Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwszy porządny śnieg sprawił ze moje zimówki VREDESTEIN SNOWTRAC 3 zmieniły się w łyżwy.

Letnie TOYO Open Country tez już leciwe.

Pomóżcie z wyborem. Chce zostać z jednym kompletem opon i częściej zmieniać niż co 7 lat.

 

1. Yokohama Geolandar A/T G015

2. Cooper DISCOVERER AT3 SPORT 2

3. General GRABBER AT3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Max 84 napisał:

Pierwszy porządny śnieg sprawił ze moje zimówki VREDESTEIN SNOWTRAC 3 zmieniły się w łyżwy.

Letnie TOYO Open Country tez już leciwe.

Pomóżcie z wyborem. Chce zostać z jednym kompletem opon i częściej zmieniać niż co 7 lat.

 

1. Yokohama Geolandar A/T G015

2. Cooper DISCOVERER AT3 SPORT 2

3. General GRABBER AT3

Nokian seasonproof? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Max 84 napisał:

Pierwszy porządny śnieg sprawił ze moje zimówki VREDESTEIN SNOWTRAC 3 zmieniły się w łyżwy.

Letnie TOYO Open Country tez już leciwe.

Pomóżcie z wyborem. Chce zostać z jednym kompletem opon i częściej zmieniać niż co 7 lat.

 

1. Yokohama Geolandar A/T G015

2. Cooper DISCOVERER AT3 SPORT 2

3. General GRABBER AT3

Yoko i tylko Yoko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy porządny śnieg sprawił ze moje zimówki VREDESTEIN SNOWTRAC 3 zmieniły się w łyżwy.
Letnie TOYO Open Country tez już leciwe.
Pomóżcie z wyborem. Chce zostać z jednym kompletem opon i częściej zmieniać niż co 7 lat.
 
1. Yokohama Geolandar A/T G015
2. Cooper DISCOVERER AT3 SPORT 2
3. General GRABBER AT3
Ja mam G015 i w lecie są super. W zimie na śniegu też super, ale na asfalcie już trochę gorzej.

Ogólnie jestem zadowolony. Problem z Twoim pytaniem jest taki, że pewnie każdy miał kontakt tylko z jedną oponą i nie będzie porównań :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to zbyt dużo do dyskusji nie wzniesie, ale... Na zimę "zimówka". Za dużo razy wyciągałem, lub "podciągałem" delikwentów na A/T czy "allseason" - Volva, Miśki, Meśki (dwa forumowe Subaraki - serdecznie pozdrawiam) etc. Chyba, że to wina kierowców, bo co z tego, że "auto gwizda, jak kierowca...".

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Max 84 napisał:

Pierwszy porządny śnieg sprawił ze moje zimówki VREDESTEIN SNOWTRAC 3 zmieniły się w łyżwy.

Letnie TOYO Open Country tez już leciwe.

Pomóżcie z wyborem. Chce zostać z jednym kompletem opon i częściej zmieniać niż co 7 lat.

 

1. Yokohama Geolandar A/T G015

2. Cooper DISCOVERER AT3 SPORT 2

3. General GRABBER AT3

 

te Geolandar dalej tak wariują na mokrym (śliskim) czy coś poprawili?

 

wybierz "trójkę" - tylko z homologacjami zimowymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, szybkie pytanie... 

Jak mam się dobrać do filtra powietrza? Z której strony wyciągać obudowę? 

 

Bo jest pionowo + do obu części popodpinane mnóstwo rzeczy ;) a jest zimno wiec nie chce mi się rozkładać tego co niepotrzebne żeby samemu dotrzeć :)

 

Forester SG 2005 r 2.0 benzyna 

16392307044394574912624679018634.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Gabin napisał:

Cześć, szybkie pytanie... 

Jak mam się dobrać do filtra powietrza? Z której strony wyciągać obudowę? 

 

Bo jest pionowo + do obu części popodpinane mnóstwo rzeczy ;) a jest zimno wiec nie chce mi się rozkładać tego co niepotrzebne żeby samemu dotrzeć :)

 

Forester SG 2005 r 2.0 benzyna 

16392307044394574912624679018634.jpg

Znowu tak dużo rozbierania nie ma. Na upartego możesz jeszcze te metalowe dynksy odhaczyć, odchylić obudowę i tak z boku spróbować wyciągnąć filtr.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Gabin napisał:

Cześć, szybkie pytanie... 

Jak mam się dobrać do filtra powietrza? Z której strony wyciągać obudowę? 

 

Bo jest pionowo + do obu części popodpinane mnóstwo rzeczy ;) a jest zimno wiec nie chce mi się rozkładać tego co niepotrzebne żeby samemu dotrzeć :)

 

Forester SG 2005 r 2.0 benzyna 

16392307044394574912624679018634.jpg

Odpinasz klamry, odkręcasz 2 śruby odpychasz puchę w stronę ściany grodziowej na tyle na ile się da i wyciągasz filtr.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Kiwi 4ester napisał:

Znowu tak dużo rozbierania nie ma. Na upartego możesz jeszcze te metalowe dynksy odhaczyć, odchylić obudowę i tak z boku spróbować wyciągnąć filtr.

 

7 godzin temu, yaroz napisał:

Odpinasz klamry, odkręcasz 2 śruby odpychasz puchę w stronę ściany grodziowej na tyle na ile się da i wyciągasz filtr.

Dzięki :)

wymienione wczoraj - finalnie rozebraliśmy pół dolotu :lol:

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Max 84 napisał:

Ktoś miał w Forku SF opony w rozmiarze 205/80 R16 ?
Zastanawiam się czy wejdzie pod kielich z tyłu, ponieważ to 734 mm względem 668 mm standardowej 205/70 R15.

 

Moim zadaniem max to 215/65 R16 - wyższa będzie tarła o amortyzator. Przynajmniej u mnie tak by było ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To rura dolotowa do turbo, ta pod kolektorem, raz widziałem "naprawianą" i ciągnęła lewe powietrze, także tego. Nie ma sensu drutować tylko wymienić na nową lub zamiennik silikonowy.

Silikon nawet da radę założyć bez ściągania kolektora, ori bez szans.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idzie połatać np uszczelniaczem butylowym jak jeszcze mocno nie jest rozwalone
Przecież tam jest rozdarcie na wskroś.
Może siatka do łączenia płyt GK owinąć i wtedy tym butylem zaciągać ?

Ja rozumiem można czasem coś zdrutować, na szybko, na chwilę, ale niektórych rzeczy po prostu się nie da uratować, ludzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...