Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

Szybkie pytanie. Jaki wygląda wtyk antenowy do radia w SF. Jest to tzw bolec i w radiu jest otwór, czy może jest to wtyczka kątowa taka "inna". Nie potrafię tego opisać.
Pytam bo będę na dniach montował radio 2 din i nie chce być czymś zaskoczony. Wolę już ewentualnie kupić przejściówkę z tego innego na bolec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, ewemarkam napisał:

Racja, zakładając że jest to samo. To w takim razie ten nazwany przeze mnie " bolec". Dzięki

Nie jest to samo. W moim SF po lifcie była wtyczka do której trzeba było kupić „bolec” przejściówkę i dopiero pasowało do normalnego radia

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.01.2020 o 17:23, janekbe napisał:

Nie jest to samo. W moim SF po lifcie była wtyczka do której trzeba było kupić „bolec” przejściówkę i dopiero pasowało do normalnego radia

Jednak był zwykły wtyk :) W takim razie w polifcie zmienili, po to aby w SG znów wrócić do zwykłego wtyku :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, dr.elich napisał:

Czy ktoś może pamięta jakie żarówki są w podświetleniu licznika w SG?

Z tego co widziałem to są te maleństwa z wąsami chyba R1 12V

 

Coś takiego 

https://multisort.pl/product/Zarowka-miniaturowa-14V-60mA-Banka-T1-fi3_15mm-L%3A6_35mm,17141.html?gclid=Cj0KCQiA9orxBRD0ARIsAK9JDxQsVybryCo8Bm590DVVdyM-3j6kronfqRUuVmRSh42dC479y1MOm7MaAlTFEALw_wcB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.01.2020 o 21:49, Vercy napisał:

Możecie potwierdzić że opony 215/70/15 wchodzą do SF i nie trą w skręcie?

 

 

Na standardowym zawiasie? Dowiedziałeś się czegoś?

Różnica w wysokości to 1,5 cm, no i trzeba wziąć pod uwagę szerokość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FXT MY2018.

 

Jak był grzany do 40 stopni przed jazdą - do spadku obrotów na bieg jałowy, to klekotania nie było.

 

W zimniejsze dni po minucie ruszamy, obroty automatycznie spadają na bieg jałowy z jakiś 1500-1700 i zaczyna się dyskretny, jakby stłumiony klekot.

 

Oleju nie bierze, 37500 km. TTTM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, fabryczna stal w SF, kolega ma na niej zimówki w takim właśnie rozmiarze, co prawda ma z tyłu sprężyny ironmana ale to akurat nie ma znaczenia. Przy większym ET może pojawić się problem z ocieraniem - z tyłu o kolumnę amortyzatora, z przodu o wewn. plastik nadkola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co może być przyczyną, że po wymianie zaworu EGR  - obroty na biegu jałowym przy włączonym nawiewie wynoszą około 1 000 RPM, a po wyłączeniu spadają na normalny poziom czyli około 800 RPM -> strikte wiąże się to z włączeniem nawiewu / temp silnika nie ma na to wpływu....wszystko inne też działa prawidłowo ot taka anomalia w zachowaniu auta...po naprawie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli zaraz dojdziemy do tego że SBD powinno tak mieć...
Tylko że przed wymianą EGR zawsze miałem 800 - nie ważne czy nawiew był włączony czy nie - nie mówię o sytuacjach z działającą na pełnych obrotach klimą...
Bo wszystko inne włącznie ze spalaniem jak i wypalaniem DPF'a działa / wygląda o niebo lepiej do tego co miałem przed wymianą tego g -> imo nie wiem dlaczego dałem się mechanikowi namówić na naprawę a nie postawiłem na wycięcie tego...chyba wygrało lenistwo że trzeba jechać do innego speca...
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż uznajmy że zaszalałem - a tak serio chciałem sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik i jak działa z poprawnym układem dolotowym...a po wymianie EGR w trybie mieszanym DPF wypala mi się po około 1000 km wcześniej było to co około 300-500km więc jest o niebo lepiej :-) 
W przyszłości nie aż tak dalekiej chcę zrobić kilka rzeczy w nim: HP i Nm UP o około 10-15% - EGR out - zamontować RPM limiter i "schładzacz" turbo + bagażnik na rowery :-)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



[...] obroty na biegu jałowym przy włączonym nawiewie wynoszą około 1 000 RPM, a po wyłączeniu spadają na normalny poziom czyli około 800 RPM -> strikte wiąże się to z włączeniem nawiewu [...]


Czy reakcja jest inna jak masz włączony nawiew na szybę, a inne niż na szybę ustawienie?
Bo w innym wątku ktoś pisał że przy nawiewie na szybe włącza się sprężarka klimatyzacji (sprzęgło kompresora) i dlatego obroty rosną.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Nargond napisał:

Co może być przyczyną, że po wymianie zaworu EGR  - obroty na biegu jałowym przy włączonym nawiewie wynoszą około 1 000 RPM, a po wyłączeniu spadają na normalny poziom czyli około 800 RPM -> strikte wiąże się to z włączeniem nawiewu / temp silnika nie ma na to wpływu....wszystko inne też działa prawidłowo ot taka anomalia w zachowaniu auta...po naprawie..

A nie włączasz razem z klimą i dlatego obroty wzrastają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...