Jump to content

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Recommended Posts

Teraz, yaroz napisał:

Czy przewody hamulcowe gumowe z dwutłoczka pasują do czterotloczka? Odkręcam dwutłoczek, wkręcam w czterotłoczek i wszystko pasuje? 

Pasuje.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Teraz mogę pokazać efekt końcowy obszycia kierownicy i odnowienia przycisków i ramek. Udało się uniknąć malowania przycisków. Spolerowałem resztki srebrnego lakieru i przyciski są teraz czarne i myś

hehe lew trawy nie żre

Wydatków 

Posted Images

Jest bardzo ok, przy 160 km/h będzie 112-113 stopni, niezależnie od temperatury zewnętrznej

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Pany i Panewki,

 

czym mocować grill  w SF?

 

kurza melodia te oryginalne mocowania to chyba szlag trafił po wyjeździe z fabryki

Link to post
Share on other sites

Spinki do grilla są powszechnie dostepne. Na początku roku kupowałem kilka sztuk do swojego SFa i nie było problemu z zakupem. :)

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Gacu Gac napisał:

Spinki do grilla są powszechnie dostepne. Na początku roku kupowałem kilka sztuk do swojego SFa i nie było problemu z zakupem. :)

Są powszechne, nie ma problemu żeby je kupić. Jak możesz przypomnij numery części.

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Gacu Gac napisał:

Spinki do grilla są powszechnie dostepne. Na początku roku kupowałem kilka sztuk do swojego SFa i nie było problemu z zakupem. :)

u mnie odpada, wyłamane te stożki w których to siedziało, musiałbym cały grill kupić

Link to post
Share on other sites

Spinka nr. 1- 91059FC040;

c16381674dbd928d92a4daed9d42

fa3585174c9d91d347c2149a6c97

Spinka nr.2:  91017AA010

 

 

2934845e4885924e4b05d2acd9d5

022acd8c449b9c05d9bebf470e6b

Spinka nr.3:   91017FA080

33d28a584431acfca169afeb658b

8a25c7fd4ff9bb9488983d7c0366

 

  • Like 1
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
u mnie odpada, wyłamane te stożki w których to siedziało, musiałbym cały grill kupić

Odezwij się do Piotrka z R4, chyba ma Grill do przedlifta w Twoim kolorze
Link to post
Share on other sites

czy bawił się ktoś w przeniesienie chłodnicy oleju skrzyni CVT (Forek XT MY16) w inne miejsce ?

zastanawiam się nad zmianą coby było lepsze chłodzenie (ruscy pakują ja na from zaraz za grillem), jeśli przenosić to zostawić fabryczną czy zapakować coś lepszego ?

Link to post
Share on other sites
37 minut temu, _akir_ napisał:

czy bawił się ktoś w przeniesienie chłodnicy oleju skrzyni CVT (Forek XT MY16) w inne miejsce ?

zastanawiam się nad zmianą coby było lepsze chłodzenie (ruscy pakują ja na from zaraz za grillem), jeśli przenosić to zostawić fabryczną czy zapakować coś lepszego ?

Dołóż szeregowo drugą oraz  termostat. Termostat, można wsadzić z Audi Q7, jest do kupienia na znanym serwisie aukcyjnym za chyba przyzwoite pieniądze. Tylko trzeba dokupić krócće odpowiednie do tego.

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, ewemarkam napisał:

Dołóż szeregowo drugą oraz  termostat. Termostat, można wsadzić z Audi Q7, jest do kupienia na znanym serwisie aukcyjnym za chyba przyzwoite pieniądze. Tylko trzeba dokupić krócće odpowiednie do tego.

tylko że mój zamysł przeniesienia chlodnicy wiąże się z tym ze planuje wlozyc stalowa plyte pod silnik :) 

Link to post
Share on other sites
46 minut temu, _akir_ napisał:

ruscy pakują ja na from zaraz za grillem

A gdzie jest teraz, jeśli to zwykła rurka to musowo iść w ślady rusków i przenieść ją na przód, wtedy wiatraki będą na nią dmuchały.

