Jump to content
Haze

Forester - SZYBKIE PYTANIE

Recommended Posts

Powinny być podświetlane na zielono.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja w Mazde MX5 NB 1.6 warta moze 15 000 zl wlozylem drugie tyle na wlasne zachcianki i mody. teraz jest warta moze 17 000 zl jakbym chcial ja na wolnym rynku puscic bez szabru. Takze wyglada na to, ze Subaru to auto dla mnie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, ura_bus napisał:

Dla odmiany pytanie :).

Czy przyciski w panelu ori radia w forku jak w opisie mają jakieś podświetlenie?

Już nie pamiętam jak było gdy kupiłem auto ale teraz świeci tylko wyświetlacz a wszystko pozostałe jest ciemne.

W nocy trudność sprawia znalezienie jakiegokolwiek przycisku. 

 

Pozdrawiam,

 

kenwod_FXT 2,5.jpg

Przyciski też powinny świecić na zielono. TTTM, u mnie też padły i zmieniłem radio na Pioneer fhx730bt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, radek311989 napisał:

Przyciski też powinny świecić na zielono. TTTM, u mnie też padły

A  może wiesz czy to jest naprawialne?

 

Pozdrawiam,

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Piotr_ek napisał:

Czy taka półoś będzie pasowała do mojego 2.0 n/x z 2003? kod silnika się różni - mój to EJ201 (125KM) a ten z alledrogo EJ204 (158KM)

 

https://allegro.pl/oferta/polos-lewa-prawa-subaru-forester-sg-2-0-x-awd-8872289523

 

614459531_po.thumb.jpg.3209fc5a0d7198062a983ca712cf4e01.jpg

 

http://opposedforces.com/parts/forester/en_s11/type_2/suspension_and_axle/front_axle/illustration_2/

 

http://opposedforces.com/parts/forester/en_s11/type_11/suspension_and_axle/front_axle/illustration_2/

Powinna pasować w obu silnikach są te same numery części. Nawet dodam że nie ma różnicy czy prawa czy lewa, są takie same.

Edited by ewemarkam
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, vodeczka napisał:

Ja w Mazde MX5 NB 1.6 warta moze 15 000 zl wlozylem drugie tyle na wlasne zachcianki i mody. teraz jest warta moze 17 000 zl jakbym chcial ja na wolnym rynku puscic bez szabru. Takze wyglada na to, ze Subaru to auto dla mnie :D

Jak porównuje z moim 20 letnim fokkerem którego sprzedałem w końcu parę dni temu, to zauważam że o ile myślałem że Ford to porządna firma motoryzacyjna to po przygodzie z subaru myślę że Ford to jakieś Bogi tam pracują.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W automacie brakuje przełożeń autostradowych. Forester nie nadaje sie na szybką i komfortową podróż na drugi koniec kraju. W innym wątku pisałem że przy 140 wir w baku się robi, a w kabinie huk jak w bombowcu. Pomagają korki do uszu ;) Z perspektywy czasu (7 lat) nie żałuję że mam to auto ale przyszła właśnie pora na przesiadkę na coś innego. I w odróżnieniu od kolegi Vercy zostaje przy plejadach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Vercy napisał:

Porównuje do mojego drugiego który zaczyna zbierać się do kupy od 1750. 2500 obrotów to już praktycznie prędkości przelotowe. Pomoże przy wyprzedzaniu na krajówce i tyle.

To rzeczywiście słaby wóz sobie wybrałeś do użytkowania w takich zakresach obrotów, benzyna o małej pojemności nie jedzie z dołu, a subaru szczególnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forester XT (SG) 2006 - szukam od jakiegoś czasu co może stukać w okolicach przedniego zawieszenia.

Mechanik niby patrzył i przy zawieszeniu wszystko jest ok, nie ma luzów, ani na drążkach ani na kołach.

Co jeszcze tam może stukać? Słychać tylko jak się jedzie wolno po dziurawej drodze.
Ktoś mi mówił że to może być od układu kierowniczego, spotkał się ktoś już z taką usterką?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No listwa w maglownicy może stukać. Koła do góry i końcówkę drążka ze sworznia zdjąć, p czym ująć w łapska i poruszać dół-góra.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Forester XT (SG) 2006 - szukam od jakiegoś czasu co może stukać w okolicach przedniego zawieszenia.
Mechanik niby patrzył i przy zawieszeniu wszystko jest ok, nie ma luzów, ani na drążkach ani na kołach.
Co jeszcze tam może stukać? Słychać tylko jak się jedzie wolno po dziurawej drodze.
Ktoś mi mówił że to może być od układu kierowniczego, spotkał się ktoś już z taką usterką?
Łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora, jeśli ma xenony to łącznik od regulacji tychże, górne mocowania amortyzatora, maglownica.

