ewemarkam 964 Posted January 12, 2020 Share Posted January 12, 2020 Szybkie pytanie. Jaki wygląda wtyk antenowy do radia w SF. Jest to tzw bolec i w radiu jest otwór, czy może jest to wtyczka kątowa taka "inna". Nie potrafię tego opisać.Pytam bo będę na dniach montował radio 2 din i nie chce być czymś zaskoczony. Wolę już ewentualnie kupić przejściówkę z tego innego na bolec. Link to post Share on other sites
koziolek 1867 Posted January 12, 2020 Share Posted January 12, 2020 W Sg zwykły wtyk, poszukaj swego radia w necie i będziesz widział.Taptane Tapatalkiem Link to post Share on other sites
ewemarkam 964 Posted January 12, 2020 Share Posted January 12, 2020 Racja, zakładając że jest to samo. To w takim razie ten nazwany przeze mnie " bolec". Dzięki Link to post Share on other sites
VEC 610 Posted January 13, 2020 Share Posted January 13, 2020 czy ktoś wie czy te fotele podejdą do forka SG P&P? stelaż, wtyczki, ew czujniki nacisku? https://allegro.pl/oferta/subaru-impreza-ii-00-07-wrx-fotele-kanapa-boczki-8783506045 Link to post Share on other sites
janekbe 268 Posted January 13, 2020 Share Posted January 13, 2020 22 godziny temu, ewemarkam napisał: Racja, zakładając że jest to samo. To w takim razie ten nazwany przeze mnie " bolec". Dzięki Nie jest to samo. W moim SF po lifcie była wtyczka do której trzeba było kupić „bolec” przejściówkę i dopiero pasowało do normalnego radia 1 Link to post Share on other sites
ewemarkam 964 Posted January 16, 2020 Share Posted January 16, 2020 W dniu 13.01.2020 o 17:23, janekbe napisał: Nie jest to samo. W moim SF po lifcie była wtyczka do której trzeba było kupić „bolec” przejściówkę i dopiero pasowało do normalnego radia Jednak był zwykły wtyk W takim razie w polifcie zmienili, po to aby w SG znów wrócić do zwykłego wtyku Link to post Share on other sites
janekbe 268 Posted January 16, 2020 Share Posted January 16, 2020 Godzinę temu, ewemarkam napisał: Jednak był zwykły wtyk W takim razie w polifcie zmienili, po to aby w SG znów wrócić do zwykłego wtyku Genialny plan! Link to post Share on other sites
Vercy 133 Posted January 17, 2020 Share Posted January 17, 2020 Możecie potwierdzić że opony 215/70/15 wchodzą do SF i nie trą w skręcie? Link to post Share on other sites
dr.elich 299 Posted January 18, 2020 Share Posted January 18, 2020 Czy ktoś może pamięta jakie żarówki są w podświetleniu licznika w SG? Link to post Share on other sites
Vercy 133 Posted January 18, 2020 Share Posted January 18, 2020 1 godzinę temu, dr.elich napisał: Czy ktoś może pamięta jakie żarówki są w podświetleniu licznika w SG? Z tego co widziałem to są te maleństwa z wąsami chyba R1 12V Coś takiego https://multisort.pl/product/Zarowka-miniaturowa-14V-60mA-Banka-T1-fi3_15mm-L%3A6_35mm,17141.html?gclid=Cj0KCQiA9orxBRD0ARIsAK9JDxQsVybryCo8Bm590DVVdyM-3j6kronfqRUuVmRSh42dC479y1MOm7MaAlTFEALw_wcB Link to post Share on other sites
BazaN 54 Posted January 19, 2020 Share Posted January 19, 2020 Nie wyważaj drzwi otwarych na oścież 1 Link to post Share on other sites
.Misza. 599 Posted January 19, 2020 Share Posted January 19, 2020 W dniu 17.01.2020 o 21:49, Vercy napisał: Możecie potwierdzić że opony 215/70/15 wchodzą do SF i nie trą w skręcie? Na standardowym zawiasie? Dowiedziałeś się czegoś? Różnica w wysokości to 1,5 cm, no i trzeba wziąć pod uwagę szerokość. Link to post Share on other sites
Guliwer 717 Posted January 19, 2020 Share Posted January 19, 2020 FXT MY2018. Jak był grzany do 40 stopni przed jazdą - do spadku obrotów na bieg jałowy, to klekotania nie było. W zimniejsze dni po minucie ruszamy, obroty automatycznie spadają na bieg jałowy z jakiś 1500-1700 i zaczyna się dyskretny, jakby stłumiony klekot. Oleju nie bierze, 37500 km. TTTM? Link to post Share on other sites
mirasek 151 Posted January 19, 2020 Share Posted January 19, 2020 W dniu 17.01.2020 o 21:49, Vercy napisał: Możecie potwierdzić że opony 215/70/15 wchodzą do SF i nie trą w skręcie? Wchodzą i nie trą, na felgach ET48 Link to post Share on other sites
.Misza. 599 Posted January 19, 2020 Share Posted January 19, 2020 ET48 to fabryczny parametr? OIDP to tak. Hmmm... Zaraz zobaczę co dają w tym rozmiarze Link to post Share on other sites
