czmarcin Opublikowano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2021 witam mam takie szybkie pytanie czy jest różnica w osłonach pod silnik forester sh 2 litry i 2,5 litra? potrzebuje numeru katalogowego osłony pod silnik forester SH 2010 rok 2,5 l benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 16 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2021 19 godzin temu, Max 84 napisał: Przecież tam jest rozdarcie na wskroś. Może siatka do łączenia płyt GK owinąć i wtedy tym butylem zaciągać ? Ja rozumiem można czasem coś zdrutować, na szybko, na chwilę, ale niektórych rzeczy po prostu się nie da uratować, ludzie. Z tym butylem to przesada, może mała jakaś mała nieszczelność to by zdało egzamin. Bardziej mi chodziło o dołożenie kawałka rury/przewodu gumowego by zastąpić ten uszkodzony odcinek. Próbowałem wyjąć bez zdjęcia kolektora (tylko poluzowałem śruby) ale nie da rady, trzeba zdjąć tak jak pisał użytkownik mirasek. Zamówiłem nową/używaną rurę, ale przyszła troszkę inna, ja potrzebuję do SG a przyszła chyba od S-Turbo, trzeba troszkę przerobić... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awariall Opublikowano 16 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2021 Kolega chce kupić ode mnie te progi, jaka jest ich uczciwa dla obu stron wartość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 16 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2021 (edytowane) 33 minuty temu, Awariall napisał: Kolega chce kupić ode mnie te progi, jaka jest ich uczciwa dla obu stron wartość? Ja wystawiłem za 500 a finalnie sprzedałem za 250 Edytowane 16 Grudnia 2021 przez pininfarin01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awariall Opublikowano 16 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2021 Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 (edytowane) Jak bym chciał mieć pełna inwigilację za pomocą o takiego zegara: to skomplikowany jest montaż tego ? jeśli już uprę się na typ 4 w 1 to jaki najlepiej , ten powyżej czy ten poniżej? najbardziej zależy mi na temperaturze oleju Edytowane 17 Grudnia 2021 przez ipsx82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 2 minuty temu, ipsx82 napisał: Jak bym chciał mieć pełna inwigilację za pomocą o takiego zegara: to skomplikowany jest montaż tego ? jeśli już uprę się na typ 4 w 1 to jaki najlepiej , ten powyżej czy ten poniżej? Mam typ 4w1 w Forku z czarną tarczą i białym podświetleniem (kolor podświetlenia chyba można zmienić, nie próbowałem). Wada jest taka, że przy mocnym słońcu słabo widać podświetlenie temp. oleju. Ogólnie działa bez zarzutu. Montował mi to Carfit wraz z innymi usprawnieniami przed Subariadą w Albanii- sierpień. Powiem tak, bez tego pewnie przegrzałbym Forka na podjazdach przy +46st. W ciężkiej eksploatacji wskaźnik temperatury oleju to rzecz "must have". Z kolei w zimie wiesz kiedy silnik osiągnął właściwą temp. i możesz depnąć. Temperatura wody niewiele mówi o rozgrzaniu silnika po porannym odpaleniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 Właśnie o tą informację zimą kiedy osiągnie minimum 70 stopni olej mnie interesuje a te pozostałe parametry to przy okazji mogą być. Dużo Carfit policzył za montaż tego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 10 minut temu, ipsx82 napisał: Dużo Carfit policzył za montaż tego ? Nie pamiętam. Wiele rzeczy wtedy robiłem w NS. To budżetowy zegar, ale spełnia swoją rolę. W sumie to polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek_shin Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 Nie pamiętam. Wiele rzeczy wtedy robiłem w NS. To budżetowy zegar, ale spełnia swoją rolę. W sumie to polecamBudżetowy? Depo? To chyba nie chcę wiedzieć ile kosztują zegary z półki wyżej Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 (edytowane) W dniu 17.12.2021 o 14:19, Daniel Janus napisał: wskaźnik temperatury oleju to rzecz "must have". Z kolei w zimie wiesz kiedy silnik osiągnął właściwą temp. Idzie w Torq'u ustawić wskaźnik temp. oleju? Edit: Jest taka możliwość. Edit 2: u mnie niestety nieaktywne Edytowane 18 Grudnia 2021 przez yaroz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek_shin Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 Jak masz czujnik obsługiwany przez ECU, to tak. Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 2 godziny temu, radek_shin napisał: Budżetowy? Depo? To chyba nie chcę wiedzieć ile kosztują zegary z półki wyżej Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka Raczej tak skoro tu masz 4w1 w cenie jednego markowego. 