Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

To jeszcze odkryj w wiązce dwa piny takie jak na zdjęciu. Są na 100%. Zdjęcie zrobiłem przed chwilą. Przytaśmowane są do wiązki wtyczki. Wpinasz je w te boczne piny. Tylko nie wiem czy pojedynczo czy oba naraz. Nie pamiętam. Opcji do sprawdzania masz niewiele. A nie mam jak błędów wywołać u Siebie. Mam zataśmowane rezystory pod fotelami. Nie chcę tego ruszać.

 

0bbe5cbf1ed4d99401485ec52879e375.jpg&key=0825a4da37bb26748dfc3920858ab4088fb88ac420c90438c32d93298de23a72

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Kiwi 4ester napisał:

Chciałbym zdjąć plastik wokół szyby w bagażniku, ale pasy bezpieczeństwa trzymają, się pytam jak to ściągnąć:wacko:? Nie chciałbym czegoś zepsuć.:unsure:

 

Trzeba ściągnąć pasy. Czyli rozebrać uchwyt na pasy (ściągasz z niego plastik, tam jest kilka zatrzasków), pod spodem jest śruba którą trzeba odkręcić, a potem można ściągnąć plastik.

 

  • Super! 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, szukam jakiegoś taniego, dużego IC, może być chińczyk, żeby pasował do Forestera SG 03'. I takiego zestawu do zimnego dolotu, wszystko w rozsądnych pieniądzach, może w PL ? Nie chce ściągać z ameryki. 
326134678_ic1.thumb.png.4cc453e548d26bcc47d21f18d815def3.png
received_2517824481868605.jpeg.8d2d10c23430bfe36c0f0cbc9408e745.thumb.jpeg.ce52dec29fd5f2ed1a9d1ca3a20f9674.jpeg
received_2968761403187271.thumb.jpeg.7de81eaac1b69a38d13516d5d7d94480.jpeg.2815db9888589867e5e9498d298233b7.jpeg
Z tego co pamiętam to idziesz w TD04, przy którym taki dolot nie ma sensu. A co do IC to odpuść wynalazki tylko idź sprawdzoną drogą. I wstaw IC z STI GD. Tylko nie zapomnij o kierownicy powierza dopasowanej do setupu, bo bez tego nawet najlepszy IC nic nie da.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, skwaro napisał:
26 minut temu, Bartosz Wiśniewski napisał:
Witam, szukam jakiegoś taniego, dużego IC, może być chińczyk, żeby pasował do Forestera SG 03'. I takiego zestawu do zimnego dolotu, wszystko w rozsądnych pieniądzach, może w PL ? Nie chce ściągać z ameryki. 
326134678_ic1.thumb.png.4cc453e548d26bcc47d21f18d815def3.png
received_2517824481868605.jpeg.8d2d10c23430bfe36c0f0cbc9408e745.thumb.jpeg.ce52dec29fd5f2ed1a9d1ca3a20f9674.jpeg
received_2968761403187271.thumb.jpeg.7de81eaac1b69a38d13516d5d7d94480.jpeg.2815db9888589867e5e9498d298233b7.jpeg

Z tego co pamiętam to idziesz w TD04, przy którym taki dolot nie ma sensu. A co do IC to odpuść wynalazki tylko idź sprawdzoną drogą. I wstaw IC z STI GD. Tylko nie zapomnij o kierownicy powierza dopasowanej do setupu, bo bez tego nawet najlepszy IC nic nie da.

Okey. Myślałem że chłodniejsze powietrze z air boxa da jakiś lepszy performance przy strojeniu auta. A co do IC to "kierownica powietrza" te pojęcie nie jest mi znane. Można coś więcej w temacie ? Chodzi o wlot powietrza do IC i związanych  z nim uszczelkami ?

Edytowane przez Bartosz Wiśniewski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okey. Myślałem że chłodniejsze powietrze z air boxa da jakiś lepszy performance przy strojeniu auta. A co do IC to "kierownica powietrza" te pojęcie nie jest mi znane. Można coś więcej w temacie ? Chodzi o wlot powietrza do IC i związanych  z nim uszczelkami ?
Kierownica powietrza jest pod wlotem w masce i kierujepowietrzena IC. Musi być dopasowana do IC w aucie, inaczej powietrze nie chłodzi IC tak powinno i większy IC nic nie daje.
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, skwaro napisał:
Godzinę temu, Bartosz Wiśniewski napisał:
Okey. Myślałem że chłodniejsze powietrze z air boxa da jakiś lepszy performance przy strojeniu auta. A co do IC to "kierownica powietrza" te pojęcie nie jest mi znane. Można coś więcej w temacie ? Chodzi o wlot powietrza do IC i związanych  z nim uszczelkami ?

Kierownica powietrza jest pod wlotem w masce i kierujepowietrzena IC. Musi być dopasowana do IC w aucie, inaczej powietrze nie chłodzi IC tak powinno i większy IC nic nie daje.

Okey. Skwaro jak zwykle pomocny i dokładny. Jakbyś mi jescze podesłał jakiegos linka gdzie mam szukać lub juz konkretny IC to było by idealnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co myślicie? opłaca się? czy to jakiś kit. 
 
https://allegro.pl/oferta/td04l-turbo-dla-subaru-forester-impreza-wrx-2-5l-9334944800
Przecież to chińszczyzna, nie wiadomo jakiej jakości i czy jest na to jakaś gwarancja. Wolałbym używane OEM turbo kupić i ew. dać do regeneracji...
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Bartosz Wiśniewski napisał:

Tak właśnie myślałem. Ale chciałem sie jeszcze upewnić. Regeneracja turbo po zakupie używki oem to must have czy jak jest w dobrym stanie nie musze ?

Ja bym nie ryzykował i mając turbo w rękach dałbym do sprawdzenia:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie myślałem. Ale chciałem sie jeszcze upewnić. Regeneracja turbo po zakupie używki oem to must have czy jak jest w dobrym stanie nie musze ?
Jak nie ma luzów ani wycieków to nie ma sensu ruszać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...