mirasek 151 Posted January 19, 2020 Share Posted January 19, 2020 Tak, fabryczna stal w SF, kolega ma na niej zimówki w takim właśnie rozmiarze, co prawda ma z tyłu sprężyny ironmana ale to akurat nie ma znaczenia. Przy większym ET może pojawić się problem z ocieraniem - z tyłu o kolumnę amortyzatora, z przodu o wewn. plastik nadkola. Link to post Share on other sites
Nargond 185 Posted January 20, 2020 Share Posted January 20, 2020 Co może być przyczyną, że po wymianie zaworu EGR - obroty na biegu jałowym przy włączonym nawiewie wynoszą około 1 000 RPM, a po wyłączeniu spadają na normalny poziom czyli około 800 RPM -> strikte wiąże się to z włączeniem nawiewu / temp silnika nie ma na to wpływu....wszystko inne też działa prawidłowo ot taka anomalia w zachowaniu auta...po naprawie... Link to post Share on other sites
owad 139 Posted January 20, 2020 Share Posted January 20, 2020 Hmmm? Po wlaczeniu nawiewu? Ja to mam od zawsze i zastanawialem sie dlaczego czasem jest 800 a czasem 1000. Nie ważne czy silnkk cieply zimny itp. Pokombinuje teraz z nawiewem :-) Link to post Share on other sites
Nargond 185 Posted January 20, 2020 Share Posted January 20, 2020 czyli zaraz dojdziemy do tego że SBD powinno tak mieć... Tylko że przed wymianą EGR zawsze miałem 800 - nie ważne czy nawiew był włączony czy nie - nie mówię o sytuacjach z działającą na pełnych obrotach klimą... Bo wszystko inne włącznie ze spalaniem jak i wypalaniem DPF'a działa / wygląda o niebo lepiej do tego co miałem przed wymianą tego g -> imo nie wiem dlaczego dałem się mechanikowi namówić na naprawę a nie postawiłem na wycięcie tego...chyba wygrało lenistwo że trzeba jechać do innego speca... Link to post Share on other sites
owad 139 Posted January 20, 2020 Share Posted January 20, 2020 A po co wymieniales egr? Może nie dziala poprawnie. Ja swoj przyślepiłem bo lepiej działa to na dpfa. Może przez to jest cos nie teges z obrotami... Link to post Share on other sites
Nargond 185 Posted January 20, 2020 Share Posted January 20, 2020 Cóż uznajmy że zaszalałem - a tak serio chciałem sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik i jak działa z poprawnym układem dolotowym...a po wymianie EGR w trybie mieszanym DPF wypala mi się po około 1000 km wcześniej było to co około 300-500km więc jest o niebo lepiej :-) W przyszłości nie aż tak dalekiej chcę zrobić kilka rzeczy w nim: HP i Nm UP o około 10-15% - EGR out - zamontować RPM limiter i "schładzacz" turbo + bagażnik na rowery :-) Link to post Share on other sites
falente 15 Posted January 20, 2020 Share Posted January 20, 2020 [...] obroty na biegu jałowym przy włączonym nawiewie wynoszą około 1 000 RPM, a po wyłączeniu spadają na normalny poziom czyli około 800 RPM -> strikte wiąże się to z włączeniem nawiewu [...] Czy reakcja jest inna jak masz włączony nawiew na szybę, a inne niż na szybę ustawienie?Bo w innym wątku ktoś pisał że przy nawiewie na szybe włącza się sprężarka klimatyzacji (sprzęgło kompresora) i dlatego obroty rosną. Link to post Share on other sites
owad 139 Posted January 20, 2020 Share Posted January 20, 2020 A nowy egr jakos inaczej dziala? U mnie wypala dpf co około 500-700 km. W drugim dieslu już tak jest Link to post Share on other sites
Patryk Róg 37 Posted January 20, 2020 Share Posted January 20, 2020 Panowie zastanawiam się nad zrobieniem takiej modyfikacji w lampach robił ktoś z was juz światła do jazdy dziennej w subaru ? Link to post Share on other sites
yaroz 496 Posted January 20, 2020 Share Posted January 20, 2020 3 godziny temu, Nargond napisał: Co może być przyczyną, że po wymianie zaworu EGR - obroty na biegu jałowym przy włączonym nawiewie wynoszą około 1 000 RPM, a po wyłączeniu spadają na normalny poziom czyli około 800 RPM -> strikte wiąże się to z włączeniem nawiewu / temp silnika nie ma na to wpływu....wszystko inne też działa prawidłowo ot taka anomalia w zachowaniu auta...po naprawie.. A nie włączasz razem z klimą i dlatego obroty wzrastają Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now