Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

Tłoczek nie stoi przypadkiem ?   U mnie jak sie lewe koło grzało to przez zapieczoną prowadnice, trza było palnikiem grzać by wybić i dać nową.

 

 

Właśnie wszystko sprawdzałem przed montażem, tłoczki dobrze chodziły i delikatnie wracały jak odpuszczałem pedał, wszystko w normie. A przewody wyglądały ok. Nie chcę wsadzić worek pieniędzy w te przewody. Na tor się nie wybieram default_smile.png w zamienniku corteco to ok 55 PLN za jeden. A HEL komplet ok 150. Tylko ile warte są te HEL to nie mam pojęcia.  

Edit:

Wygrzebałem temat.

https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://forum.subaru.pl/topic/81204-przewody-hamulcowe-w-oplocie/&share_tid=81204&share_fid=56227&share_type=t&link_source=app

 

Zamówię sobie te HEL. Ale jeszcze czy to na pewno przewody. Miałem taką sytuację kiedyś w maździe. Tylko przewody ogólnie były 3 razy tańsze niż do Subaru.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, ewemarkam napisał:

. Tylko ile warte są te HEL to nie mam pojęcia.  

 

 

Pewnie tyle, że na aucie już będą dożywotnio + wybierzesz sobie kolor jaki Ci będzie pasował:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze czytam by przewody grzały koło, ale być może za krótko jeszcze żyje i nie doczytałem wszystkiego.  
Chodzi o to że puchną w środku i robi się zaworek jednokierunkowy. Powoduje to że cały czas jest ciśnienie na zacisku.
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że puchną w środku i robi się zaworek jednokierunkowy. Powoduje to że cały czas jest ciśnienie na zacisku.
Nie do końca, płyn wraca, ale bardzo powoli, hebel się grzeje ale tylko jeżdżąc po mieście i często hamując, w trasie da się żyć

Taptane Tapatalkiem

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.10.2020 o 21:06, ewemarkam napisał:
W dniu 27.10.2020 o 20:41, Pan Dziedzic napisał:
Pierwsze czytam by przewody grzały koło, ale być może za krótko jeszcze żyje i nie doczytałem wszystkiego. emoji4.png 

Chodzi o to że puchną w środku i robi się zaworek jednokierunkowy. Powoduje to że cały czas jest ciśnienie na zacisku.

@koziolek już mnie kiedyś ratował z opresji z powodu grzejącego się koła :)
U mnie przyczyną była uwalona pompa hamulcowa - po wymianie wszystko ok. 

Foto od @mattipk

DSC_0451.JPG

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, koziolek napisał:

Wejdzie.


Taptane Tapatalkiem
 

nie wejdzie - mówimy  o seryjnych z et48. Ktoś kiedyś do mnie przyjechał na przymiarkę i nie pasowało. Moje 16" nie są oryginalne i mają ET 39 i wchodzą. Daj fotke felgi, to powiem czy taką mierzył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forester przed lift EJ20J, po podłączeniu nieznany kod usterki - 2, silnik pracuje normalnie, ale świeci check, w tabeli kodów zaczynają się od 10. Jakieś pomysły? 

Ale co tam podlaczyles? Odczytywales kody błyskowe? Czy jakiś interfejs miałeś?

Mi takie głupie kody pokazywał interfejs z którymś programem. Najbardziej rzetelne jest odczytanie zwierając kostki pod kierownicą. Wtedy Ci lampka silnika mruga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...