markos007 Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia W dniu 23.01.2024 o 17:37, jako napisał(a): Niestety jestem na urlopie ale mogę zasugerować jedną rzecz. Jak pamiętam jest tam rozwiązanie którego ja nie stosuje czyli masa do elektrozaworu jest pobrana z wielozaworu. Możliwe że po ponownym montażu zbiornika jest za słaba. Tymczasowo możesz pociągnąć dodatkową, wracam w przyszłym tygodniu. niestety wygląda na to, że masa jest ok i będziemy szukać rozwiązania w przyszłym tygodniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 20 godzin temu, ewemarkam napisał(a): Jak zasilanie? Przecież tam idą tylko dwa kable to *oczka" i do elektrozaworu. Nic więcej. na jednym z kabli do elektrozaworu mam zasilanie, elektrozawór puszcza, w tym momencie zasilanie znika (możliwe że tak musi być) i już nie przerzuca na gaz (miga kontrolka lpg + pikanie) może to wina elektrozaworu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia Może podczas badań legalizacyjnych wygięli pływaka i pomimo pełnej butli informuje że nie ma gazu i dlatego miga kontrolka LPG i pika bo tak sygnalizuje pustą butle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 14 minut temu, markos007 napisał(a): na jednym z kabli do elektrozaworu mam zasilanie, elektrozawór puszcza, w tym momencie zasilanie znika (możliwe że tak musi być) i już nie przerzuca na gaz (miga kontrolka lpg + pikanie) może to wina elektrozaworu? Cewka elektrozaworu do sprawdzenia. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia (edytowane) Z ciekawości jeśli można wiedzieć: ile kosztuje montaż nowej butli z gwarancją, a ile kosztuje pieniędzy i czasu, operacja wyjęcia, legalizacji i ponownego montażu, oraz w tym przypadku, naprawy (i jeżdżenia na benzynie do czasu naprawy) aby działo ponownie... ;-) Edytowane 26 Stycznia przez artaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia Koszt samej legalizacji to około 50% nowej butli 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia (edytowane) 2 godziny temu, Henryk82 napisał(a): Może podczas badań legalizacyjnych wygięli pływaka i pomimo pełnej butli informuje że nie ma gazu i dlatego miga kontrolka LPG i pika bo tak sygnalizuje pustą butle. Pływak nie ma nic do tego. To jest tylko informacja o ilości gazu i żeby nie zatankować za dużo. A samo wskazanie ilości LPG nie ma nic do przełączania. Skoro nie przełącza to gdzieś indziej leży problem. Widocznie nie widzi ciśnienia gazu albo go nie ma za reduktorem albo jest za małe. Bez podłączenia pod instalacje nic więcej się powiedzieć nie da. Edytowane 26 Stycznia przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 1 godzinę temu, Henryk82 napisał(a): Koszt samej legalizacji to około 50% nowej butli z tego co się orientowałem to +/- tak wychodzi, zapłaciłem 500 zł + potencjalny koszt naprawy tego co mogło się zepsuć przy legalizacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 30 minut temu, markos007 napisał(a): z tego co się orientowałem to +/- tak wychodzi, zapłaciłem 500 zł + potencjalny koszt naprawy tego co mogło się zepsuć przy legalizacji A to żeś zapłacił akurat tyle co nowa butla bez zaworów 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamAdam Opublikowano 27 Stycznia Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia Cześć Poszukuję kloszy lamp do Forestera SG ? Czy ktoś się orientuję czy są jeszcze gdzieś dostępne? Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 27 Stycznia Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 27 minut temu, AdamAdam napisał(a): Cześć Poszukuję kloszy lamp do Forestera SG ? Czy ktoś się orientuję czy są jeszcze gdzieś dostępne? Dziękuję Jeśli przedlift to możesz próbować w ASO, choć podobno już samych kloszy nie mają (tylko całe lampy), a do polifta tylko całe lampy, chyba że takie od majfrendów. @LosioDriver kupił od nich komplet to może podrzuci link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 27 Stycznia Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 52 minuty temu, Kiwi 4ester napisał(a): Jeśli przedlift to możesz próbować w ASO, choć podobno już samych kloszy nie mają (tylko całe lampy), a do polifta tylko całe lampy, chyba że takie od majfrendów. @LosioDriver kupił od nich komplet to może podrzuci link Ja kupiłem te do polifta, wyglądają bardzo spoko, jeszcze nie montowałem: https://pl.aliexpress.com/item/1005005936386243.