Rurkę out i jakiś delikatny radiatorek.

Tym bardziej że płyta nadchodzi i będzie coraz grubiejB)

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, koziolek napisał:

A gdzie jest teraz, jeśli to zwykła rurka to musowo iść w ślady rusków i przenieść ją na przód, wtedy wiatraki będą na nią dmuchały.

Rurkę out i jakiś delikatny radiatorek.

Tym bardziej że płyta nadchodzi i będzie coraz grubiejB)

jest na boku skrzyni, jutro bede na podnosniku to sie do niej dobije i zobacze jak to ogarnac, jak nie to dam komus kto ma wieksze zdolnosci manualne i wiecej cierpliwosci :D

Link to post
Share on other sites

Daj tam wiatrak od zasilacza kompa i niech tyra przy tej chłodnicy, tanio i dobrze. Job done.

Link to post
Share on other sites

W zasadzie na skrzyni jest wymiennik. Nie jest to typowa chłodnica jak silnika. Niby ma być podgrzewana przez płyn chłodniczy silnika. Tak jak w starej 4EAT jest zabudowana w chłodnicy silnika.

Miałem swego czasu zagwostkę, i do swojego samochodu wsadziłem chłodnice z manuala, a jako chłodnicy skrzyni użyłem z Jeppa chyba XJ. Jest o tyle lepiej że temperatury spadły o ok 10 stopni w porównaniu z fabrycznym rozwiązaniem. Ktoś mi napisał i w zasadzie miał racje że ona ma za zadanie jeszcze dogrzewać płyn kiedy jest zimny. Teraz tego dogrzewania nie ma ale nie czuje żadnej różnicy. Może zimą to odczuje. 

 

A wiatraczek z komputera średnio się nadaje, zaraz go warunki atmosferyczne załatwią. Za dużo w nim elektroniki. 

Link to post
Share on other sites

Stosowane od lat z powodzeniem w motocyklach na palące się regulatory napięcia.8f3dce09a312a35fbcb05ac10a05ca1c.jpg

Taptane Tapatalkiem

Link to post
Share on other sites

Tylko motocyklem nie jeździsz zimą, czy też w deszczu, przy niskich temperaturach  itp. I tu się sprawdzi.

 

Generalnie, robiłem sobie kiedyś stacje pogodową, taką samoróbke, pomiar wilgotności, temperatura (ciężko to nazwać stacją pogodową). Taka hobbystyczna nic poważnego. Po tygodniu takiej pogody w kratke przestał mi działać wentylator, cały był skorodowany na płytce elektronicznej. Wentylator był po to aby wymusić przepływ powietrza przez czujnik. Nawiasem pisząć czujnik mi też szlag trafił :) 

Edited by ewemarkam
Link to post
Share on other sites

Podpowiedzcie, kończą mi się klocki z przodu, co polecacie do cywilnej jazdy, może trochę dynamiczniejszej (ciężko tak nazwać w mojej opcji) aktualnie kończę EBC green i siła mi odpowiada, tylko chciałbym sprawdzić coś innego tym razem;) zastanawiam się teraz nad standardem TRW albo Textrar, czy lepiej dołożyć trochę i coś sensowniejszego wpakować?

Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, aplam13 napisał:

Podpowiedzcie, kończą mi się klocki z przodu, co polecacie do cywilnej jazdy, może trochę dynamiczniejszej (ciężko tak nazwać w mojej opcji) aktualnie kończę EBC green i siła mi odpowiada, tylko chciałbym sprawdzić coś innego tym razem;) zastanawiam się teraz nad standardem TRW albo Textrar, czy lepiej dołożyć trochę i coś sensowniejszego wpakować?

 

Ja mam Ferrodo DSPerformance i łapią bardzo ładnie :)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...