Skocz do zawartości

Rozrząd Impreza GT MY97


Ghostdog

Rekomendowane odpowiedzi

Nadkola zrobione. Blacha ogólnie w super stanie, ogniska rudej ugaszone ;)

 

Wymiana amortyzatorów - coś taniej jak 300 zł za sztukę do tyłu da radę wyłapać i będzie to dobrze pracować?

 

Auto ma być na jazdę do pracy, sklepu - ogólnie jako auto użytkowe, a nie do upalania.


Jeszcze mam pytanie odnośnie sprzęgła.

 

Chodzi dosyć ciężko czy tak ma być?

Edytowane przez Ghostdog
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd z wymianą 1200-1500zł

 

Na pewno olej w silniku, skrzyni i tylnym  moście. - same oleje min. ok 300zł

 

Tylne nadkola zazwyczaj też trzeba wymienić;D

 

Po co ja płaciłem prawie 2000 zł za kpl. rozrząd z robocizną do n/a jak do gt ma się za 1200... Serio takie tanie rozrządy wytrzymują te 105 tyś km czy tam ileś? I są odporne na mocne piłowania? 

Edytowane przez Hiszpanu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Rozrząd z wymianą 1200-1500zł

 

Na pewno olej w silniku, skrzyni i tylnym moście. - same oleje min. ok 300zł

 

Tylne nadkola zazwyczaj też trzeba wymienić;D

Po co ja płaciłem prawie 2000 zł za kpl. rozrząd z robocizną do n/a jak do gt ma się za 1200... Serio takie tanie rozrządy wytrzymują te 105 tyś km czy tam ileś? I są odporne na mocne piłowania?

Cena zalezy od tego gdzie kupujesz. W Aso masz kompie rozrząd za okolo 1200 zeta. Ja dałem za ori rolki w opakowaniu INA niecałe 500 zl

Kupując po za aso

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra spojrzałem do faktury z NS i wyszło 1230 zł za kpl. rozrząd z ori paskiem ogólnie cały made in japan. + do tego 450 zł wyszła mnie robocizna to już mi się wyjaśniło jednak nie płaciłem za wszystko 2000 tyś zł. Ale i tak dość sporo licząc z robocizną, ogólnie jestem zaskoczony że do n/a dobrej jakości kosztuje tyle co do gt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalny komplet rozrządu do mojego GT 99, z pompą wody kosztował ok.1900 złotych(około 200 zł taniej niż chcieli w ASO) Po wielu konsultacjach z ludżmi, którzy składają samochody do racingu lepiej kupić oryginalny (oem) komplet niż kombinować, gdyż z pozoru tańszy składak, może wyjść"drożej"- ale to już wybór kupującego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...