Jump to content

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Recommended Posts

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Teraz mogę pokazać efekt końcowy obszycia kierownicy i odnowienia przycisków i ramek. Udało się uniknąć malowania przycisków. Spolerowałem resztki srebrnego lakieru i przyciski są teraz czarne i myś

No cóż, nie myli się ten co nic nie robi

Wydatków 

Posted Images

Tłoczek nie stoi przypadkiem ?   U mnie jak sie lewe koło grzało to przez zapieczoną prowadnice, trza było palnikiem grzać by wybić i dać nową.

 

 

Właśnie wszystko sprawdzałem przed montażem, tłoczki dobrze chodziły i delikatnie wracały jak odpuszczałem pedał, wszystko w normie. A przewody wyglądały ok. Nie chcę wsadzić worek pieniędzy w te przewody. Na tor się nie wybieram default_smile.png w zamienniku corteco to ok 55 PLN za jeden. A HEL komplet ok 150. Tylko ile warte są te HEL to nie mam pojęcia.  

Edit:

Wygrzebałem temat.

https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://forum.subaru.pl/topic/81204-przewody-hamulcowe-w-oplocie/&share_tid=81204&share_fid=56227&share_type=t&link_source=app

 

Zamówię sobie te HEL. Ale jeszcze czy to na pewno przewody. Miałem taką sytuację kiedyś w maździe. Tylko przewody ogólnie były 3 razy tańsze niż do Subaru.

 

 

Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, ewemarkam napisał:

. Tylko ile warte są te HEL to nie mam pojęcia.  

 

 

Pewnie tyle, że na aucie już będą dożywotnio + wybierzesz sobie kolor jaki Ci będzie pasował:D

Link to post
Share on other sites
Pierwsze czytam by przewody grzały koło, ale być może za krótko jeszcze żyje i nie doczytałem wszystkiego.  
Chodzi o to że puchną w środku i robi się zaworek jednokierunkowy. Powoduje to że cały czas jest ciśnienie na zacisku.
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
Chodzi o to że puchną w środku i robi się zaworek jednokierunkowy. Powoduje to że cały czas jest ciśnienie na zacisku.
Nie do końca, płyn wraca, ale bardzo powoli, hebel się grzeje ale tylko jeżdżąc po mieście i często hamując, w trasie da się żyć

Taptane Tapatalkiem

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

No właśnie a 90% przebiegu mojego to miasto. Musi troche wracać inaczej by się nie ruszyło z miejsca. 

Edited by ewemarkam
Link to post
Share on other sites

Hej, czy mozna zregenerowac pompe podcisnienia (vacuum) w SJ diesel? Natknalem sie na zestawy naprawcze ale do wczesniejszych serii.

Edited by mirkap
Link to post
Share on other sites

Hejka,

Czy seryjne koło zapasowe 16 cali z Froka SG wejdzie na 2 tłoczek z WRX`a ? Ma zrobiony swap hamulcy a nie mam koła zapasowego :(

 

Link to post
Share on other sites
Hejka,
Czy seryjne koło zapasowe 16 cali z Froka SG wejdzie na 2 tłoczek z WRX`a ? Ma zrobiony swap hamulcy a nie mam koła zapasowego
 
Wejdzie.


Taptane Tapatalkiem

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 27.10.2020 o 21:06, ewemarkam napisał:
W dniu 27.10.2020 o 20:41, Pan Dziedzic napisał:
Pierwsze czytam by przewody grzały koło, ale być może za krótko jeszcze żyje i nie doczytałem wszystkiego. emoji4.png 

Chodzi o to że puchną w środku i robi się zaworek jednokierunkowy. Powoduje to że cały czas jest ciśnienie na zacisku.

@koziolek już mnie kiedyś ratował z opresji z powodu grzejącego się koła :)
U mnie przyczyną była uwalona pompa hamulcowa - po wymianie wszystko ok. 

Foto od @mattipk

DSC_0451.JPG

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, koziolek napisał:

Wejdzie.


Taptane Tapatalkiem
 

nie wejdzie - mówimy  o seryjnych z et48. Ktoś kiedyś do mnie przyjechał na przymiarkę i nie pasowało. Moje 16" nie są oryginalne i mają ET 39 i wchodzą. Daj fotke felgi, to powiem czy taką mierzył.

Link to post
Share on other sites

Przecież wszystkie XT mają tarcze 294 i dwutłoka a na tym felgi 16 calowe.

Taptane Tapatalkiem

Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, .Misza. napisał:

@koziolek już mnie kiedyś ratował z opresji z powodu grzejącego się koła :)
U mnie przyczyną była uwalona pompa hamulcowa - po wymianie wszystko ok. 

Foto od @mattipk

DSC_0451.JPG

Troszku za krótki ten baldachim ;)

Link to post
Share on other sites
Troszku za krótki ten baldachim 
Może i krótki, ale ludzi sporo się zmieściło podczas ulewnego deszczu jakoś nikt nie narzekał, a i hamulce się naprawiły

Taptane Tapatalkiem

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, yaroz napisał:

Troszku za krótki ten baldachim ;)

Na pomieszczenie całej loży szyderców był wystarczający :evil2:

Edited by mattipk
Literówka
  • Like 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Forester przed lift EJ20J, po podłączeniu nieznany kod usterki - 2, silnik pracuje normalnie, ale świeci check, w tabeli kodów zaczynają się od 10. Jakieś pomysły? 

Link to post
Share on other sites
Forester przed lift EJ20J, po podłączeniu nieznany kod usterki - 2, silnik pracuje normalnie, ale świeci check, w tabeli kodów zaczynają się od 10. Jakieś pomysły? 

Ale co tam podlaczyles? Odczytywales kody błyskowe? Czy jakiś interfejs miałeś?

Mi takie głupie kody pokazywał interfejs z którymś programem. Najbardziej rzetelne jest odczytanie zwierając kostki pod kierownicą. Wtedy Ci lampka silnika mruga.

Link to post
Share on other sites
Autocom CDP+, zazwyczaj pokazuje w subarakach dobrze... 
Ale ten silnik silnik na dziwne ECU. A szedł tylko 2 lata i tylko w forku. Może źle czytać. Odczytaj spinając kostki.
Link to post
Share on other sites

Spróbuję odczytać błyskowe, dam znać jak wyszło. Forek w tamtych latach był poligonem doświadczalnym w kwestii silników i osprzętu...

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

czy macie pomysł na światła dzienne w forku SG ???

tzn. jakie i gdzie je umieścić (przeciwmgielne chciałbym zostawić) , bo jakoś mi się to nie widzi ...:blink:

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...