slim2102 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Jak masz ustawione AUTO, to samoczynnie steruje załączeniem A/C w zależności od zadanej i aktualnej temperatury (w środku i na zewnątrz +czujnik nasłonecznienia). W Outbacku (i zapewne w Foresterze też) jest tak, że jeśli zmienisz cokolwiek (kierunek nawiewu, moc nawiewu, A/C), to tryb AUTO się wyłącza. Jedynie sterowanie obiegiem powietrza (otwarty/zamknięty) nie powoduje wyłączenia funkcji AUTO. Totalnie przez przypadek nacisnąłem zamknięcie obiegu na AUTO bez A/C a potem Mode. Zmieniło nawiew, i funkcja AUTO została wyłączna:) Na AUTO bez włączonego A/C, nie uruchamia się A/C. Otworzyłem drzwi i nie słychać kompresora. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fidel25 Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Pytanie z serii banalnych, ale chciałbym mieć pewność. Czy w SF po lifcie, rok 2000 2.0N/A regulacja zaworów jest na podkładkach czy "tradycyjna" na śrubkach? Zamierzam zabrać się za nią w przyszły weekend (razem z wymianą uszczelek, świec i przewodów) i chciałbym mieć pewność za nim zdejmę pokrywy. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 2 godziny temu, fidel25 napisał: Pytanie z serii banalnych, ale chciałbym mieć pewność. Czy w SF po lifcie, rok 2000 2.0N/A regulacja zaworów jest na podkładkach czy "tradycyjna" na śrubkach? Zamierzam zabrać się za nią w przyszły weekend (razem z wymianą uszczelek, świec i przewodów) i chciałbym mieć pewność za nim zdejmę pokrywy. Dzięki. Na śrubkach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Dokładnie tak jak pisze@tedimy99 to do przed lift w SG było stosowane.Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Oczywiście w wersji wolnossącej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_wawa Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 A w s-turbo SF po lifcie jakie są? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 A w s-turbo SF po lifcie jakie są? DOHC czyli pewnie szklanki...Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Ile bar powinna ładować turbina w seryjnym 2,5 XT? Wg np. Torque? Ciężko znaleźć na naszym forum i nie tylko naszym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fidel25 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Nie mogę się na szybko doszukać nr OEM pasków do Forka 2.0 N/A rok 2000. Potrzebuje obydwa paski wielorowkowe. Może ktoś ma numerki gdzie pod ręka. Czy przy wymianie pasków trzeba wymienić coś jeszcze ? Dzięki.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 20 minut temu, gorion napisał: tutaj jest w PSI jak testowalem orientacyjnie czy do setni jest tyle ile powinno, chyba nawet odrobinę przez moment przeładowało ale wiadomo ze było wtedy butowane: To sporo. Masz 0.85, a w "pikach" nawet 0.98 bar. Jeśli tak ma być, to moje 0.6 i w pikach 0.65 potwierdza chyba sens wymiany turbiny, zwłaszcza że puszczała trochę oleju. Jak wymiana się powiedzie, to jutro się pochwalę ile nowa ładuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 Dnia 28.07.2016 o 23:18, Haze napisał: Czy nie brakuje Wam wątku, w którym można zadać pytanie, na które szkoda (albo wstyd ) marnować forumowe miejsce na osobny wątek? Decyzję pozostawiam oczywiście administracji, a w międzyczasie chciałbym zadać właśnie takie pytanie: Może mnie ktoś oświecić czemu służy to wyrafinowane rozwiązanie zaznaczone na zdjęciu poniżej? Bo dzisiaj spojrzałem na Forka z boku i w pierwszej chwili przestraszyłem się, że coś mi zwisa ... Dnia 28.07.2016 o 23:23, carfit napisał: osłona "przeciwbłotna" zapobiegająca dostawaniem sie syfu do tylnego układu hamulcowego. Carfit, a znasz może numer OEM takiej osłony lewej? Bo nie mogę nigdzie znaleźć. Dzięki. