Jump to content

Rozrząd Impreza GT MY97


Ghostdog
 Share

Recommended Posts

Planuje kupić Impreze GT MY97.

 

Ma nastukane 239 tys przebiegu. Stuków z silnika nie zarejestrowałem, ale pewnie rozrząd w przyszłości będzie do wymiany.

 

Co oprócz rozrządu warto od razu wymienić? Jak cenowo wygląda wymiana rozrządu?

Link to comment
Share on other sites

Nadkola zrobione. Blacha ogólnie w super stanie, ogniska rudej ugaszone ;)

 

Wymiana amortyzatorów - coś taniej jak 300 zł za sztukę do tyłu da radę wyłapać i będzie to dobrze pracować?

 

Auto ma być na jazdę do pracy, sklepu - ogólnie jako auto użytkowe, a nie do upalania.


Jeszcze mam pytanie odnośnie sprzęgła.

 

Chodzi dosyć ciężko czy tak ma być?

Edited by Ghostdog
Link to comment
Share on other sites

Rozrząd z wymianą 1200-1500zł

 

Na pewno olej w silniku, skrzyni i tylnym  moście. - same oleje min. ok 300zł

 

Tylne nadkola zazwyczaj też trzeba wymienić;D

 

Po co ja płaciłem prawie 2000 zł za kpl. rozrząd z robocizną do n/a jak do gt ma się za 1200... Serio takie tanie rozrządy wytrzymują te 105 tyś km czy tam ileś? I są odporne na mocne piłowania? 

Edited by Hiszpanu
Link to comment
Share on other sites

 

 

Rozrząd z wymianą 1200-1500zł

 

Na pewno olej w silniku, skrzyni i tylnym moście. - same oleje min. ok 300zł

 

Tylne nadkola zazwyczaj też trzeba wymienić;D

Po co ja płaciłem prawie 2000 zł za kpl. rozrząd z robocizną do n/a jak do gt ma się za 1200... Serio takie tanie rozrządy wytrzymują te 105 tyś km czy tam ileś? I są odporne na mocne piłowania?

Cena zalezy od tego gdzie kupujesz. W Aso masz kompie rozrząd za okolo 1200 zeta. Ja dałem za ori rolki w opakowaniu INA niecałe 500 zl

Kupując po za aso

Link to comment
Share on other sites

Dobra spojrzałem do faktury z NS i wyszło 1230 zł za kpl. rozrząd z ori paskiem ogólnie cały made in japan. + do tego 450 zł wyszła mnie robocizna to już mi się wyjaśniło jednak nie płaciłem za wszystko 2000 tyś zł. Ale i tak dość sporo licząc z robocizną, ogólnie jestem zaskoczony że do n/a dobrej jakości kosztuje tyle co do gt.

Link to comment
Share on other sites

Oryginalny komplet rozrządu do mojego GT 99, z pompą wody kosztował ok.1900 złotych(około 200 zł taniej niż chcieli w ASO) Po wielu konsultacjach z ludżmi, którzy składają samochody do racingu lepiej kupić oryginalny (oem) komplet niż kombinować, gdyż z pozoru tańszy składak, może wyjść"drożej"- ale to już wybór kupującego. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...