Taptane Tapatalkiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy te stuki cichną gdy podczas jazdy naciśnie się lekko hamulec?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, koziolek napisał:

Łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora, jeśli ma xenony to łącznik od regulacji tychże, górne mocowania amortyzatora, maglownica.

Taptane Tapatalkiem
 

Dzięki wielkie, coś mi pasuje na te mocowania amortyzatora bo to takie dość mocne i jakby trochę wyżej niż koła.
Sprawdzę po kolei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, mirasek napisał:

Czy te stuki cichną gdy podczas jazdy naciśnie się lekko hamulec?

nie, takie stuki też miałem od wyklepanych jarzm zacisków przednich, ale te już wymieniłem kilka lat temu

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, ura_bus napisał:

Dla odmiany pytanie :).

Czy przyciski w panelu ori radia w forku jak w opisie mają jakieś podświetlenie?

Już nie pamiętam jak było gdy kupiłem auto ale teraz świeci tylko wyświetlacz a wszystko pozostałe jest ciemne.

W nocy trudność sprawia znalezienie jakiegokolwiek przycisku. 

 

Pozdrawiam,

Powinny świecić na zielono, u mnie świeci. Daj to komuś do sprawdzenia, to nie powinna być skomplikowana naprawa. W każdym zakładzie naprawy elektroniki lub RTV powinni sobie z tym dać radę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minut temu, Robert_zxcq napisał:

Dzięki wielkie, coś mi pasuje na te mocowania amortyzatora bo to takie dość mocne i jakby trochę wyżej niż koła.
Sprawdzę po kolei.

Przy skrętach strzela? Jak tak to górna poduszka amortyzatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minut temu, yaroz napisał:

Przy skrętach strzela? Jak tak to górna poduszka amortyzatora.

raczej stuka niż strzela, ale to może być to co mówisz bo ten dźwięk jest lekko przytłumiony, nie jest to ostre uderzanie metalu o metal

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też słychać jakieś dźwięki, bardzo podobne z twojego opisu. W moim przypadku prawdopodobnie to zużyte amory i sprężyny. Po wymienie amorów stukanie nieco ustało ale zaczęły hałasować sprężyny. Zobaczymy jak będzie po wymianie. Strasznie irytująca dolegliwość <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, mattipk napisał:

U mnie też słychać jakieś dźwięki, bardzo podobne z twojego opisu. W moim przypadku prawdopodobnie to zużyte amory i sprężyny. Po wymienie amorów stukanie nieco ustało ale zaczęły hałasować sprężyny. Zobaczymy jak będzie po wymianie. Strasznie irytująca dolegliwość <_<

czyli raczej wszystkie sugestie są w kierunku amortyzatorów lub czegoś sąsiadującego.
Dokładnie, bardzo to irytujące, tym bardziej że pod dom mam kilkadziesiąt metrów po drodze gruntowej.
Codziennie kilka razy muszę swoje wysłuchać <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, ura_bus napisał:

A  może wiesz czy to jest naprawialne?

 

Pozdrawiam,

 

Luty trzeba sprawdzić. Jak uda Ci się znaleźć to trzeba poprawić i ma działać

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Robert_zxcq napisał:

czyli raczej wszystkie sugestie są w kierunku amortyzatorów lub czegoś sąsiadującego.
Dokładnie, bardzo to irytujące, tym bardziej że pod dom mam kilkadziesiąt metrów po drodze gruntowej.
Codziennie kilka razy muszę swoje wysłuchać <_<

Na 100% te będą te poduchy górne, łożysko w nich jest wyrąbane i na dziurach stuka a przy skrętach sprężyna ma opór i słychać takie stłumione stuki. Mam tak samo, zestaw kyb na przód wraz z przednimi amortyzatorami czeka w pudełku na wymianę.

Edited by yaroz

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, yaroz napisał:

Na 100% te będą te poduchy górne, łożysko w nich jest wyrąbane i na dziurach stuka a przy skrętach sprężyna ma opór i słychać takie stłumione stuki. Mam tak samo, zestaw kyb na przód wraz z przednimi amortyzatorami czeka w pudełku na wymianę.

Też mi na to pasuje, a co trzeba wymienić konkretnie? Dałbyś może jakieś linki do części? Nie muszą pasować do mojego ale żeby zobaczyć czego mam szukać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dostać się do podświetlenia licznika żeby nic nie połamać ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osłona wokół daszka trzyma się na dwóch śrubach u góry a sam licznik przykręcony jest bodajże 3 śrubkami (dwie na dole i 1 na górze po środku)żeby wyjąć licznik musisz odpiąć dwie wtyczki w górnej części licznika

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...