yaroz Opublikowano 10 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 8 godzin temu, Panther napisał: okolice kielichów dopiero na wiosnę ... o ile ruszę Przygotuj się mentalnie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 10 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 3 godziny temu, yaroz napisał: Przygotuj się mentalnie to nie pierwsze podejście, będę przygotowany zwłaszcza monetarnie 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 10 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 i chyba te monetarne ważniejsze od mentalnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 10 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 Pierwszy porządny śnieg sprawił ze moje zimówki VREDESTEIN SNOWTRAC 3 zmieniły się w łyżwy. Letnie TOYO Open Country tez już leciwe. Pomóżcie z wyborem. Chce zostać z jednym kompletem opon i częściej zmieniać niż co 7 lat. 1. Yokohama Geolandar A/T G015 2. Cooper DISCOVERER AT3 SPORT 2 3. General GRABBER AT3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 10 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 38 minut temu, Max 84 napisał: Pierwszy porządny śnieg sprawił ze moje zimówki VREDESTEIN SNOWTRAC 3 zmieniły się w łyżwy. Letnie TOYO Open Country tez już leciwe. Pomóżcie z wyborem. Chce zostać z jednym kompletem opon i częściej zmieniać niż co 7 lat. 1. Yokohama Geolandar A/T G015 2. Cooper DISCOVERER AT3 SPORT 2 3. General GRABBER AT3 Nokian seasonproof? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 10 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 Chce AT'ki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 10 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 1 godzinę temu, Max 84 napisał: Pierwszy porządny śnieg sprawił ze moje zimówki VREDESTEIN SNOWTRAC 3 zmieniły się w łyżwy. Letnie TOYO Open Country tez już leciwe. Pomóżcie z wyborem. Chce zostać z jednym kompletem opon i częściej zmieniać niż co 7 lat. 1. Yokohama Geolandar A/T G015 2. Cooper DISCOVERER AT3 SPORT 2 3. General GRABBER AT3 Yoko i tylko Yoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 11 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2021 Pierwszy porządny śnieg sprawił ze moje zimówki VREDESTEIN SNOWTRAC 3 zmieniły się w łyżwy. Letnie TOYO Open Country tez już leciwe. Pomóżcie z wyborem. Chce zostać z jednym kompletem opon i częściej zmieniać niż co 7 lat. 1. Yokohama Geolandar A/T G015 2. Cooper DISCOVERER AT3 SPORT 2 3. General GRABBER AT3Ja mam G015 i w lecie są super. W zimie na śniegu też super, ale na asfalcie już trochę gorzej.Ogólnie jestem zadowolony. Problem z Twoim pytaniem jest taki, że pewnie każdy miał kontakt tylko z jedną oponą i nie będzie porównań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek_shin Opublikowano 11 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2021 Może to zbyt dużo do dyskusji nie wzniesie, ale... Na zimę "zimówka". Za dużo razy wyciągałem, lub "podciągałem" delikwentów na A/T czy "allseason" - Volva, Miśki, Meśki (dwa forumowe Subaraki - serdecznie pozdrawiam) etc. Chyba, że to wina kierowców, bo co z tego, że "auto gwizda, jak kierowca...".Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 11 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2021 16 godzin temu, Max 84 napisał: Pierwszy porządny śnieg sprawił ze moje zimówki VREDESTEIN SNOWTRAC 3 zmieniły się w łyżwy. Letnie TOYO Open Country tez już leciwe. Pomóżcie z wyborem. Chce zostać z jednym kompletem opon i częściej zmieniać niż co 7 lat. 1. Yokohama Geolandar A/T G015 2. Cooper DISCOVERER AT3 SPORT 2 3. General GRABBER AT3 te Geolandar dalej tak wariują na mokrym (śliskim) czy coś poprawili? wybierz "trójkę" - tylko z homologacjami zimowymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gabin Opublikowano 11 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2021 Cześć, szybkie pytanie... Jak mam się dobrać do filtra powietrza? Z której strony wyciągać obudowę? Bo jest pionowo + do obu części popodpinane mnóstwo rzeczy a jest zimno wiec nie chce mi się rozkładać