MrJ 9 Posted October 14, 2020 Share Posted October 14, 2020 ok, to szarpnę się na te 20zł zawsze jakiś tam punkt zaczepienia i ewentualne potwierdzenie UPG. Dzięki! Link to post Share on other sites
ewemarkam 1190 Posted October 14, 2020 Share Posted October 14, 2020 19 minut temu, MrJ napisał: ok, to szarpnę się na te 20zł zawsze jakiś tam punkt zaczepienia i ewentualne potwierdzenie UPG. Dzięki! Ja miałem taki: https://allegro.pl/oferta/tester-szczelnosci-uszczelki-glowicy-co2-25-testow-7525880321 Link to post Share on other sites
yaroz 659 Posted October 15, 2020 Share Posted October 15, 2020 9 godzin temu, ewemarkam napisał: Generalnie jak zagrzejesz samochód i dasz w palnik na jakiejś obwodnicy, to gdy uszczelka jest uszkodzona, wyrzuci Ci płyn do zbiornika Z własnych doświadczeń wiem że w późniejszym etapie już po przejechaniu ok 20 km silnik się będzie gotował i będzie cię czekać wycieczka na lawecie do mechanika Link to post Share on other sites
yaroz 659 Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 (edited) Chcę przepłukać układ wspomagania kierownicy. 1. Czy można przepłukać innym płynem niż zalecany np. mineralnym? Mam go trochę i dodatkowo ułatwiło by mi to czy układ jest czysty, bo jest on zielony a stary jest czerwony, docelowo potem wleje znów czerwony syntetyk z Motula. 2. Ile płynu wchodzi do układu?1.5L, i czy te płyny syntetyczne są mieszalne? Edited October 16, 2020 by yaroz Link to post Share on other sites
ewemarkam 1190 Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 Godzinę temu, yaroz napisał: Chcę przepłukać układ wspomagania kierownicy. 1. Czy można przepłukać innym płynem niż zalecany np. mineralnym? Mam go trochę i dodatkowo ułatwiło by mi to czy układ jest czysty, bo jest on zielony a stary jest czerwony, docelowo potem wleje znów czerwony syntetyk z Motula. 2. Ile płynu wchodzi do układu?1.5L, i czy te płyny syntetyczne są mieszalne? Całość chyba ok 0.8 litra. 1 Link to post Share on other sites
forek8925xt 1 Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 Według katalogu motula 0.7l wchodzi do 2.0xt. Mi w 2.5 xt o ile dobrze pamietam weszło ponad litr. 1 Link to post Share on other sites
Pan Dziedzic 3860 Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 Zostało mi prawie nowe, kompletne sprzęgło ( tarcza, docisk ) z legacy 99. 2,5. Podejdzie to to do Forka 99. 2,0 ? Link to post Share on other sites
ewemarkam 1190 Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 51 minut temu, Pan Dziedzic napisał: Zostało mi prawie nowe, kompletne sprzęgło ( tarcza, docisk ) z legacy 99. 2,5. Podejdzie to to do Forka 99. 2,0 ? Powinno: http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_5/manual_transmission/clutch/illustration_1/ http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b12/type_4/manual_transmission/clutch/ 1 Link to post Share on other sites
Pan Dziedzic 3860 Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 Dziękuje Bracie Link to post Share on other sites
VEC 741 Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 Przy wymianie xenonów trzeba jakoś rozładować przetwornice z napięcia? Link to post Share on other sites
ewemarkam 1190 Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 Przy wymianie xenonów trzeba jakoś rozładować przetwornice z napięcia?Ale nie ma tam napięcia jeśli nie świeci Link to post Share on other sites
VEC 741 Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 5 minut temu, ewemarkam napisał: Ale nie ma tam napięcia jeśli nie świeci to po co tam tyle dangerów? nie jest tak, że jeśli jeden żarnik już się nie odpala to przetwornica napięcie daje, odbiornika nie ma, ale ono jeszcze przez jakiś czas pozostaje w kondensatorze? Link to post Share on other sites
ewemarkam 1190 Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 to po co tam tyle dangerów? nie jest tak, że jeśli jeden żarnik już się nie odpala to przetwornica napięcie daje, odbiornika nie ma, ale ono jeszcze przez jakiś czas pozostaje w kondensatorze?A żeby nie ruszać jak jest włączona. W układzie przetwornicy zawsze jest jakiś rezystor rozładowujący. Poza tym napiecie wysokie występuje tylko podczas zapłonu, będzie się pojawiać gdy przetwornica chce odpalić palnik. Później już się obniża to wartości która nie robi krzywdy. Parę minut i nie ma już tam napięcia. Ja bym się tym aż tak nie przejmował Odczekaj parę minut. Przecież nie wymieniasz zaraz po jeździe przetwornicy, tylko zanim się za to zabierzesz to mija jakaś chwila. 1 Link to post Share on other sites
yaroz 659 Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 4 godziny temu, VEC napisał: Przy wymianie xenonów trzeba jakoś rozładować przetwornice z napięcia? Ja wymieniałem na wyłączonym silniku, i nic mi się nie stało 2 Link to post Share on other sites
