Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Zamierzam wymienić sondy lambda w 2,5 FXT SG9 polift. Czy dedykowane Denso takie jak te

Kod silnika Data produkcji       Nr katalogowy DENSO Rodzaj Dopasowanie
  EJ255 06/05-11/07       DOX-0537 Sonda regulacyjna dedykowana
  EJ255 06/05-11/07       DOX-0357

Sonda diagnostyczna dedykowana

 

 

będą odpowiednie czy tylko OEM z ASO?

 

Pozdrawiam,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam chyba nawet śrubek nie ma. Uważaj tylko jak będziesz odkręcał rączkę wybieraka automatu. Tam przy przycisku jest sprężyna, lubi wyskoczyć jak nie przytrzymasz przycisku przy wyciąganiu. Szukałem jej po całym samochodzie później. Nie zgub jej.

 

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, ewemarkam napisał:

Tam chyba nawet śrubek nie ma. Uważaj tylko jak będziesz odkręcał rączkę wybieraka automatu. Tam przy przycisku jest sprężyna, lubi wyskoczyć jak nie przytrzymasz przycisku przy wyciąganiu. Szukałem jej po całym samochodzie później. Nie zgub jej.

 

 

 a wiesz jaka tam jest żarówka? r3?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiedzcie mi czy takie radio jak ze zdjęcia poniżej - ma jakieś dodatkowe funkcje poza nawigacją (czy trzeba ją jakoś zaprogramować/trudne czy łatwe to)? 
Chodzi mi o szerszy dostęp do komputera pokładowego niż ten co wskazuje temp. spalanie i godzinę :-) 
Np. ile km mogę przejechać na zbiorniku...nie wiem jak to określić :-) 
image.thumb.png.555ce7c416a6da5bb7fff71bdafb2465.png
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szerszy dostęp da Ci coś z Androidem i do tego moduł BT Elm327. Ale będziesz miał prędkość, korekty, temperaturę, itp. Ale o tym ile możesz przejechać na zbiorniku to raczej zapomnij. Do tego już trzeba sobie założyć jakiś UKP ( uniwersalny komputer pokładowy). Zrobiłem sobie takie cudo, ale dużo czasu mi to zajęło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.12.2019 o 14:19, fiku napisał:

Nie, sporo mniejsza. W F125p takie były do podświetlenia zegarów. Musze poszukać co to.

 

ps. nie trzeba ściągać lewarka, do odkręcenia raptem 2 śrubki i 4 zatrzaski.

Edit: W2 1,2W

Edytowane przez Vercy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ktoś potrzebował spryskiwacza reflektora do Fotka SG polift to polecam zakup zAli, kupiłem za 81 zł i pasuje idealnie, wykonanie też bardzo dobre :)

90,47 zł 21%OFF | ZUK dla Subaru Forester SG 2005 2006 2007 2008 reflektor dysza spryskiwacza reflektorów Jet siłownik pompy OEM: 86636-SA210 86636-SA220
https://a.aliexpress.com/dHh8XmM2n

Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie, mam szybkie pytanie.

Otóż jeśli zużyje się jakaś guma w zawieszeniu, można wymienić pojedyncze na poliuretan. Tzn mam na myśli, jeśli zużyją się tuleje wachaczy np przednich, wymieniam wszystkie 4 sztuki. Ale Konieczna jest też wymiana również z tyłu w tym samym czasie, jakoś negatywnie wpłynie to na prowadzenie? Teraz tak patrzę na ceny to komplet na przód to ok 300 pln gdzie za tyle kupie tylko nowe tuleje tylne przedniego wahacza. Samochodem jeżdżę nacodzień, nie upalam w terenie itd. Jest sens się pchać w poliuretan czy wstawiać zwykłe gumy w razie uszkodzenia. Wiem że jak już któraś jest zerwana to robi się komplet, nie tylko tą sztukę która jest uszkodzona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, ewemarkam napisał:

Jest sens się pchać w poliuretan czy wstawiać zwykłe gumy w razie uszkodzenia. 

Nie jestę ekspertem, ale... Wstawić można, tylko trzeba mieć na uwadze, że wtedy inne elementy zawieszenia mogą dostawać bardziej w tyłek. Tu poproszę już o wypowiedź praktyków :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko pytam :) Dziś przeglądałem temat użytkownika @Dzixd wymieniał tam co nieco. Zaglądnąłem potem na strone z poliuretanami. Zdziwiłęm bo, w czerwcu zeszłego roku wymieniałem gumy w wahaczach z przodu tylna jedna sztuka w ASO chyba 350 pln, w końcu kupiłem taniej w nie-ASO. Ale to i tak dwie gumy tylne kosztowały tyle co komplet wszystkich poli na przód. Dlatego pytam o nie. Ale @falente dzięki narazie mam dość wydatków :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, skwaro napisał:

Poliuretan jest mniej trwały, wyciera się, skrzypi, trzeba co jakiś czas smarować, do jazdy na codzień polecałbym jednak zwykłe tuleje.

Liczę na to że rok wytrzymają :D

Wychodzi na to że auto robi 30k rocznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...