Jump to content

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Recommended Posts

8 godzin temu, yaroz napisał:

Nie pisałem o takich ledach, mtech pakowane po 2 szt. LED SMD. Mam je od ponad 6 miesięcy i nic się nie dzieje, gdzie te tanie no nejmy po parę zł za szt. nie dożyły miesiąca, zaczęła robić się dyskoteka.

W poprzednim aucie miałem ledy takie, że w nocy baardzo deliktanie się świeciły i zaczynały mocniej np przy wciśnięciu hamulca.. Czyli ogólnie markowe jakieś dać i nie będzie problemu ?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dajcie spokój, szkoda prądu na tłumaczenie podstawowych zasad mechaniki komuś, kto twierdzi że nowy zestaw KYB na tył to szrot, ale już wymiana jednego amortyzatora jest ok. I jeszcze te teksty o brak

Teraz mogę pokazać efekt końcowy obszycia kierownicy i odnowienia przycisków i ramek. Udało się uniknąć malowania przycisków. Spolerowałem resztki srebrnego lakieru i przyciski są teraz czarne i myś

Wydatków 

Posted Images

Czy w przypadku Forestera (SG), zmieniając felgi z oryginalnych alu na oryginalne stalówki, trzeba wymienić nakrętki? Czy każde nakrętki można stosować w obu rodzajach kół? Bo z tego co widzę w opisach to do stalówek można używać przelotowych i nieprzelotowych.

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
11 minut temu, mattipk napisał:

Orientuje się ktoś czy do przedliftowego forka sg będą pasowały wahacze przednie z Subaru Impreza WRX STI 2003-2005 lub 2005-2007 ? 

Tak, będą pasowały. Ja mam u siebie z STI MY03-05, popatrz w mój temat. Te z MY05-07 tez podejdą, one mają jeszcze większy kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy niż starsze, co u Ciebie będzie mocno na plus w tym jak auto skręca :) Jedynie tylne tuleje wahaczy dajesz z forka.

Edited by skwaro
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Daniel2.0 napisał:

Czy w przypadku Forestera (SG), zmieniając felgi z oryginalnych alu na oryginalne stalówki, trzeba wymienić nakrętki? Czy każde nakrętki można stosować w obu rodzajach kół? Bo z tego co widzę w opisach to do stalówek można używać przelotowych i nieprzelotowych.

 

Mam stalówki zimowe i pasują. Mam też nieoryginalne felgi Momo Reds i pasują oryginalne nakrętki Subaru. Musisz zobaczyć jakie jest gniazdo w feldze czy do stożka czy półkuliste. Jeżeli felgi nieoryginalne dedykowane do Subaru(stożek) to powinny pasować jak od grupy VAG to tam jest półkuliste gniazdo.

Edited by yaroz
Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Daniel2.0 napisał:

Czy w przypadku Forestera (SG), zmieniając felgi z oryginalnych alu na oryginalne stalówki, trzeba wymienić nakrętki? Czy każde nakrętki można stosować w obu rodzajach kół? Bo z tego co widzę w opisach to do stalówek można używać przelotowych i nieprzelotowych.

 

Jakbym siebie czytał...:thumbup:

Akurat mam ten sam dylemat.

Kupiłem takie na alle. Są krótsze od tych, dedykowanych do alu. 

image.png.6cf5d93db0bd34278246aafa405dbf05.png

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, hellrazor napisał:

Jakbym siebie czytał...:thumbup:

Akurat mam ten sam dylemat.

Kupiłem takie na alle. Są krótsze od tych, dedykowanych do alu. 

image.png.6cf5d93db0bd34278246aafa405dbf05.png

I takie są ok do stalowych subarowskich felgi? Bo właśnie takie bym chciał.

Link to post
Share on other sites

Temat już wiele razy byl w zasadzie omawiany. Chyba wszyscy producenci samochodów mają do seryjnych fabrycznych felg, śruby czy nakrętki sferyczne. Nie ważne czy to stalowa czy alu. Jeśli fabryczna to na 100% jest to sferyczne. Felgi aftermarketowe maja różnie już, niektóre sferyczne a inne mają stożek. Ale to widać jak popatrzysz w gniazdo na śrubę w feldze.

Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, ewemarkam napisał:

Temat już wiele razy byl w zasadzie omawiany. Chyba wszyscy producenci samochodów mają do seryjnych fabrycznych felg, śruby czy nakrętki sferyczne. Nie ważne czy to stalowa czy alu. Jeśli fabryczna to na 100% jest to sferyczne. Felgi aftermarketowe maja różnie już, niektóre sferyczne a inne mają stożek. Ale to widać jak popatrzysz w gniazdo na śrubę w feldze.

