Jump to content

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Recommended Posts

Chyba zerwała mi się linka wajchy reduktora. Biegi zostały mi na "LO" (pomaranczowa ikonka na liczniku). Czy jest możliwość wyłączenia reduktora z kabiny po demontażu tulenlu środkowego, czy trzeba się wczołgiwać pod auto?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dajcie spokój, szkoda prądu na tłumaczenie podstawowych zasad mechaniki komuś, kto twierdzi że nowy zestaw KYB na tył to szrot, ale już wymiana jednego amortyzatora jest ok. I jeszcze te teksty o brak

Teraz mogę pokazać efekt końcowy obszycia kierownicy i odnowienia przycisków i ramek. Udało się uniknąć malowania przycisków. Spolerowałem resztki srebrnego lakieru i przyciski są teraz czarne i myś

Na tym forum otrzymasz jedną radę.               Wydech na pełen przelot zmień 

Posted Images

6 minut temu, yaroz napisał:

Chyba zerwała mi się linka wajchy reduktora. Biegi zostały mi na "LO" (pomaranczowa ikonka na liczniku). Czy jest możliwość wyłączenia reduktora z kabiny po demontażu tulenlu środkowego, czy trzeba się wczołgiwać pod auto?

najpierw spróbuj wstawić do ciepłego garażu :) może przymarzła a nie się zerwała.....

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, yaroz napisał:

Chyba zerwała mi się linka wajchy reduktora. Biegi zostały mi na "LO" (pomaranczowa ikonka na liczniku). Czy jest możliwość wyłączenia reduktora z kabiny po demontażu tulenlu środkowego, czy trzeba się wczołgiwać pod auto?

Zrobisz to pod maską od góry, wajcha na skrzyni biegów.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, klev napisał:

najpierw spróbuj wstawić do ciepłego garażu :) może przymarzła a nie się zerwała.....

Nie przymarzła bo zmieniłem na LO i potem jak chciałem wrócić to już było czuć że luźno chodzi. Coś musiało się tam zerwać.

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, koziolek napisał:

Zrobisz to pod maską od góry, wajcha na skrzyni biegów.

Robić to na zgaszonym silniku?A potem odpalać na sprzęgle, żeby co nie posypało się w skrzyni?wg instrukcji reduktor włącza i wyłącza się z wciśniętym sprzęgłem. 

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, yaroz napisał:

Robić to na zgaszonym silniku?A potem odpalać na sprzęgle, żeby co nie posypało się w skrzyni?wg instrukcji reduktor włącza i wyłącza się z wciśniętym sprzęgłem. 

Na zgaszonym silniku.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
13 minut temu, yaroz napisał:

wg instrukcji reduktor włącza i wyłącza się z wciśniętym sprzęgłem. 

Można też jak drążek masz w pozycji neutral :)

Link to post
Share on other sites

Naprawione.:D Wypadł trzpień blokujący linkę w wybieraki przy skrzyni. Śrubka i nakrętka samokontrujaca załatwiły sprawę.

 

 

20210208_121402.jpg

 

20210208_124816.jpg

Edited by yaroz
  • Like 4
Link to post
Share on other sites

Pytam, chociaż odpowiedz raczej znam ... kratka z Forka SH nie podejdzie do SG ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Tomforju napisał:

Witam

Forester SG - odbojniki klapy tylnej...ktokolwiek widział, ktokolwiek wie ?...gdzie to kupić...?

Mówisz o gumach czy teleskopach(siłownikach) gazowych? Siłowniki widziałem na alle.. i tylko z lesjofors'a i kilen'a za ponad 100zł za szt.

Link to post
Share on other sites

Czołem.

Jako że w forku wszystko jest na tip top a Ironmanów jeszcze nie ma, tak se dumam z nudów co było zepsute i dlaczego.

I teraz pytanie, czy w wolnymssaku pompa paliwa od s-turbo mogła uszkodzić regulator ciśnienia paliwa ? 

Link to post
Share on other sites
Pytam, chociaż odpowiedz raczej znam ... kratka z Forka SH nie podejdzie do SG ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Raczej z SF szybciej podejdzie, SH to zupełnie inne auto

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Raczej z SF szybciej podejdzie, SH to zupełnie inne auto

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

W SF są jeszcze dwie. Inna w przed lifcie a inna w polifcie.
Dlatego uważam że jedna SG powinien mieć z SG. Będzie rzeźba żeby dopasować jakaś inna. Ale są ja rynku uniwersalne, ktoś kiedyś dopasowywał.
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
W SF są jeszcze dwie. Inna w przed lifcie a inna w polifcie.
Dlatego uważam że jedna SG powinien mieć z SG. Będzie rzeźba żeby dopasować jakaś inna. Ale są ja rynku uniwersalne, ktoś kiedyś dopasowywał.
Ta z polifta wygląda podobnie, ma dziurę na pas pasażera w środku.
Z ciekawostek jest ktoś na grupie FB kto sprzedaje taką przegrodę z pasów parcianych, ma też taką za tylną kanapę żeby graty nie latały pod sufit i na boki bagażnika.
Ja złożyłem u żony zamówienie na taką za tylną kanapę na urodziny:)

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Pan Dziedzic napisał:

czy w wolnymssaku pompa paliwa od s-turbo mogła uszkodzić regulator ciśnienia paliwa ? 

Zasadniczo nie powinna...

Link to post
Share on other sites
W dniu 2.02.2021 o 21:26, yaroz napisał:

Trochę zgaduje, a nie jest to przypadkiem pozycja bardziej odsunięta od kolumny kierowniczej przez co łatwiej wsiąść do auta?

Właśnie nie, przeciwnie, jedzie do przodu i do góry.

Edited by MieszkoD
Link to post
Share on other sites

Jest jakiś patent, żeby schować spryskiwacz reflektora?

Pacjent Forek SK, serwis zapomniał wymienić płynu do spryskiwaczy i chyba conieco pozamarzało.

PXL_20210212_173628701.jpg

Link to post
Share on other sites
9 minut temu, dawidz napisał:

Jest jakiś patent, żeby schować spryskiwacz reflektora?

Pacjent Forek SK, serwis zapomniał wymienić płynu do spryskiwaczy i chyba conieco pozamarzało.

PXL_20210212_173628701.jpg

Jeśli mróz niczego nie uszkodził powinien się schować samemu jak rozmarznie. Możesz polać obficie ciepłą wodą, żeby go rozmrozić. A później pryskać już z niego płynem zimowym. 

Edited by ewemarkam
Link to post
Share on other sites

Czyli jak oddam go do serwisu to najlepiej zlecić im, żeby sprawdzili całą instalację? Geniusze naprawiali samochód od października i oddali mi go w zeszłym tygodniu z letnim płynem ;d

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, ewemarkam napisał:

Możesz polać obficie ciepłą wodą, żeby go rozmrozić.

"Wichura" do włosów;) lub opalarka (oczywiście na niską temp.i z odpowiedniej odległości ) też powinna dać radę.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...