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamAdam Opublikowano 27 Stycznia Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia Forester z 2003.?? Moj kolega założył te Made I Chaina i bardzo słabo je ocenia. Spróbuję w serwisie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 29 Stycznia Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia W dniu 27.01.2024 o 22:43, AdamAdam napisał(a): Forester z 2003.?? Moj kolega założył te Made I Chaina i bardzo słabo je ocenia. Spróbuję w serwisie Poszukaj lamp z połamanymi mocowaniami do karoserii , takie lampy są w przedziale 100-300 zł za sztukę i samego klosza z niej da się przełożyć bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bycinex Opublikowano 29 Stycznia Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia Jeżeli ktoś chce to mam do oddania takie coś (zamówiłem do XV bo myślałem że podejdzie ale nic z tego) jeżeli ktoś chętny to pisać...Nowy właściciel pokrywa tylko koszta wysyłki Wysłane z mojego CPH2247 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelLuc Opublikowano 30 Stycznia Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia https://allegro.pl/oferta/silowniki-maski-zestaw-subaru-forester-ii-2-sg-10468946208 Ktoś z kolegów lub koleżanek montował u siebie? Macie jakieś opinie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr Zyber Opublikowano 30 Stycznia Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 17 minut temu, PawelLuc napisał(a): Ktoś z kolegów lub koleżanek montował u siebie? @Kiwi 4ester na pewno montował. Ja kupiłem, ale jeszcze nie zamontowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelLuc Opublikowano 30 Stycznia Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 35 minut temu, Dr Zyber napisał(a): @Kiwi 4ester na pewno montował. Ja kupiłem, ale jeszcze nie zamontowałem. @Kiwi 4ester powiesz coś więcej? Jak to się sprawdza? Maska wytrzymuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 30 Stycznia Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia (edytowane) Ja u siebie zamontowałem, działa prawidłowo z dziurą pod turbo , nie wiem jak bez dziury. Po pociągnięciu wajchy w kabinie bez problemu odskakuje do zabezpieczenia. Po poluzowaniu zabezpieczenia trzeba delikatnie unieść około 15 cm i później już samo leci do góry, ale nie na tyle szybko by to groziło wyrwaniem z zaczepów kulowych. Jedynie w okolicy uszczelek przy podszybiu trochę wypycha maskę do góry, ale można temu zaradzić podcinając uszczelkę pod siłownik. Kupione w lipcu 2021 i do tej pory działają pomimo moich obaw o zbyt krótki gwint kul mocujących siłownik. Edytowane 30 Stycznia przez Henryk82 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelLuc Opublikowano 30 Stycznia Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia Godzinę temu, Henryk82 napisał(a): Ja u siebie zamontowałem, działa prawidłowo z dziurą pod turbo , nie wiem jak bez dziury. Po pociągnięciu wajchy w kabinie bez problemu odskakuje do zabezpieczenia. Po poluzowaniu zabezpieczenia trzeba delikatnie unieść około 15 cm i później już samo leci do góry, ale nie na tyle szybko by to groziło wyrwaniem z zaczepów kulowych. Jedynie w okolicy uszczelek przy podszybiu trochę wypycha maskę do góry, ale można temu zaradzić podcinając uszczelkę pod siłownik. Kupione w lipcu 2021 i do tej pory działają pomimo moich obaw o zbyt krótki gwint kul mocujących siłownik. @Henryk82a jak przy zamykaniu nic się z maską nie dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 30 Stycznia Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia Nic, bez problemu się zamyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 30 Stycznia Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2 godziny temu, PawelLuc napisał(a): @Kiwi 4ester powiesz coś więcej? Jak to się sprawdza? Maska wytrzymuje? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 30 Stycznia Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia (edytowane) W dniu 25.01.2024 o 08:45, markos007 napisał(a): niestety masa jest ok i odcina mi zasilanie przy zbiorniku po puszczeniu elektrozaworu Okazało się że czujnik poziomu gazu kme pw2 który jest zasilany tym samym przewodem co cewka elektrozaworu powoduje zwarcie do masy, które komputer interpretuje jako błąd elektrozaworu zbiornika. Nie wiem jak robią legalizację butli ale cała komora gdzie jest wielozawór była mokra a z czujnika wyciekała woda. Wymiana pw2 załatwiła sprawę. Edytowane 30 Stycznia przez jako 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakedman Opublikowano 30 Stycznia Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia [SF 2001 N/A] Czołem, 2 pytanka: - obiło mi się o oko gdzieś na forum, że w Foresterze 1gen. jest coś nie teges z pomiarem poziomu oleju i bagnet czasem pokazuje nieprawdę. Może ktoś przybliżyć o co chodzi lub odnieść mnie do tematu, w którym jest to pisane? Niestety nie znalazłem szczegółów nigdzie. - czy tłumik od wersji turbo podejdzie do wolnossaka? Wpadł mi ostatnio w ręce sam tłumik i jeszcze nie zrobiłem pomiarów więc pytam Miłego dnia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi203 Opublikowano 31 Stycznia Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia Posiadam od niedawna forestera 2.5 wersja sport 2.5 z usa, mam problem z lampami po wymianie nie ma regulacji wysokości świateł. robi sie problem po wrzyceniu ciężaru do bagażnika, mam pytanie czy oryginalnie byla take regulacja? czy ktos mial podobny problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się