Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

Forester S-Turbo, będę wymieniał świece ( cewki przy świecach) , patrzyłem na lewą stronę i troszkę ciasno. Jest ta operacja do wykonania czy lepiej silnik do góry dźwigać?
Bez problemu, puszka filtra powietrza z lewej strony do wyjęcia, z prawej akumulator i zbiornik z płynem do spryskiwaczy.

Taptane Tapatalkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Michał Zygmunt napisał:

Wymieniłem wszystkie paski w foresterze. Po wymianie coś zaczęło wyć, tak jakby z alternatora. Możliwe że łożyska w nim do wymiany?

 

Może po prostu za mocno naciągnąłeś paski, co nie zmienia faktu, że gdzieś się kończą łożyska, alternator, pompa wspomagania lub klimy.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, rosaskc napisał:

Chciałem w Forku SH obszyć na nowo podłokietnik, ale nie wiem, jak zdemontować tę część ze skórą. Trzy widoczne śruby odkręcone, ale coś nadal trzyma, a nie chciałbym połamać. Ktoś wie, jak to ruszyć?

 

IMG_20210201_230839__01.thumb.jpg.190d80677eadbf126c0753ac81dab17f.jpg

Nie wiem jak SH, ale tyle co zdemontowałem w SG

Jak filmik nie działa to pobierz. 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,

 

Jako świeży właściciel Forka XT MY2017 mam pytanie odnośnie fotela kierowcy.

Dlaczego zawsze wraca do jakiejś dziwnej pozycji po zamknięciu auta?

Pomimo zaprogramowania przez wciśnięcie set i L1 lub L2 + sygnał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, MieszkoD napisał:

Witam Panowie,

 

Jako świeży właściciel Forka XT MY2017 mam pytanie odnośnie fotela kierowcy.

Dlaczego zawsze wraca do jakiejś dziwnej pozycji po zamknięciu auta?

Pomimo zaprogramowania przez wciśnięcie set i L1 lub L2 + sygnał. 

Trochę zgaduje, a nie jest to przypadkiem pozycja bardziej odsunięta od kolumny kierowniczej przez co łatwiej wsiąść do auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, ObywatelX napisał:

Witam,

orientuje się ktoś w jakim miejscu jest zamocowany ten przewód? Zauważyłem ,że u mnie jest oderwany. Mocować go z powrotem czy nic nie szkodzi?

Subaru SH.jpg

Powinien byś przykręcony do łapy przy skrzyni biegów oraz do karoserii przy lizaku. Przykręć go bo to masa jest. Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, mrk2607 napisał:

Po co jest okienko rewizyjne zatkane gumą do koła zamachowego?  Czy coś tam smarujemy, czyścimy, ukryte śruby? 

Silnik 2.0 B Manual SH.

W manualu pewnie nie potrzebna, ale w automacie jest tam dojście do śrub które trzymają konwerter razem z tą "tarczą". 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy każde S-Turbo miało dyfer z wiskozą?   

Z tego co wiem automaty miały wszystkie (tylny dyfer) Manuale chyba różnie montowali. Ja w swoim manualu nie miałem. Jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Rafaelo napisał:


Z tego co wiem automaty miały wszystkie (tylny dyfer) Manuale chyba różnie montowali. Ja w swoim manualu nie miałem. Jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi. emoji3577.png


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odwrotnie, manuale seryjnie miały, auto nie. Musiałeś mieć zmieniony dyfer. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.02.2021 o 21:26, yaroz napisał:

Trochę zgaduje, a nie jest to przypadkiem pozycja bardziej odsunięta od kolumny kierowniczej przez co łatwiej wsiąść do auta?

No właśnie nie, przeciwnie. Jedzie do przodu i do góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pytanie czy to normalne, że w forku sf n/a żeby choćby lekko skręcić muszę sporo przekręcić kierownicę czy będzie to bardziej jakiś luz na kolumnie.

Jechałem ostatnio rav4 i forkiem sf turbo i tam choćby mały ruch kierą przekładał się dużo bardziej na koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, markos007 napisał:

Przestał mi działać przycisk przy zegarach do przełączania trip A iB z przebiegiem. Miał ktoś kiedyś taki problem? Można to jakoś próbować naprawić?

Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka
 

Pewnie gumka z tym "magnesikiem" na końcu przycisku się wyrobiła, ja poratowałem się  kawałkiem drucika miedzianego na końcu przycisku na razie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, ewemarkam napisał:
54 minuty temu, yaroz napisał:
Pewnie gumka z tym "magnesikiem" na końcu przycisku się wyrobiła, ja poratowałem się  kawałkiem drucika miedzianego na końcu przycisku na razie działa.

Czyli tam jest coś w rodzaju gumek w pilocie to TV?

Tak, przynajmniej w SG. Na płytce jest tylko nadruk, styk. Próbowałem z takim gumowym przyciskiem od pilota ale nie zdawało to egzaminu bo gdzieś to potem się przesuwało w liczniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, przynajmniej w SG. Na płytce jest tylko nadruk, styk. Próbowałem z takim gumowym przyciskiem od pilota ale nie zdawało to egzaminu bo gdzieś to potem się przesuwało w liczniku.

Spróbuje coś podziałać jak zrobi się cieplej, ogólnie przycisk nie jest żaden sposób wyrobiony
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...