Jump to content

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Recommended Posts

10 minut temu, Kiwi 4ester napisał:

SOS? Ruda chrupie kielichy? :upside-down-face_1f643-small:

 

A tak serio to jak masz możliwość to spróbuj podmienić przycisk świateł awaryjnych. Jak się go wymontowuje to przez niego przechodzi sygnał kierunków. Jako najprostrza opcja po prostu spróbować :)

Info od alarmu jeżeli masz, musisz poczytać o tym na necie, nie mam przy sobie instrukcji @LosioDriver podpowiedz koledze bo pewnie z pamięci wiesz co i jak albo masz pod ręką manual ;)

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, pininfarin01 napisał:

Brak świateł mijania i długich, który bezpiecznik/przekaźnik ? (Nie mam dekielka z rozpiską)

IMG20210911142006.jpg

A nie skrzynka w pod deską rozdzielczą?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 11.09.2021 o 15:25, Nosek kreseczka napisał:

Niestety nie mogę się dogadać z forkiem. Po zamknięciu mruga światłami kilka razy. Co on chce mi powiedzieć? Film poniżej

zasyfiały czujnik zamkniętej maski - wydaje mu się, że jest otwarta. - czujnik systemu alarmowego

ew awaria syreny lub jej baterii

Edited by AdaSch
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Oczywiście podczas urlopu odkryłem kolejne uszkodzenie w Ryśiu :(

Tym razem podczas wyprawy na grzyby do lasu zabraliśmy sie w 5 do auta i trzeba było skorzystać z środkowego tylnego pasa co ma mocowanie w podsufitce. Podczas wypinania zaczepu pasa osłony się rozpadły i dolna spadła a górna latała. Były sklejone klejem aby tylko się trzymały :censored: Ciekawe co jeszcze mnie zaskoczy w tym aucie.

Da radę to naprawić / wymienić bez sciągania podsufitki ?

Link to comment
Share on other sites

Ja u siebie w legacy ostatnio wymieniałem to dałem OEM bo na starych autko 26 lat jeździło. A u Ciebie z tego co pamiętam planowana jazda na LPG to tym bardziej daj OEM

Edited by ipsx82
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, Kiwi 4ester napisał:

Taka sytuacja

Rozumiem, że przewody mam do wymiany, natomiast jest dość spora rozbieżność jakie nowe dać. Poradzicie? :)

Ja kupiłem NGK ale kiedyś ktoś polecał nasze polskie Janmor, Sentech, w cenie do 90zł. Przy następnej wymianie może je wypróbuję, zobaczę tylko czy przy ściąganiu fajek od NGK ze świec zostaną wsuwki taka jak na Beru, co potem uniemożliwiało mi włożenie nasadki na świecę żeby ją wykręcić.

Link to comment
Share on other sites

15 minut temu, yaroz napisał:

Ja kupiłem NGK ale kiedyś ktoś polecał nasze polskie Janmor, Sentech, w cenie do 90zł. Przy następnej wymianie może je wypróbuję, zobaczę tylko czy przy ściąganiu fajek od NGK ze świec zostaną wsuwki taka jak na Beru, co potem uniemożliwiało mi włożenie nasadki na świecę żeby ją wykręcić.

Janmor i Sentech nie. OEM lub ostatecznie Beru.

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, buc niskopienny napisał:

Janmor i Sentech nie. OEM lub ostatecznie Beru.

Już OEM namierzyłem. Fakt, że 360 to nie mało, ale jeśli mam co 2 czy 3 lata znowu wymieniać to wolę raz i mieć spokój na dłużej :)

Link to comment
Share on other sites

Panowie i Panie, mam dwa pytania :

 

1. Blacharka : odebrałem dziś auto od blacharza, było na zrobieniu nadkoli i kielichów. Z lewej strony w sumie tylko czyszczenie i lakier, z prawej reparaturka nadkola i punktowa łata na kielichu. Chciałem sobie dodatkowo zabezpieczyć te nadkola od środka po naprawie, więc zakupiłem wosk do profili. Po jego aplikacji zauważyłem, że z prawej strony tam gdzie była reparaturka wycieka on swobodnie na łączeniu nadkola zewnętrznego i wewnętrznego, tak raczej być nie powinno ? 

2. Od jakiegoś czasu, podczas cofania na skręconych kołach, np żeby tyłem wjechać na miejsce parkingowe słyszę z tyłu auta rytmiczne puknięcia, dzieje się to głównie gdy bardzo lekko operuje gazem, pacjent w automacie jeśli to coś ma do rzeczy. Co to może być ? krzyżaki ? wał ?

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, buc niskopienny napisał:

Beru

Jak już pisałem wcześniej Beru nie kupię z powodu takiego, że przy ściąganiu, wsuwki zostały na świecach, co potem uniemożliwiało mi odkręcenie świecy, musiałem kombinować długimi, cienkimi szczypcami żeby je ściągnąć ze świecy. Zobaczymy czy przy NGK będzie podobnie.

Link to comment
Share on other sites

@Kiwi 4ester Ja kabli OEM nigdy nie miałem ale ponoć równoważne OEM bodajże z NGK - padały tak samo szybko jak najtańsze. Także albo spróbuj OEM albo kupuj najtańsze ale częściej (tak robiłem)...

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, rutra80 napisał:

@Kiwi 4ester Ja kabli OEM nigdy nie miałem ale ponoć równoważne OEM bodajże z NGK - padały tak samo szybko jak najtańsze. Także albo spróbuj OEM albo kupuj najtańsze ale częściej (tak robiłem)...

Pójdę teraz w OEMy i czas pokaże :)

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Perzon napisał:

Panowie i Panie, mam dwa pytania :

 

1. Blacharka : odebrałem dziś auto od blacharza, było na zrobieniu nadkoli i kielichów. Z lewej strony w sumie tylko czyszczenie i lakier, z prawej reparaturka nadkola i punktowa łata na kielichu. Chciałem sobie dodatkowo zabezpieczyć te nadkola od środka po naprawie, więc zakupiłem wosk do profili. Po jego aplikacji zauważyłem, że z prawej strony tam gdzie była reparaturka wycieka on swobodnie na łączeniu nadkola zewnętrznego i wewnętrznego, tak raczej być nie powinno ? 

2. Od jakiegoś czasu, podczas cofania na skręconych kołach, np żeby tyłem wjechać na miejsce parkingowe słyszę z tyłu auta rytmiczne puknięcia, dzieje się to głównie gdy bardzo lekko operuje gazem, pacjent w automacie jeśli to coś ma do rzeczy. Co to może być ? krzyżaki ? wał ?

Jak możesz to pokaż fotkę tego wycieku

Link to comment
Share on other sites

22 godziny temu, Kiwi 4ester napisał:

Rozumiem, że przewody mam do wymiany, natomiast jest dość spora rozbieżność jakie nowe dać. Poradzicie? 

a samo oczyszczenie nic nie da? wg mnie tam jest typowy syf drogowy z solą itp. Ja bym od tego zaczął.

Link to comment
Share on other sites

49 minut temu, AdaSch napisał:

a samo oczyszczenie nic nie da? wg mnie tam jest typowy syf drogowy z solą itp. Ja bym od tego zaczął.

Szczerze powiedziawszy to te przewody z nami jeżdżą już prawie 5 lat i ciulas wie czy wcześniej były wymieniane. Toteż krzywda się nie stanie jak będą nowe + do tego świece :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...