Jump to content

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Recommended Posts

Szybkie pytanie. Jaki wygląda wtyk antenowy do radia w SF. Jest to tzw bolec i w radiu jest otwór, czy może jest to wtyczka kątowa taka "inna". Nie potrafię tego opisać.
Pytam bo będę na dniach montował radio 2 din i nie chce być czymś zaskoczony. Wolę już ewentualnie kupić przejściówkę z tego innego na bolec.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dajcie spokój, szkoda prądu na tłumaczenie podstawowych zasad mechaniki komuś, kto twierdzi że nowy zestaw KYB na tył to szrot, ale już wymiana jednego amortyzatora jest ok. I jeszcze te teksty o brak

Teraz mogę pokazać efekt końcowy obszycia kierownicy i odnowienia przycisków i ramek. Udało się uniknąć malowania przycisków. Spolerowałem resztki srebrnego lakieru i przyciski są teraz czarne i myś

@aplam13@Edmund@ozarek@ewemarkam@Vercy@Kiwi 4ester   Zerknijcie sobie tutaj: klik   Ten cienki czarny przewód podpięty trytytką do wiązki to najprawdopodobniej antena. Jest umiejscowiona pod scho

Posted Images

22 godziny temu, ewemarkam napisał:

Racja, zakładając że jest to samo. To w takim razie ten nazwany przeze mnie " bolec". Dzięki

Nie jest to samo. W moim SF po lifcie była wtyczka do której trzeba było kupić „bolec” przejściówkę i dopiero pasowało do normalnego radia

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 13.01.2020 o 17:23, janekbe napisał:

Nie jest to samo. W moim SF po lifcie była wtyczka do której trzeba było kupić „bolec” przejściówkę i dopiero pasowało do normalnego radia

Jednak był zwykły wtyk :) W takim razie w polifcie zmienili, po to aby w SG znów wrócić do zwykłego wtyku :facepalm:

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, ewemarkam napisał:

Jednak był zwykły wtyk :) W takim razie w polifcie zmienili, po to aby w SG znów wrócić do zwykłego wtyku :facepalm:

Genialny plan!

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, dr.elich napisał:

Czy ktoś może pamięta jakie żarówki są w podświetleniu licznika w SG?

Z tego co widziałem to są te maleństwa z wąsami chyba R1 12V

 

Coś takiego 

https://multisort.pl/product/Zarowka-miniaturowa-14V-60mA-Banka-T1-fi3_15mm-L%3A6_35mm,17141.html?gclid=Cj0KCQiA9orxBRD0ARIsAK9JDxQsVybryCo8Bm590DVVdyM-3j6kronfqRUuVmRSh42dC479y1MOm7MaAlTFEALw_wcB

Link to post
Share on other sites
W dniu 17.01.2020 o 21:49, Vercy napisał:

Możecie potwierdzić że opony 215/70/15 wchodzą do SF i nie trą w skręcie?

 

 

Na standardowym zawiasie? Dowiedziałeś się czegoś?

Różnica w wysokości to 1,5 cm, no i trzeba wziąć pod uwagę szerokość.

Link to post
Share on other sites

FXT MY2018.

 

Jak był grzany do 40 stopni przed jazdą - do spadku obrotów na bieg jałowy, to klekotania nie było.

 

W zimniejsze dni po minucie ruszamy, obroty automatycznie spadają na bieg jałowy z jakiś 1500-1700 i zaczyna się dyskretny, jakby stłumiony klekot.

 

Oleju nie bierze, 37500 km. TTTM?

Link to post
Share on other sites
W dniu 17.01.2020 o 21:49, Vercy napisał:

Możecie potwierdzić że opony 215/70/15 wchodzą do SF i nie trą w skręcie?

 

Wchodzą i nie trą, na felgach ET48

Link to post
Share on other sites

Tak, fabryczna stal w SF, kolega ma na niej zimówki w takim właśnie rozmiarze, co prawda ma z tyłu sprężyny ironmana ale to akurat nie ma znaczenia. Przy większym ET może pojawić się problem z ocieraniem - z tyłu o kolumnę amortyzatora, z przodu o wewn. plastik nadkola.

Link to post
Share on other sites

Co może być przyczyną, że po wymianie zaworu EGR  - obroty na biegu jałowym przy włączonym nawiewie wynoszą około 1 000 RPM, a po wyłączeniu spadają na normalny poziom czyli około 800 RPM -> strikte wiąże się to z włączeniem nawiewu / temp silnika nie ma na to wpływu....wszystko inne też działa prawidłowo ot taka anomalia w zachowaniu auta...po naprawie...

Link to post
Share on other sites

Hmmm?

Po wlaczeniu nawiewu?

Ja to mam od zawsze i zastanawialem sie dlaczego czasem jest 800 a czasem 1000. Nie ważne czy silnkk cieply zimny itp.

Pokombinuje teraz z nawiewem :-)

Link to post
Share on other sites

czyli zaraz dojdziemy do tego że SBD powinno tak mieć...
Tylko że przed wymianą EGR zawsze miałem 800 - nie ważne czy nawiew był włączony czy nie - nie mówię o sytuacjach z działającą na pełnych obrotach klimą...
Bo wszystko inne włącznie ze spalaniem jak i wypalaniem DPF'a działa / wygląda o niebo lepiej do tego co miałem przed wymianą tego g -> imo nie wiem dlaczego dałem się mechanikowi namówić na naprawę a nie postawiłem na wycięcie tego...chyba wygrało lenistwo że trzeba jechać do innego speca...
 

Link to post
Share on other sites

A po co wymieniales egr? Może nie dziala poprawnie. Ja swoj przyślepiłem bo lepiej działa to na dpfa. Może przez to jest cos nie teges z obrotami...

Link to post
Share on other sites

Cóż uznajmy że zaszalałem - a tak serio chciałem sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik i jak działa z poprawnym układem dolotowym...a po wymianie EGR w trybie mieszanym DPF wypala mi się po około 1000 km wcześniej było to co około 300-500km więc jest o niebo lepiej :-) 
W przyszłości nie aż tak dalekiej chcę zrobić kilka rzeczy w nim: HP i Nm UP o około 10-15% - EGR out - zamontować RPM limiter i "schładzacz" turbo + bagażnik na rowery :-)
 

Link to post
Share on other sites



[...] obroty na biegu jałowym przy włączonym nawiewie wynoszą około 1 000 RPM, a po wyłączeniu spadają na normalny poziom czyli około 800 RPM -> strikte wiąże się to z włączeniem nawiewu [...]


Czy reakcja jest inna jak masz włączony nawiew na szybę, a inne niż na szybę ustawienie?
Bo w innym wątku ktoś pisał że przy nawiewie na szybe włącza się sprężarka klimatyzacji (sprzęgło kompresora) i dlatego obroty rosną.
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Nargond napisał:

Co może być przyczyną, że po wymianie zaworu EGR  - obroty na biegu jałowym przy włączonym nawiewie wynoszą około 1 000 RPM, a po wyłączeniu spadają na normalny poziom czyli około 800 RPM -> strikte wiąże się to z włączeniem nawiewu / temp silnika nie ma na to wpływu....wszystko inne też działa prawidłowo ot taka anomalia w zachowaniu auta...po naprawie..

A nie włączasz razem z klimą i dlatego obroty wzrastają

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...