Norweski_Pacjent Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 @ewemarkam@LosioDriver jak już powiedziałem A, to i rozkręcę dziada i popatrzę co tam w trawie piszczy. Ofc przetestuje każdy port USB za wczasu- może się potwierdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 @ewemarkam@LosioDriver jak już powiedziałem A, to i rozkręcę dziada i popatrzę co tam w trawie piszczy. Ofc przetestuje każdy port USB za wczasu- może się potwierdzi. Gdybyś otworzył to porób zdjęcia i wrzuć. Ale może zanim to bezinwazyjne sprawdź pamięcią USB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 (edytowane) W sumie jestem ciekaw jak wygląda w środku radio:) Porównam ze swoim, bo też ostatnio rozbierałem co by móc je flashować. Nie mam pełnych zdjęć, ale tylko to co potrzebowałem. @LosioDriver Czyli odciąłeś masę głośników przy wzmacniaczu (zakładam że jakiś wzmacniacz TDA) od reszty ścieżek? Jeśli dobrze rozumiem to może wystarczy odlutować od płytki wyjścia masowe wyjścia mocy w TDA i podłączyć je od razu do przewodów głośnikowych. Jeśli by nie było innego wyjścia, czyli takiego cięcia które zrobiłeś. Ciężko mi to sobie wyobrazić inaczej ale skoro działa. Bo przecież wejście sygnału do wzmacniacza ma też masę która jakby nie było jest wspólna na całej płytce radia. Edytowane 10 Maja 2020 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 Czyli odciąłeś masę głośników przy wzmacniaczu (zakładam że jakiś wzmacniacz TDA) od reszty ścieżek? Jeśli dobrze rozumiem to może wystarczy odlutować od płytki wyjścia masowe wyjścia mocy w TDA i podłączyć je od razu do przewodów głośnikowych. Jeśli by nie było innego wyjścia, czyli takiego cięcia które zrobiłeś. Ciężko mi to sobie wyobrazić inaczej ale skoro działa. Bo przecież wejście sygnału do wzmacniacza ma też masę która jakby nie było jest wspólna na całej płytce radia. W tym przypadku to był front panel w komputerze. Wejście mikrofonu, wyjście na słuchawki, usb i sata miały połączony ground przez co były zakłócenia na audio. Rozdzieliłem wszystko od siebie (w każdym urządzeniu złącza mają swojego grounda więc ich łączenie jest zbędne).Możliwe że w radiu jest tak samo - mimo że wszystko ma swojego grounda to na tylnej płytce jest połączone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 Tutaj prościej. W radiu zobaczymy jak to wygląda. Niżej zdjęcia u mnie. Grupa 4 i 6 pin to USB z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 Pytanie podstawowe to czy jeżeli występuje piszczenie to z czym jest powiązane. Bo nie zawsze wspólny ground jest problemem. Ale jeżeli wyraźnie słuchać operacje USB lub innego złącza w głośnikach to jest problem. Np. w tej płytce problem nie występuje mimo wspólnego grounda (a jego odcięcie byłoby już kłopotliwe). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymanek Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Jaki wał napędowy pasuje do sf sturbo z automatyczną skrzynią? Można dobrać coś z innego forka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Hej, czy ktoś z was może doradzić jak założyć felgi audi? demontować orginalne szpilki i dawać a'la audi szpilkośruby czy może gdzieś znaleźć te półkoliste nakrętki audi?@Oktan @Pan Dziedzic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 (edytowane) Kup po prostu m12 x 1,25 nakrętki sferyczne. Wiem będzie ciężko bo jak są to M12 x 1,5. Szpilek nie zdemontujesz, bo w co wkręcisz śruby? W piastach Subaru nie ma gwintu, jest gniazdo na szpilkę. Edytowane 11 Maja 2020 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Takie kup i będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Teraz, Pan Dziedzic napisał: Takie kup i będzie ok. Te mam, nie pasują; bo to stożek, trzyma tylko w dwóch miejscach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Dziwne, u mnie pasowały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Bo pewnie już były wygniecione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, Vercy napisał: Te mam, nie pasują; bo to stożek, trzyma tylko w dwóch miejscach Oryginalnie grupa Vag ma półkuliste, jak masz stożek to felga nieoryginalna. Tu masz oryginalną śrubę do felg stalowych i aluminiowych grupy Vag Edytowane 11 Maja 2020 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Tak tylko tym nie przykręci felg z ałdi do Forka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 22 minuty temu, ewemarkam napisał: Tak tylko tym nie przykręci felg z ałdi do Forka. To wiem, dałem mu przykład że takie są w oryginale, półkuliste i ma takich nakrętek szukać pod te felgi, jak oczywiście ma je oryginalne z audi, bo może z audi jest tylko dekielek. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 20 minut temu, yaroz napisał: To wiem, dałem mu przykład że takie są w oryginale, półkuliste i ma takich nakrętek szukać pod te felgi, jak oczywiście ma je oryginalne z audi, bo może z audi jest tylko dekielek. Czyli trzeba mi to:https://allegro.pl/oferta/nakretki-kryte-do-felg-aluminiowych-m12x1-25-kula-7292276924 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Czyli trzeba mi to:https://allegro.pl/oferta/nakretki-kryte-do-felg-aluminiowych-m12x1-25-kula-7292276924 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymanek Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 Przy wymianie łożyska w tylnym kole, w co warto się zakupic? Gumy przy długiej śrubie, śruba, nakrętka coś jest jeszcze? Pacjent Forester SF sturbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 Długiej śruby nie trzeba ruszać jak stoi na beton. Odkręcisz sobie wahaczy przy dyfrze tylko że trzeba na mimośrodzie namalować znaczki, a od wahacza odkręcić amortyzator aby podnieść półoś do góry (przeszkadza przy wyjęciu jednej ze śrub). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymanek Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 Okej, wezmę to pod uwagę, lecz wolę się zabiezpieczyc niz później pluc sobie że jednak nie kupiłem czegos. Wszystko wygląda na dawni nie ruszane jedynie amory całe były wymieniane rok temu. Jeszcze tak zapytam. Łożysko różni się przód, tył? Bo widzę że snr ma te samo łożysko na przód i tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 1 godzinę temu, olej napisał: Długiej śruby nie trzeba ruszać jak stoi na beton. Odkręcisz sobie wahaczy przy dyfrze tylko że trzeba na mimośrodzie namalować znaczki, a od wahacza odkręcić amortyzator aby podnieść półoś do góry (przeszkadza przy wyjęciu jednej ze śrub). Tylko śruba na mimośrodzie stoi częściej niż ta długa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymanek Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 Tylko śruba na mimośrodzie stoi częściej niż ta długa... Mógłbyś powiedzieć która to śruba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 21 minut temu, daymanek napisał: 1 godzinę temu, skwaro napisał: Tylko śruba na mimośrodzie stoi częściej niż ta długa... Mógłbyś powiedzieć która to śruba? 6 na schemacie z linka: http://opposedforces.com/parts/forester/en_s11/type_9/suspension_and_axle/rear_suspension/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 7 godzin temu, daymanek napisał: Bo widzę że snr ma te samo łożysko na przód i tył. Różne, 10 jest na tył, 09 na przód mimo że jest opisane na pudełku jako tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się