Jump to content
Haze

Forester - SZYBKIE PYTANIE

Recommended Posts

Szybkie pytanie. Jaki wygląda wtyk antenowy do radia w SF. Jest to tzw bolec i w radiu jest otwór, czy może jest to wtyczka kątowa taka "inna". Nie potrafię tego opisać.
Pytam bo będę na dniach montował radio 2 din i nie chce być czymś zaskoczony. Wolę już ewentualnie kupić przejściówkę z tego innego na bolec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Sg zwykły wtyk, poszukaj swego radia w necie i będziesz widział.

Taptane Tapatalkiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Racja, zakładając że jest to samo. To w takim razie ten nazwany przeze mnie " bolec". Dzięki

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, ewemarkam napisał:

Racja, zakładając że jest to samo. To w takim razie ten nazwany przeze mnie " bolec". Dzięki

Nie jest to samo. W moim SF po lifcie była wtyczka do której trzeba było kupić „bolec” przejściówkę i dopiero pasowało do normalnego radia

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 13.01.2020 o 17:23, janekbe napisał:

Nie jest to samo. W moim SF po lifcie była wtyczka do której trzeba było kupić „bolec” przejściówkę i dopiero pasowało do normalnego radia

Jednak był zwykły wtyk :) W takim razie w polifcie zmienili, po to aby w SG znów wrócić do zwykłego wtyku :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, ewemarkam napisał:

Jednak był zwykły wtyk :) W takim razie w polifcie zmienili, po to aby w SG znów wrócić do zwykłego wtyku :facepalm:

Genialny plan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możecie potwierdzić że opony 215/70/15 wchodzą do SF i nie trą w skręcie?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś może pamięta jakie żarówki są w podświetleniu licznika w SG?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, dr.elich napisał:

Czy ktoś może pamięta jakie żarówki są w podświetleniu licznika w SG?

Z tego co widziałem to są te maleństwa z wąsami chyba R1 12V

 

Coś takiego 

https://multisort.pl/product/Zarowka-miniaturowa-14V-60mA-Banka-T1-fi3_15mm-L%3A6_35mm,17141.html?gclid=Cj0KCQiA9orxBRD0ARIsAK9JDxQsVybryCo8Bm590DVVdyM-3j6kronfqRUuVmRSh42dC479y1MOm7MaAlTFEALw_wcB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wyważaj drzwi otwarych na oścież :D

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 17.01.2020 o 21:49, Vercy napisał:

Możecie potwierdzić że opony 215/70/15 wchodzą do SF i nie trą w skręcie?

 

 

Na standardowym zawiasie? Dowiedziałeś się czegoś?

Różnica w wysokości to 1,5 cm, no i trzeba wziąć pod uwagę szerokość.

Share this post


Link to post
Share on other sites

FXT MY2018.

 

Jak był grzany do 40 stopni przed jazdą - do spadku obrotów na bieg jałowy, to klekotania nie było.

 

W zimniejsze dni po minucie ruszamy, obroty automatycznie spadają na bieg jałowy z jakiś 1500-1700 i zaczyna się dyskretny, jakby stłumiony klekot.

 

Oleju nie bierze, 37500 km. TTTM?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 17.01.2020 o 21:49, Vercy napisał:

Możecie potwierdzić że opony 215/70/15 wchodzą do SF i nie trą w skręcie?

 

Wchodzą i nie trą, na felgach ET48

Share this post


Link to post
Share on other sites

ET48 to fabryczny parametr? OIDP to tak. Hmmm... Zaraz zobaczę co dają w tym rozmiarze ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, fabryczna stal w SF, kolega ma na niej zimówki w takim właśnie rozmiarze, co prawda ma z tyłu sprężyny ironmana ale to akurat nie ma znaczenia. Przy większym ET może pojawić się problem z ocieraniem - z tyłu o kolumnę amortyzatora, z przodu o wewn. plastik nadkola.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co może być przyczyną, że po wymianie zaworu EGR  - obroty na biegu jałowym przy włączonym nawiewie wynoszą około 1 000 RPM, a po wyłączeniu spadają na normalny poziom czyli około 800 RPM -> strikte wiąże się to z włączeniem nawiewu / temp silnika nie ma na to wpływu....wszystko inne też działa prawidłowo ot taka anomalia w zachowaniu auta...po naprawie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm?

Po wlaczeniu nawiewu?

Ja to mam od zawsze i zastanawialem sie dlaczego czasem jest 800 a czasem 1000. Nie ważne czy silnkk cieply zimny itp.

Pokombinuje teraz z nawiewem :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli zaraz dojdziemy do tego że SBD powinno tak mieć...
Tylko że przed wymianą EGR zawsze miałem 800 - nie ważne czy nawiew był włączony czy nie - nie mówię o sytuacjach z działającą na pełnych obrotach klimą...
Bo wszystko inne włącznie ze spalaniem jak i wypalaniem DPF'a działa / wygląda o niebo lepiej do tego co miałem przed wymianą tego g -> imo nie wiem dlaczego dałem się mechanikowi namówić na naprawę a nie postawiłem na wycięcie tego...chyba wygrało lenistwo że trzeba jechać do innego speca...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A po co wymieniales egr? Może nie dziala poprawnie. Ja swoj przyślepiłem bo lepiej działa to na dpfa. Może przez to jest cos nie teges z obrotami...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cóż uznajmy że zaszalałem - a tak serio chciałem sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik i jak działa z poprawnym układem dolotowym...a po wymianie EGR w trybie mieszanym DPF wypala mi się po około 1000 km wcześniej było to co około 300-500km więc jest o niebo lepiej :-) 
W przyszłości nie aż tak dalekiej chcę zrobić kilka rzeczy w nim: HP i Nm UP o około 10-15% - EGR out - zamontować RPM limiter i "schładzacz" turbo + bagażnik na rowery :-)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites



[...] obroty na biegu jałowym przy włączonym nawiewie wynoszą około 1 000 RPM, a po wyłączeniu spadają na normalny poziom czyli około 800 RPM -> strikte wiąże się to z włączeniem nawiewu [...]


Czy reakcja jest inna jak masz włączony nawiew na szybę, a inne niż na szybę ustawienie?
Bo w innym wątku ktoś pisał że przy nawiewie na szybe włącza się sprężarka klimatyzacji (sprzęgło kompresora) i dlatego obroty rosną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nowy egr jakos inaczej dziala? U mnie wypala dpf co około 500-700 km. W drugim dieslu już tak jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie zastanawiam się nad zrobieniem takiej modyfikacji w lampach robił ktoś z was juz światła do jazdy dziennej w subaru ?

 

SubaruForester_04.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Nargond napisał:

Co może być przyczyną, że po wymianie zaworu EGR  - obroty na biegu jałowym przy włączonym nawiewie wynoszą około 1 000 RPM, a po wyłączeniu spadają na normalny poziom czyli około 800 RPM -> strikte wiąże się to z włączeniem nawiewu / temp silnika nie ma na to wpływu....wszystko inne też działa prawidłowo ot taka anomalia w zachowaniu auta...po naprawie..

A nie włączasz razem z klimą i dlatego obroty wzrastają

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...