Jump to content

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Recommended Posts

Teraz, ewemarkam napisał:

2 lata jeździłeś i nie przeszkadzało, a teraz tak?
Zaklej czarna taśmą izolacyjna:)

2 lata jeżdżę i nie widziałem że jest, taka sprawność diody.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Teraz mogę pokazać efekt końcowy obszycia kierownicy i odnowienia przycisków i ramek. Udało się uniknąć malowania przycisków. Spolerowałem resztki srebrnego lakieru i przyciski są teraz czarne i myś

hehe lew trawy nie żre

Wydatków 

Posted Images

11 godzin temu, gourmet napisał:

2 lata jeżdżę i nie widziałem że jest, taka sprawność diody.

to co Ci nagle przeszkadza? serio pytam.

nie sądzę żeby to miało dedykowany wyłącznik, w grę wchodzi raczej demontaż panelu i rozpięcie diody.

Link to post
Share on other sites

Wcale mi nie przeszkadza, odkryłem ją zupełnie przypadkowo. Niemniej, producent ją tam zamontował, jestem ciekaw po co, skoro nie ma funkcji użytkowej. Ściereczka w starszych Subarakach miała sens, jakkolwiek niewielki. A nic niedająca dioda świecąca na żółto?

Link to post
Share on other sites

Bardzo szybkie pytanie. Podczas sprawdzania ATF wypiął się kabel. Nie mogę zlokalizować wtyczki. Pilna potrzeba, może ktoś sprawdzić, nie odpala. SG XT O7.

Link to post
Share on other sites

A jeszcze jaki kabel. Ile pinów ma wtyczka. Może od stukowca, pojedynczy przewód.

Link to post
Share on other sites

Czujnik płynu hamulcowego podłączony. Kontrolka trakcji się pali.

Edited by Daniel Janus
Link to post
Share on other sites
Czujnik płynu hamulcowego podłączony. Kontrolka trakcji się pali.

A zapala? Może od rozrusznika.

 

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Nie zapala. Na pracującym się wypieła, silnik pracował i po wyłączeniu  już nie odpalił.

Link to post
Share on other sites

Sterowanie rozrusznika. Wsuwasz na samym końcu rozrusznika na taką wystającą blaszkę.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

To teraz ja.

Stuki przy odpalaniu i gaszeniu o budę to bardziej poduszka skrzyni czy silnika? Czy może coś innego? Występuje nie zawsze, nie ważne czy ciepły czy zimny. Nie mam jak na razie wejść pod samochód, mechanik na urlopie.

Edited by ewemarkam
Link to post
Share on other sites

Siema. Szybkie pytanie. Czy po zmianie amorkow tylnych w forku sf trzeba jechać na zbieżność?

Link to post
Share on other sites

W zasadzie to nie, bo tam fabrycznie regulacji nie masz od pochylenia koła. Śruby mimośrodowe są tylko z przodu

Link to post
Share on other sites

Jak za dobre pieniądze i szczelna to dlaczego nie. Ja założyłem używaną chłodnicę silnika :)

Edited by ewemarkam
Link to post
Share on other sites
49 minut temu, HopeUknow napisał:

czy zakup używanej chłodnicy klimatyzacji to dobry pomysł ? :huh: 

Ja założyłem do SG. Oczywiście nie taką najtańszą tylko szukałem w dobrym stanie. I jest ok.

Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, klev napisał:

Siema. Szybkie pytanie. Czy po zmianie amorkow tylnych w forku sf trzeba jechać na zbieżność?

Jak turbo to tak, inaczej to nie wiem, ale zakładam że jak masz nówki amory i sprężyny to nie

Link to post
Share on other sites

@Vercy z tego co kojarze to kupiłeś już forka z liftem. Więc żeby ustawić właściwe kąty trzeba wsadzić po jednej śrubie mimo środowej na mocowanie amorka do zwrotnicy, poprzedni właściciel to zrobił. W seryjnym zawieszeniu tam są po dwie zwykłe śruby. Więc teoretycznie nie trzeba robić geometrii.

Link to post
Share on other sites

S-turbo i tylko nowe amory. Sprężyny stare.

Link to post
Share on other sites
Jak turbo to tak, inaczej to nie wiem, ale zakładam że jak masz nówki amory i sprężyny to nie
A niby czemu jak turbo to trzeba a jak wolnossak to nie?

Jak nie były zmieniane sprężyny ani nie są dołożone śruby regulacji pochylenia koła i nikt przy wymianie nie wpadł na pomysł odkręcania wahaczy poprzecznych to nie trzeba od nowa ustawiać geometrii.
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
45 minut temu, skwaro napisał:

A niby czemu jak turbo to trzeba a jak wolnossak to nie?

Jak nie były zmieniane sprężyny ani nie są dołożone śruby regulacji pochylenia koła i nikt przy wymianie nie wpadł na pomysł odkręcania wahaczy poprzecznych to nie trzeba od nowa ustawiać geometrii.

Bo turbo ma śruby.

Link to post
Share on other sites

A wolnossak... nity :facepalm:

Kupiłeś Forka po lifcie (w sensie zawieszenia), poprzedni właściciel dołożył śruby żeby mu geometria wyszła. Sorry, żeby dało się ustawić właściwą geometrie. To że u Ciebie są śruby mimośrodowe możesz tylko podziękować poprzedniemu właścicielowi. To trochę tak jakbyś miał silnik po "programie" i kłucił się z kimś że seryjnie turbo ma w SF 210 kunia. Bo masz wykres z hamowni i Twój tyle ma.

Seryjnie, fabrycznie czy jak to zwał z tyłu nie ma śrub do regulacji kątów na zwrotnicy.

Edited by ewemarkam
  • Like 2
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   1 member


×
×
  • Create New...