tego co niepotrzebne żeby samemu dotrzeć Forester SG 2005 r 2.0 benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 11 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2021 33 minuty temu, Gabin napisał: Cześć, szybkie pytanie... Jak mam się dobrać do filtra powietrza? Z której strony wyciągać obudowę? Bo jest pionowo + do obu części popodpinane mnóstwo rzeczy a jest zimno wiec nie chce mi się rozkładać tego co niepotrzebne żeby samemu dotrzeć Forester SG 2005 r 2.0 benzyna Znowu tak dużo rozbierania nie ma. Na upartego możesz jeszcze te metalowe dynksy odhaczyć, odchylić obudowę i tak z boku spróbować wyciągnąć filtr. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2021 Ktoś miał w Forku SF opony w rozmiarze 205/80 R16 ?Zastanawiam się czy wejdzie pod kielich z tyłu, ponieważ to 734 mm względem 668 mm standardowej 205/70 R15. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 11 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2021 9 godzin temu, Gabin napisał: Cześć, szybkie pytanie... Jak mam się dobrać do filtra powietrza? Z której strony wyciągać obudowę? Bo jest pionowo + do obu części popodpinane mnóstwo rzeczy a jest zimno wiec nie chce mi się rozkładać tego co niepotrzebne żeby samemu dotrzeć Forester SG 2005 r 2.0 benzyna Odpinasz klamry, odkręcasz 2 śruby odpychasz puchę w stronę ściany grodziowej na tyle na ile się da i wyciągasz filtr. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gabin Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 16 godzin temu, Kiwi 4ester napisał: Znowu tak dużo rozbierania nie ma. Na upartego możesz jeszcze te metalowe dynksy odhaczyć, odchylić obudowę i tak z boku spróbować wyciągnąć filtr. 7 godzin temu, yaroz napisał: Odpinasz klamry, odkręcasz 2 śruby odpychasz puchę w stronę ściany grodziowej na tyle na ile się da i wyciągasz filtr. Dzięki wymienione wczoraj - finalnie rozebraliśmy pół dolotu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 14 godzin temu, Max 84 napisał: Ktoś miał w Forku SF opony w rozmiarze 205/80 R16 ? Zastanawiam się czy wejdzie pod kielich z tyłu, ponieważ to 734 mm względem 668 mm standardowej 205/70 R15. Moim zadaniem max to 215/65 R16 - wyższa będzie tarła o amortyzator. Przynajmniej u mnie tak by było ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 (edytowane) Ma ktoś sprawdzony sposób na naprawę ? Czy tylko wymiana wchodzi w grę? Edytowane 14 Grudnia 2021 przez pininfarin01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 4 minuty temu, pininfarin01 napisał: Ma ktoś sprawdzony sposób na naprawę ? Czy tylko wymiana wchodzi w grę? Co tu było?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 intercooler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 Kup silikonową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 (edytowane) Koloru oczoje .... seledynową to u @Kiwi 4ester zyskasz 5 gwiazdek do reputacji Edytowane 14 Grudnia 2021 przez ipsx82 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 To rura dolotowa do turbo, ta pod kolektorem, raz widziałem "naprawianą" i ciągnęła lewe powietrze, także tego. Nie ma sensu drutować tylko wymienić na nową lub zamiennik silikonowy. Silikon nawet da radę założyć bez ściągania kolektora, ori bez szans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2021 przecież to rura do turbo nie do IC (po lewej wąż od zawory DV) - typowe uszkodzenie, zawsze po latach tam pada - u mnie po 150kkm się zaczęło 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel.wro Opublikowano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2021 Idzie połatać np uszczelniaczem butylowym jak jeszcze mocno nie jest rozwalone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2021 Idzie połatać np uszczelniaczem butylowym jak jeszcze mocno nie jest rozwalonePrzecież tam jest rozdarcie na wskroś.Może siatka do łączenia płyt GK owinąć i wtedy tym butylem zaciągać ? Ja rozumiem można czasem coś zdrutować, na szybko, na chwilę, ale niektórych rzeczy po prostu się nie da uratować, ludzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się