Ghostdog Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Planuje kupić Impreze GT MY97. Ma nastukane 239 tys przebiegu. Stuków z silnika nie zarejestrowałem, ale pewnie rozrząd w przyszłości będzie do wymiany. Co oprócz rozrządu warto od razu wymienić? Jak cenowo wygląda wymiana rozrządu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Rozrząd z wymianą 1200-1500zł Na pewno olej w silniku, skrzyni i tylnym moście. - same oleje min. ok 300zł Tylne nadkola zazwyczaj też trzeba wymienić;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostdog Opublikowano 22 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 (edytowane) Nadkola zrobione. Blacha ogólnie w super stanie, ogniska rudej ugaszone Wymiana amortyzatorów - coś taniej jak 300 zł za sztukę do tyłu da radę wyłapać i będzie to dobrze pracować? Auto ma być na jazdę do pracy, sklepu - ogólnie jako auto użytkowe, a nie do upalania. Jeszcze mam pytanie odnośnie sprzęgła. Chodzi dosyć ciężko czy tak ma być? Edytowane 22 Lipca 2016 przez Ghostdog Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Ciężko w porównaniu z jakimś autem, czy ciężko w porównaniu z innym GT? Jak to pierwsze to tak ma być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostdog Opublikowano 22 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Ciężko w porównaniu z innym autem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedro Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Tylne nadkola zazwyczaj też trzeba wymienić;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Nadkola zrobione. :-):-):-):-):-):-):-):-):-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 (edytowane) Rozrząd z wymianą 1200-1500zł Na pewno olej w silniku, skrzyni i tylnym moście. - same oleje min. ok 300zł Tylne nadkola zazwyczaj też trzeba wymienić;D Po co ja płaciłem prawie 2000 zł za kpl. rozrząd z robocizną do n/a jak do gt ma się za 1200... Serio takie tanie rozrządy wytrzymują te 105 tyś km czy tam ileś? I są odporne na mocne piłowania? Edytowane 22 Lipca 2016 przez Hiszpanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Rozrząd z wymianą 1200-1500zł Na pewno olej w silniku, skrzyni i tylnym moście. - same oleje min. ok 300zł Tylne nadkola zazwyczaj też trzeba wymienić;D Po co ja płaciłem prawie 2000 zł za kpl. rozrząd z robocizną do n/a jak do gt ma się za 1200... Serio takie tanie rozrządy wytrzymują te 105 tyś km czy tam ileś? I są odporne na mocne piłowania? Cena zalezy od tego gdzie kupujesz. W Aso masz kompie rozrząd za okolo 1200 zeta. Ja dałem za ori rolki w opakowaniu INA niecałe 500 zl Kupując po za aso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 (edytowane) do N/A kosztuje podobnie co do GT w obu wymienialem Edytowane 23 Lipca 2016 przez Mateusz Piotrowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Dobra spojrzałem do faktury z NS i wyszło 1230 zł za kpl. rozrząd z ori paskiem ogólnie cały made in japan. + do tego 450 zł wyszła mnie robocizna to już mi się wyjaśniło jednak nie płaciłem za wszystko 2000 tyś zł. Ale i tak dość sporo licząc z robocizną, ogólnie jestem zaskoczony że do n/a dobrej jakości kosztuje tyle co do gt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forel Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Oryginalny komplet rozrządu do mojego GT 99, z pompą wody kosztował ok.1900 złotych(około 200 zł taniej niż chcieli w ASO) Po wielu konsultacjach z ludżmi, którzy składają samochody do racingu lepiej kupić oryginalny (oem) komplet niż kombinować, gdyż z pozoru tańszy składak, może wyjść"drożej"- ale to już wybór kupującego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 ja nie mam auta do racingu, a mitsuboshi to raczej nie chiński zamiennik, tylko dobra Japońska robota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się