg

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, ipsx82 napisał:

A czym to jest spowodowane że  te AT z homologacja  zimową  są  tańsze od zwykłych opon zimowych ? 

Trzeba przecenić bo już po sezonie, jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego:faja: 

To nie jest opona stricte zimowa i posiada tylko namiastkę możliwości opony zimowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, ipsx82 napisał:

A te Falkeny wildpeak na zimę zadowolą czy jednak szukać strikte zimowych.  W okresie zimowym planuje z kilka razy do lasu wjechać gdzie będzie dużo śniegu i troszkę błota pośniegowego.

Założyłem je niedawno do minikampera na bazie vw t5. Napęd tylko na przednią oś.

Na lodzie dają radę hamować i przyśpieszać, w błocie i jakimś syfie typu śnieg z błotem robią idealnie.

Będę jeździł na nich całą zimę.

Edytowane przez koziolek
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, koziolek napisał:

Nie rozumiem:blink: piszesz o oponach do błota a tu nagle chcesz żeby były zimowe. G015 na lodzie jadą jak po szkle.

General Grabber ma homologację zimową i w błocie Geolandary zjada na śniadanie:OO: 

Takie mam na forku, ale na zimę i tak zakładam zimówki:OO:

 

General Grabber.jpg

No chce opony założyć na zimę i zostawić je (teraz są zwykle wielosezonowe czyli beznadziejne :biglol:

Chce mieć możliwość zjechać w teren przez cały rok

 

Na lodzie to nie ma opon które by się nie ślizgały :) na lód dają radę jedynie kolce... 

 

Chce zgodnie z nazwą "All" czyli i błotko i trawa i śnieg ;)

a M/T z kolei za szybko zje asfalt :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...