koziolek Opublikowano 31 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2021 Forester S-Turbo, będę wymieniał świece ( cewki przy świecach) , patrzyłem na lewą stronę i troszkę ciasno. Jest ta operacja do wykonania czy lepiej silnik do góry dźwigać?Bez problemu, puszka filtra powietrza z lewej strony do wyjęcia, z prawej akumulator i zbiornik z płynem do spryskiwaczy.Taptane Tapatalkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 31 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2021 8 godzin temu, koziolek napisał: Bez problemu, puszka filtra powietrza z lewej strony do wyjęcia, z prawej akumulator i zbiornik z płynem do spryskiwaczy. Taptane Tapatalkiem Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Zygmunt Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 Wymieniłem wszystkie paski w foresterze. Po wymianie coś zaczęło wyć, tak jakby z alternatora. Możliwe że łożyska w nim do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 1 minutę temu, Michał Zygmunt napisał: Wymieniłem wszystkie paski w foresterze. Po wymianie coś zaczęło wyć, tak jakby z alternatora. Możliwe że łożyska w nim do wymiany? Może po prostu za mocno naciągnąłeś paski, co nie zmienia faktu, że gdzieś się kończą łożyska, alternator, pompa wspomagania lub klimy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 Chciałem w Forku SH obszyć na nowo podłokietnik, ale nie wiem, jak zdemontować tę część ze skórą. Trzy widoczne śruby odkręcone, ale coś nadal trzyma, a nie chciałbym połamać. Ktoś wie, jak to ruszyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 11 godzin temu, rosaskc napisał: Chciałem w Forku SH obszyć na nowo podłokietnik, ale nie wiem, jak zdemontować tę część ze skórą. Trzy widoczne śruby odkręcone, ale coś nadal trzyma, a nie chciałbym połamać. Ktoś wie, jak to ruszyć? Nie wiem jak SH, ale tyle co zdemontowałem w SG VID_20210202_113713.mp4 Jak filmik nie działa to pobierz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MieszkoD Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Witam Panowie, Jako świeży właściciel Forka XT MY2017 mam pytanie odnośnie fotela kierowcy. Dlaczego zawsze wraca do jakiejś dziwnej pozycji po zamknięciu auta? Pomimo zaprogramowania przez wciśnięcie set i L1 lub L2 + sygnał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 3 godziny temu, MieszkoD napisał: Witam Panowie, Jako świeży właściciel Forka XT MY2017 mam pytanie odnośnie fotela kierowcy. Dlaczego zawsze wraca do jakiejś dziwnej pozycji po zamknięciu auta? Pomimo zaprogramowania przez wciśnięcie set i L1 lub L2 + sygnał. Trochę zgaduje, a nie jest to przypadkiem pozycja bardziej odsunięta od kolumny kierowniczej przez co łatwiej wsiąść do auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ObywatelX Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 Witam, orientuje się ktoś w jakim miejscu jest zamocowany ten przewód? Zauważyłem ,że u mnie jest oderwany. Mocować go z powrotem czy nic nie szkodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 8 godzin temu, ObywatelX napisał: Witam, orientuje się ktoś w jakim miejscu jest zamocowany ten przewód? Zauważyłem ,że u mnie jest oderwany. Mocować go z powrotem czy nic nie szkodzi? Powinien byś przykręcony do łapy przy skrzyni biegów oraz do karoserii przy lizaku. Przykręć go bo to masa jest. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrk2607 Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 Po co jest okienko rewizyjne zatkane gumą do koła zamachowego? Czy coś tam smarujemy, czyścimy, ukryte śruby? Silnik 2.0 B Manual SH. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 7 minut temu, mrk2607 napisał: Po co jest okienko rewizyjne zatkane gumą do koła zamachowego? Czy coś tam smarujemy, czyścimy, ukryte śruby? Silnik 2.0 B Manual SH. W manualu pewnie nie potrzebna, ale w automacie jest tam dojście do śrub które trzymają konwerter razem z tą "tarczą". 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Czy każde S-Turbo miało dyfer z wiskozą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KPR Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Pytanko szybkie" dla Forestera SJ (wolnossak z '14) pod opony 215/65R16 typu AT jakie felgi? Czy 16cali 5x100 ET48 i 7J będą dobre czy lepsze 6,5J? Ktoś coś? Dziękuję:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hellrazor Opublikowano 6 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Chyba fabrycznie wszystkie 16' miały szerokość 6.5'. W SG AT'eki 216/65 mam właśnie na 6.5'. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 6 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Czy każde S-Turbo miało dyfer z wiskozą? Z tego co wiem automaty miały wszystkie (tylny dyfer) Manuale chyba różnie montowali. Ja w swoim manualu nie miałem. Jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 6 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 2 minuty temu, Rafaelo napisał: Z tego co wiem automaty miały wszystkie (tylny dyfer) Manuale chyba różnie montowali. Ja w swoim manualu nie miałem. Jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi. Sent from my iPhone using Tapatalk Odwrotnie, manuale seryjnie miały, auto nie. Musiałeś mieć zmieniony dyfer. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MieszkoD Opublikowano 6 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 W dniu 2.02.2021 o 21:26, yaroz napisał: Trochę zgaduje, a nie jest to przypadkiem pozycja bardziej odsunięta od kolumny kierowniczej przez co łatwiej wsiąść do auta? No właśnie nie, przeciwnie. Jedzie do przodu i do góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scoobie24 Opublikowano 6 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Witam, pytanie czy to normalne, że w forku sf n/a żeby choćby lekko skręcić muszę sporo przekręcić kierownicę czy będzie to bardziej jakiś luz na kolumnie. Jechałem ostatnio rav4 i forkiem sf turbo i tam choćby mały ruch kierą przekładał się dużo bardziej na koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 6 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Przestał mi działać przycisk przy zegarach do przełączania trip A iB z przebiegiem. Miał ktoś kiedyś taki problem? Można to jakoś próbować naprawić?Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 6 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Pewnie zegary to wyjęcia i wymiana microswitcha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 9 godzin temu, markos007 napisał: Przestał mi działać przycisk przy zegarach do przełączania trip A iB z przebiegiem. Miał ktoś kiedyś taki problem? Można to jakoś próbować naprawić? Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka Pewnie gumka z tym "magnesikiem" na końcu przycisku się wyrobiła, ja poratowałem się kawałkiem drucika miedzianego na końcu przycisku na razie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 Pewnie gumka z tym "magnesikiem" na końcu przycisku się wyrobiła, ja poratowałem się kawałkiem drucika miedzianego na końcu przycisku na razie działa.Czyli tam jest coś w rodzaju gumek w pilocie to TV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 18 minut temu, ewemarkam napisał: 54 minuty temu, yaroz napisał: Pewnie gumka z tym "magnesikiem" na końcu przycisku się wyrobiła, ja poratowałem się kawałkiem drucika miedzianego na końcu przycisku na razie działa. Czyli tam jest coś w rodzaju gumek w pilocie to TV? Tak, przynajmniej w SG. Na płytce jest tylko nadruk, styk. Próbowałem z takim gumowym przyciskiem od pilota ale nie zdawało to egzaminu bo gdzieś to potem się przesuwało w liczniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 Tak, przynajmniej w SG. Na płytce jest tylko nadruk, styk. Próbowałem z takim gumowym przyciskiem od pilota ale nie zdawało to egzaminu bo gdzieś to potem się przesuwało w liczniku.Spróbuje coś podziałać jak zrobi się cieplej, ogólnie przycisk nie jest żaden sposób wyrobiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się