uxon Posted July 28, 2016 Share Posted July 28, 2016 Pokretlo regulacji sily nawiewu (OFF, AUTO, 1, 2, 3 kropki) na nic nie ma wplywu, tzn.: - Na postoju w zadnej z pozycji powietrze nie leci z nawiewu, nie slychac tez wiatraka; - W czasie jazdy, niezaleznie od ustawionej pozycji, nawiew narasta wraz ze wzrostem predkosci, rowniez w pozycji OFF - co bywa upierdliwe. Nie powinno wtedy nic nie leciec? Pokretlo od regulacji temperatury wydaje sie dzialac, Klima tez jest sprawna (dziala tym sprawniej, im szybciej sie jedzie ). Wszystkie bezpieczniki sa cale. W momencie przelaczania z pozycji OFF do AUTO slychac cykniecie przekaznika gdzies na lewo od kierownicy. Co to moze byc, co sprawdzic w nastepnej kolejnosci? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiku Posted July 28, 2016 Share Posted July 28, 2016 Na moje oko rezystor dmuchawy, ale mogę się mylic Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted July 28, 2016 Share Posted July 28, 2016 Bezpieczniki, rezystor dmuchawy, dmuchawa od tego zacznij. Potem sprawdź czy sama wiatrak działa podlaczajac go pod aku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uxon Posted July 28, 2016 Author Share Posted July 28, 2016 Jak sie dobrac do rezystora? Wyciagajac schowek pasazera? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiku Posted July 28, 2016 Share Posted July 28, 2016 Bez demontażu schowka się nie obędzie.Sprawdź tak jak kolega ADK90 wyżej pisał i sam wentylator na krótko podłącz pod aku. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz_555 Posted July 28, 2016 Share Posted July 28, 2016 Z moich doświadczeń wynika, że padnięty rezystor dmuchawy objawia się działaniem 0-1 wentylatora czyli albo nie działa albo dmucha na maksa. O dziwo da się go zdemontować bez ściągania schowka, ale trochę trza się nagimnastykować. Zdjęcie schowka to 3 minuty (6 śrub). Gdyby okazało się, że to jednak rezystor to warto poszukać używki z Nissana Są takie same i... tańsze Pachnie mi to padniętym silnikiem wentylatora. Gdyby padł bezpiecznik to prawdopodobnie nie byłoby tyknięcia przekaźnika, ale mogę się mylić. W czasie jazdy, niezaleznie od ustawionej pozycji, nawiew narasta wraz ze wzrostem predkosci, rowniez w pozycji OFF - co bywa upierdliwe. Nie powinno wtedy nic nie leciec? Powietrze zawsze leci z nawiewu. Wymusza to różnica ciśnień. Włącz "wewnętrzny obieg powietrza" - wtedy powinno lecieć mniej. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now