Jump to content
Haze

Forester - SZYBKIE PYTANIE

Recommended Posts

Forek jest 99 i ori silnik miał 125km z alu dolotem.

Poprzedni właściciel wymienił na 122km z plastikowym dolotem. Skrzynia na szczęście z rocznika 99.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć

Zamierzam wymienić sondy lambda w 2,5 FXT SG9 polift. Czy dedykowane Denso takie jak te

Kod silnika Data produkcji       Nr katalogowy DENSO Rodzaj Dopasowanie
  EJ255 06/05-11/07       DOX-0537 Sonda regulacyjna dedykowana
  EJ255 06/05-11/07       DOX-0357

Sonda diagnostyczna dedykowana

 

 

będą odpowiednie czy tylko OEM z ASO?

 

Pozdrawiam,

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie,

 

żeby wymienić diodę podświetlenia biegów automatycznych wystarczy odkręcić schowek środkowy?

 

Czy to jakiś większy wygibas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tam chyba nawet śrubek nie ma. Uważaj tylko jak będziesz odkręcał rączkę wybieraka automatu. Tam przy przycisku jest sprężyna, lubi wyskoczyć jak nie przytrzymasz przycisku przy wyciąganiu. Szukałem jej po całym samochodzie później. Nie zgub jej.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czołem

 

Kojarzy ktoś jakie żarówki siedzą za obrotomierzem (zegarami) w Forku SG 2003 zza "wielkiej wody"? W5W 5 Watt, czy W3W 3 Watt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, ewemarkam napisał:

Tam chyba nawet śrubek nie ma. Uważaj tylko jak będziesz odkręcał rączkę wybieraka automatu. Tam przy przycisku jest sprężyna, lubi wyskoczyć jak nie przytrzymasz przycisku przy wyciąganiu. Szukałem jej po całym samochodzie później. Nie zgub jej.

 

 

 a wiesz jaka tam jest żarówka? r3?

Share this post


Link to post
Share on other sites
 a wiesz jaka tam jest żarówka? r3?
Nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szybkie pytanie :D Czy w 2.5 xt 211 km my05  jest zaworek pcv ??? u mnie jest pusty trójnik bez zaworka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podpowiedzcie mi czy takie radio jak ze zdjęcia poniżej - ma jakieś dodatkowe funkcje poza nawigacją (czy trzeba ją jakoś zaprogramować/trudne czy łatwe to)? 
Chodzi mi o szerszy dostęp do komputera pokładowego niż ten co wskazuje temp. spalanie i godzinę :-) 
Np. ile km mogę przejechać na zbiorniku...nie wiem jak to określić :-) 
image.thumb.png.555ce7c416a6da5bb7fff71bdafb2465.png
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szerszy dostęp da Ci coś z Androidem i do tego moduł BT Elm327. Ale będziesz miał prędkość, korekty, temperaturę, itp. Ale o tym ile możesz przejechać na zbiorniku to raczej zapomnij. Do tego już trzeba sobie założyć jakiś UKP ( uniwersalny komputer pokładowy). Zrobiłem sobie takie cudo, ale dużo czasu mi to zajęło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się, że ten komputer pokazuje zasięg. Poszukaj instrukcji albo filmów na Youtube - będziesz wiedział.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 20.12.2019 o 14:19, fiku napisał:

Nie, sporo mniejsza. W F125p takie były do podświetlenia zegarów. Musze poszukać co to.

 

ps. nie trzeba ściągać lewarka, do odkręcenia raptem 2 śrubki i 4 zatrzaski.

Edit: W2 1,2W

Edited by Vercy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałem spytać czy sprzęgła do wszystkich Forkow n/a są te same ? , Ja mam wersję 2.5 z USA wydaje się z katalogów, że tarcza ma średnicę 230mm wszędzie z kolei widzę 225mm i piszą że pasuje do wszystkich N/A

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby ktoś potrzebował spryskiwacza reflektora do Fotka SG polift to polecam zakup zAli, kupiłem za 81 zł i pasuje idealnie, wykonanie też bardzo dobre :)

90,47 zł 21%OFF | ZUK dla Subaru Forester SG 2005 2006 2007 2008 reflektor dysza spryskiwacza reflektorów Jet siłownik pompy OEM: 86636-SA210 86636-SA220
https://a.aliexpress.com/dHh8XmM2n

Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrzebuję numery oem wszystkich rolek prowadzących , do forka III silnik fb20 , rok 2011 . Pomoże ktoś ? :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie i Panie, mam szybkie pytanie.

Otóż jeśli zużyje się jakaś guma w zawieszeniu, można wymienić pojedyncze na poliuretan. Tzn mam na myśli, jeśli zużyją się tuleje wachaczy np przednich, wymieniam wszystkie 4 sztuki. Ale Konieczna jest też wymiana również z tyłu w tym samym czasie, jakoś negatywnie wpłynie to na prowadzenie? Teraz tak patrzę na ceny to komplet na przód to ok 300 pln gdzie za tyle kupie tylko nowe tuleje tylne przedniego wahacza. Samochodem jeżdżę nacodzień, nie upalam w terenie itd. Jest sens się pchać w poliuretan czy wstawiać zwykłe gumy w razie uszkodzenia. Wiem że jak już któraś jest zerwana to robi się komplet, nie tylko tą sztukę która jest uszkodzona.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, ewemarkam napisał:

Jest sens się pchać w poliuretan czy wstawiać zwykłe gumy w razie uszkodzenia. 

Nie jestę ekspertem, ale... Wstawić można, tylko trzeba mieć na uwadze, że wtedy inne elementy zawieszenia mogą dostawać bardziej w tyłek. Tu poproszę już o wypowiedź praktyków :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak potrzebujesz to mam wszystkie do forka SF na tył. Twardość czerwona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko pytam :) Dziś przeglądałem temat użytkownika @Dzixd wymieniał tam co nieco. Zaglądnąłem potem na strone z poliuretanami. Zdziwiłęm bo, w czerwcu zeszłego roku wymieniałem gumy w wahaczach z przodu tylna jedna sztuka w ASO chyba 350 pln, w końcu kupiłem taniej w nie-ASO. Ale to i tak dwie gumy tylne kosztowały tyle co komplet wszystkich poli na przód. Dlatego pytam o nie. Ale @falente dzięki narazie mam dość wydatków :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poliuretan jest mniej trwały, wyciera się, skrzypi, trzeba co jakiś czas smarować, do jazdy na codzień polecałbym jednak zwykłe tuleje.

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, skwaro napisał:

Poliuretan jest mniej trwały, wyciera się, skrzypi, trzeba co jakiś czas smarować, do jazdy na codzień polecałbym jednak zwykłe tuleje.

No i o taką odpowiedź mi chodziło. Dzięki 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, skwaro napisał:

Poliuretan jest mniej trwały, wyciera się, skrzypi, trzeba co jakiś czas smarować, do jazdy na codzień polecałbym jednak zwykłe tuleje.

Liczę na to że rok wytrzymają :D

Wychodzi na to że auto robi 30k rocznie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Liczę na to że rok wytrzymają
Wychodzi na to że auto robi 30k rocznie
Ja mam już ponad 2 lata i jak na razie zero skrzypienia, stukania, luzów czy czegokolwiek.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...