Jump to content

kurnik i kierownica pow. WRX


RaLP
 Share

Recommended Posts

Jakiś czas temu w moim WRXie poczyniłem małe mody mianowicie kpl. wydech, pompa paliwa, mapa w Poznaniu, wyszło około 270KM i 370Nm. No i przy okazji wleciał IC z STI bo mój pękł podczas strojenia, a kurnik i kierownica powietrza zostały te same, wkrótce miałem je zmienić i tak do tej pory zeszło. Do tej pory nie było upalania, ale wybieram się na Zlot Subaru w Kielcach który niebawem i czy jazda w tej konfiguracji może zaszkodzić?..Tym bardziej że mamy letnie temperatury a na torze po bułki jeździł nie będę:)

Link to comment
Share on other sites

Jakiś czas temu w moim WRXie poczyniłem małe mody mianowicie kpl. wydech, pompa paliwa, mapa w Poznaniu, wyszło około 270KM i 370Nm. No i przy okazji wleciał IC z STI bo mój pękł podczas strojenia, a kurnik i kierownica powietrza zostały te same, wkrótce miałem je zmienić i tak do tej pory zeszło. Do tej pory nie było upalania, ale wybieram się na Zlot Subaru w Kielcach który niebawem i czy jazda w tej konfiguracji może zaszkodzić?..Tym bardziej że mamy letnie temperatury a na torze po bułki jeździł nie będę :)

jak IC pekl podczas strojenia?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...