9 minut temu, yaroz napisał: Idzie w Torq'u ustawić wskaźnik temp. oleju? Nie mam pojęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 19 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2021 Czy ktoś już może próbował o własnych siłach ściągać koło pasowe pompy wspomagania? Czytałem, że to jakiś ściągacz by trzeba było, ale jaki to nie za bardzo wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 19 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2021 8 godzin temu, Kiwi 4ester napisał: Czy ktoś już może próbował o własnych siłach ściągać koło pasowe pompy wspomagania? Czytałem, że to jakiś ściągacz by trzeba było, ale jaki to nie za bardzo wiem. Spróbuj takim najzwyklejszym ściągaczem z trzema łapami, wsadzisz je w te otwory w kole, a śruba ściągająca zaprze się w otworze trzpienia. Wcześniej zanurz całe koło pasowe w jakimś WD 40 albo w fosol'u na cały dzień niech rdza puści, jak nie to palnik gazowy i podgrzewaj (wystarczy taki na kartusze do kuchenek turystycznych) 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 19 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2021 24 minuty temu, yaroz napisał: Spróbuj takim najzwyklejszym ściągaczem z trzema łapami, wsadzisz je w te otwory w kole, a śruba ściągająca zaprze się w otworze trzpienia. Wcześniej zanurz całe koło pasowe w jakimś WD 40 albo w fosol'u na cały dzień niech rdza puści, jak nie to palnik gazowy i podgrzewaj (wystarczy taki na kartusze do kuchenek turystycznych) To ściągacz, a później jak to nabić? Mam w planie wypiaskować i dać kółko do ocynku. Szkoda by było poobijać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 19 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2021 wpierw zobacz czy śruba puści. u mnie 2 ampule poległy. Jeśli uda Ci się odkręcić śrubę to koło pasowe nie siedzi na wałku mocno (zdejmowałem je bez ściągacza) pewnie zależy to od egzemplarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 19 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2021 (edytowane) Godzinę temu, SubaruLPG napisał: wpierw zobacz czy śruba puści. u mnie 2 ampule poległy. Jeśli uda Ci się odkręcić śrubę to koło pasowe nie siedzi na wałku mocno (zdejmowałem je bez ściągacza) pewnie zależy to od egzemplarza Ale na zdjęciu już śruby nie ma?, Chyba że to inbus, to dobra nasadka, lub klucz imbusowy z przedłużka np z rurki, popsikać do środka popijać i powinno puścić. Edytowane 19 Grudnia 2021 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 19 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2021 2 godziny temu, SubaruLPG napisał: wpierw zobacz czy śruba puści. u mnie 2 ampule poległy. Jeśli uda Ci się odkręcić śrubę to koło pasowe nie siedzi na wałku mocno (zdejmowałem je bez ściągacza) pewnie zależy to od egzemplarza Tyle, że wygląda na to, że tu się nic nie odkręca, tylko koło jest wciśnięte na wałek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szach00 Opublikowano 19 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2021 Cześć wszystkim, Czym zabezpieczacie kielichy w SG przed nałożeniem maty wygłuszającej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 19 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2021 47 minut temu, Kiwi 4ester napisał: Tyle, że wygląda na to, że tu się nic nie odkręca, tylko koło jest wciśnięte na wałek. Powinno być u Ciebie podobnie (choć mogę się mylić) klucz ampul 8 z tego co pamiętam pasuje. Przez korozje na pierwszy rzut oka nie będzie widać wpustu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 19 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2021 Godzinę temu, SubaruLPG napisał: Powinno być u Ciebie podobnie (choć mogę się mylić) klucz ampul 8 z tego co pamiętam pasuje. Przez korozje na pierwszy rzut oka nie będzie widać wpustu Też mi się tak wydawało, ale to w środku to nie jest wkręcona śruba tylko ośka pompy, a kółko jest wprasowane. Się pytam, po co tak kombinować? Byłoby przykręcone na śrubie i by nie było rozkminy, a tak to weź i kombinuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 19 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2021 teraz nie jestem taki pewny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 19 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2021 Ktoś już się spotkał z takim CE? Korek (a jak) Ameryka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 19 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2021 W subaru wszystko może być przyczyną CHECKa ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się