Głupoty piszesz. Subaru w oryginale ma stożek. Ale ja nie o tym bo sferycznych nakrętek do subaru nie spotkałem... Chodzi mi o to czy do stalowych (oryginalnych) felg mogę zastosować takie same, nieprzelotowe, oryginalne nakrętki jakie mam do felg aluminiowych (też oryginalnych). Lub ew. takie nakrętki jak trzy posty wyżej.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Daniel2.0 napisał:

I takie są ok do stalowych subarowskich felgi? Bo właśnie takie bym chciał.

Powinny być ok. Napisze jak felgi wrócą z malowania i wlecą na auto.  

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Daniel2.0 napisał:

Chodzi mi o to czy do stalowych (oryginalnych) felg mogę zastosować takie same, nieprzelotowe,

Odpowiedziałem ci, że możesz. Mam takie same jak te czarne tylko chromowane, oryginalne i pasują na stalówki.:thumbup:

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Ma ktoś amerykańską wersję radia 2-DIN 6CD z Forestera SG? Potrzebuję zdjęcie naklejki która jest na spodzie tego radia :)

Chętnie też zajrzałbym do środka - interesuje mnie temat przerobienia tego radia z US na EU.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Bartosz Wiśniewski napisał:

Silnik 2.0 T 177 km forester sg. Olej 5W40 jaki polecacie, Motula czy Millersa a może coś jeszcze innego. Przebieg 227 kkm. Pobór oleju przez 9 tyś km bardzo znikomy. Może z 0.4L

Jak większość mogę polecić Liqui Molly , ale ostatnio dwie wymiany leje angielskiego Carlube - cena atrakcyjna.a jakościowo b.dobry

Link to post
Share on other sites

Do takiego samego silnika przez prawie 40k km lałem Millersa, pobór oleju od wymiany do wymiany 0L.

Link to post
Share on other sites

Forek MY14 XT -> coż mam go tydzień i już niespodzianka -> mianowicie rano zaskoczył mnie komunikatem o sprawdzeniu czujnika emisji spalin - po przejechaniu paru km (fakt ostatnie 2 dni to jeździ po 6km (3 do pracy 3 z pracy..musiałem nie chciałem.) czy jest coś co muszę obejrzeć czy po prostu przejechać się kawałek na trasie i dać mu się rozgrzać porządnie ? 
I drugie pytanie (pierwszy raz mam czujniki ciśnienia) czy po zaświeceniu się kontrolki i dopompowaniu kół (nie wiem czy równo z przodu bo urządzenie na stacji wywaliło ERROR) nie powinna ona samoistnie zniknąć ? 
Proszę powróżcie trochę z fusów ;-)


 

Link to post
Share on other sites

Czy wiecie gdzie można kupić:

1) opaski zaciskowe ja na zdjęciu ?  Stosowane np na wężykach od spryskiwaczy. Szukałem w necie ale nie znalazłem.

 

obraz.thumb.png.de8f6e5b1478eefb147af09674772aae.png

 

2) "gniazda" wężyków spryskiwaczy, w które wpina się spryskiwacze.

 

obraz.thumb.png.b7e6af542cec6fa35c2decc8df2dc609.png

 

 

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, dommarc napisał:

Czy wiecie gdzie można kupić:

1) opaski zaciskowe ja na zdjęciu ?  Stosowane np na wężykach od spryskiwaczy. Szukałem w necie ale nie znalazłem.

 

obraz.thumb.png.de8f6e5b1478eefb147af09674772aae.png

 

2) "gniazda" wężyków spryskiwaczy, w które wpina się spryskiwacze.

 

obraz.thumb.png.b7e6af542cec6fa35c2decc8df2dc609.png

 

 

Pytałeś w aso?

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, dommarc napisał:

opaski zaciskowe ja na zdjęciu ?  Stosowane np na wężykach od spryskiwaczy. Szukałem w necie ale nie znalazłem.

Może nie takie same, ale ja mam takie na wężykach spryskiwaczy 

 

OPASKA OBEJMA ZACISKOWA PRZEWODU PALIWA NA WĄŻ 6mm Łańcut - Allegro.pl

 

 

A tu chyba takie jak szukasz

CYBANT OBEJMA OPASKA ZACISKOWA WĄŻ D5 WAWA 10 SZT. WARSZAWA - Allegro.pl

Edited by yaroz
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...