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2017 Skąd w SG polifcie najłatwiej wyciągnąć informację o prędkości jazdy? Do czego można podpiąć kabelek,żeby czerpać takie info? Potrzebne do ustawienia momentu załączania modułu doświetlania zakrętów za pomocą halogenów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Vehicle speed signal connector B136 pin 13 0 or 5 0 or 5 “5” and “0” are repeatedly displayed when vehicle is driven. B136 jest na ECU. A co za sygnał potrzebujesz? Bo nie wiem czy ten się nada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Dnia 2/25/2017 o 21:28, Rafaelo napisał: Czy ktoś zakładał do forka wrx tylne zaciski ?? Zakładał, zmieniają się zaciski, tarcze (zakłada się takie jak do WRX czyli 290 mm wentylowane) i szczęki ręcznego podobnie, pasujące do założonej tarczy czyli z wrx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 37 minut temu, owad napisał: Vehicle speed signal connector B136 pin 13 0 or 5 0 or 5 “5” and “0” are repeatedly displayed when vehicle is driven. B136 jest na ECU. A co za sygnał potrzebujesz? Bo nie wiem czy ten się nada. Napisali: "impulsy te muszą być o amplitudzie 5 do 12 VDC i częstotliwości (dla V=40km/h) 40 do 500 Hz" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 No to tu jest 0 i 5VDC, ale być może że oni mówią o stanie wysokim czyli ten moduł zaakceptuje stan wysoki jeśli będzie w przedziale od 5 do 12 VDC. Napisz co to dokładnie jest za system. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 9 godzin temu, owad napisał: No to tu jest 0 i 5VDC, ale być może że oni mówią o stanie wysokim czyli ten moduł zaakceptuje stan wysoki jeśli będzie w przedziale od 5 do 12 VDC. Napisz co to dokładnie jest za system. Ja się na tym prawie kompletnie nie znam. Po prostu jeden kabelek z modułu ma dostać taki sygnał, żeby powyżej prędkości 40km/h nie uruchamiał doświetlania zakrętów. Ustawia się to tak, że jadąc ok 40 wciska się guzik od programowania i moduł ma to zapamiętać (chyba ilość Hz) jako prędkość graniczną jego zadziałania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Zakładał, zmieniają się zaciski, tarcze (zakłada się takie jak do WRX czyli 290 mm wentylowane) i szczęki ręcznego podobnie, pasujące do założonej tarczy czyli z wrx. Dzieki za odpowiedz juz mam ogarnięte wszystko i Forek super sie teraz zatrzymuje Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 12 godzin temu, rydzada napisał: Po prostu jeden kabelek z modułu ma dostać taki sygnał No to próbuj z tym co jest. Nie powinno się nic stać, najwyżej nie zadziała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 1 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2017 Może jest gdzieś wątek olejowy, ale to bardziej pasuje do tego tematu: Są trzy różne Motule 5W40, w dość podobnych cenach. Przynajmniej w sklepie "u mnie na wsi". Jaki najbardziej polecacie, taki do normalnej codziennej jazdy bez upalania? Oczywiście syntetyk, bo ostatnio taki mi zalali (Total 5W40). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 1 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, rydzada napisał: Może jest gdzieś wątek olejowy, ale to bardziej pasuje do tego tematu: https://forum.subaru.pl/topic/7137-olej-silnikowy-do-subaru-który-wybrać-jak-często-sprawdzać-poziom/ Hasło: TAK Edytowane 1 Lipca 2017 przez Malyboss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 1 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2017 8 godzin temu, rydzada napisał: Może jest gdzieś wątek olejowy, ale to bardziej pasuje do tego tematu: Są trzy różne Motule 5W40, w dość podobnych cenach. Przynajmniej w sklepie "u mnie na wsi". Jaki najbardziej polecacie, taki do normalnej codziennej jazdy bez upalania? Oczywiście syntetyk, bo ostatnio taki mi zalali (Total 5W40). U mnie sprawdza się 300V 5w40. Natomiast na eneos 5w40 pokazywał mi o 0,5 - 0,7 bara niższe ciśnienie na postoju w podobnych warunkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 1 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2017 21 minut temu, owad napisał: U mnie sprawdza się 300V 5w40. Natomiast na eneos 5w40 pokazywał mi o 0,5 - 0,7 bara niższe ciśnienie na postoju w podobnych warunkach. Dzięki. Fakt, do GT-ka też lałem 300V, tylko było to tak dawno, że zapomniałem. W sklepach "wiejskich" takiego nie ma, ale przez net zamówię na następną wymianę właśnie 300V. Zamykamy "temat" Motula. Wszystko jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElemenT Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Forek '16 Czy wie ktoś jak wyłączyć ciągłe składanie lusterek przy otwieraniu drzwi/centralnego? Najlepiej jak by rozkładały się przy uruchomieniu silnika. Obecnie to co włączę centralny to lusterka latają w te i we wte - najgorzej jak chcę tylko na chwilę otworzyć by coś zapakować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Co to za ustrojstwo ze mną na wakacje chce jechać ?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się