Gość Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Na moje próby hamowania dostałem taką odpowiedź z Poznania: "Nie da się poprawnie zhamować tego automatu , nie wiem ile razy to tłumaczę!!! Poza tym na hamowni o niskiej masie rolek wyniki są zawsze przekłamane od strony Mo ( zawyżone jego wartości) .Wyniki traktować zupełnie z przymrużeniem oka , moim zdaniem nie oddają mocy silnika" I tego bym się trzymał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 (edytowane) . Edytowane 4 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Mi Poznan robil 5eat, chociac Piotr podobnie powiedzial, ze wynik bedzie taki 'mniej wiecej'. Jak wiadomo Poznan hamuje nie na rolkach a na drodze. Najwazniejsze to zgranie automatu z silnikiem i nowa mapa, w moim przypadku zagralo to niemal perfekcyjnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 przerabiałem ten temat podczas montażu instalacji LPG , serwisanci zamiast na drodze ustawiać postanowili skorzystać z hamowni która niby obsługuje 4x4 i za cholerę nie potrafili tego wykonać dopiero po całym dniu zabawy zadzwonili że nie dają rady itd itp i że będą musieli jechać gdzieś do konkurencji co się liczy z dodatkowymi kosztami, na co im odpowiedziałem dlaczego nie włożą bezpiecznika odcinającego napęd na tył i po tej poradzie udało im się zestroić mapy LPG z Pb tak że zobacz może u Ciebie tez jest opcja elektronicznego odcięcia tyłu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Ciężko jest zmierzyć moc ponieważ w automatach moc na tylne koła jest płynna nie ma że po równo 50% na 50% dlatego odłączenie tyłu pomaga dokładniej sprawdzić moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 aaaa i nie pozwól na to by na rozpędzonym do maksa wbili neutrala bo skrzynia dostaje po dupie (brak smarowania) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Ok, hamownie rozróżniają pomiary na kołach od pomiarów mocy silnika . W Twoim przypadku bez znaczenia który pomiar będzie robiony ważne by po modyfikacjach robić ponowny pomiar identycznie jak przed i będziesz wiedzieć jakie postępy są. Tak że bez obaw jedynie co to znaleźć kumatego operatora takiej hamowni który ogarnia temat i potrafi w kilka minut wyczuć auta i reakcje na pedał gazu by nie dochodziło do zrzucania biegu zbyt wcześnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się