Łukasz Zioła 35 Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 wiem, że klocki hamulcowe były tu wałkowane, ale mam dylemat. Mam tarcze 294mm ( wersja USA) z vin (JF1SG63607G718792) wychodzi mi z japancars.ru numer oryginału 26296SA020 ( 137mm) tymczasem na textar wyraźnie podpowiada mi klocki 157mm i system hamulcowy Akebono , numer textara 2422201 - mógłby ktoś kto ma więcej doświadczenia sprawdzić, co tam pasuje Link to post Share on other sites
ewemarkam 1190 Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 (edited) 10 minut temu, Łukasz Zioła napisał: wiem, że klocki hamulcowe były tu wałkowane, ale mam dylemat. Mam tarcze 294mm ( wersja USA) z vin (JF1SG63607G718792) wychodzi mi z japancars.ru numer oryginału 26296SA020 ( 137mm) tymczasem na textar wyraźnie podpowiada mi klocki 157mm i system hamulcowy Akebono , numer textara 2422201 - mógłby ktoś kto ma więcej doświadczenia sprawdzić, co tam pasuje Zobacz na zacisk. Na Tokico jest nazwa producenta na Akebono nie ma. Druga różnica to Akebono ma jedno jakby wcięcie od strony zewnętrznej na środku, a Tokico dwa. Rozwieje Ci wszelkie wątpliwości. Na upartego będzie widać bez zdejmowania koła. Jak masz większe felgi. Też miałem taki dylemat ostatnio, ale w finalnie hurtownia mi zamówiła właściwe po VIN. Upewniłem się po tych różnicach które Ci podałem. Edited October 20, 2020 by ewemarkam Link to post Share on other sites
Łukasz Zioła 35 Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 (edited) 2 godziny temu, ewemarkam napisał: Zobacz na zacisk. Na Tokico jest nazwa producenta na Akebono nie ma. Druga różnica to Akebono ma jedno jakby wcięcie od strony zewnętrznej na środku, a Tokico dwa. Rozwieje Ci wszelkie wątpliwości. Na upartego będzie widać bez zdejmowania koła. Jak masz większe felgi. Też miałem taki dylemat ostatnio, ale w finalnie hurtownia mi zamówiła właściwe po VIN. Upewniłem się po tych różnicach które Ci podałem. To chyba Tokico ? Edited October 20, 2020 by Łukasz Zioła Link to post Share on other sites
Aleksander Dziopa 0 Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 Czy zna ktoś może rozmiar oringa pod silniczkiem krokowym w s-turbo? Link to post Share on other sites
ewemarkam 1190 Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 To chyba Tokico ? Wygląda na to że tak.Kup szczote drucianą i hammerite, przy okazji je odśwież Ja malowałem najpierw podkładem antykorozyjnym a później chlorokauczuk. Parę miesięcy się już trzymają. Link to post Share on other sites
Vercy 136 Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 Straciłem podświetlenie tablicy (i np wybieraka automatu), Grzebałem przy podświetleniu przycisku stop, i poszło chyba spięcie. Wie ktoś co.moglo paść? Bezpiecznik oświetlenia był spalony, ale innego zjaranego nie widzę Link to post Share on other sites
ewemarkam 1190 Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 Straciłem podświetlenie tablicy (i np wybieraka automatu), Grzebałem przy podświetleniu przycisku stop, i poszło chyba spięcie. Wie ktoś co.moglo paść? Bezpiecznik oświetlenia był spalony, ale innego zjaranego nie widzęSterownik jasności jest chyba po prawej stronie. Dostęp chyba po zdjęciu schowka. Zobacz czy masz na nim gdzieś 12V. Link to post Share on other sites
falente 16 Posted October 21, 2020 Share Posted October 21, 2020 Na przeglądzie wyszło że belka tylnego zawieszenia (ta z 4 mocowaniami do budy) potrzebuje pilnej uwagi.Czy warto próbować reanimować obecną, czy jednak perspektywa kosztów reanimacji lub jej ew. bezsensowność uzasadniają zakup OEM. Link to post Share on other sites
falente 16 Posted October 21, 2020 Share Posted October 21, 2020 Po raz trzeci i na pewno nie ostatni:Sanki i zawieszenie tylne ogólnie. Ruda tańczy i śpiewa. Jeszcze do odratowania czy wymiana?Jak Twoje boję z belką. Mnie czeka raczej tylko wymiana. Link to post Share on other sites
Norweski_Pacjent 103 Posted October 21, 2020 Share Posted October 21, 2020 Jak Twoje boję z belką. Mnie czeka raczej tylko wymiana. Nijak. Budżet nie z gumy i musi to poczekać do wiosny. Kupuję teraz dom i nie mam za dużo luzu finansowego Link to post Share on other sites
yaroz 659 Posted October 21, 2020 Share Posted October 21, 2020 (edited) 13 minut temu, Norweski_Pacjent napisał: Nijak. Budżet nie z gumy i musi to poczekać do wiosny. Kupuję teraz dom i nie mam za dużo luzu finansowego Nowa 1350zł, używki na alle w tragicznym stanie w cenach z kosmosu od 400 paru do prawie 1000zł za pospawane i pomalowane Edited October 21, 2020 by yaroz Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now