Jump to content

zmiana intercoolera


pieroluca
 Share

Recommended Posts

Witam, sorki za takie lamerskie pytanie, ale mam taki intercooler jak poniżej (mocno zabity już) z taka rurą gumową i jakimś sitkiem na końcu

 

post-24961-0-22302500-1468716295.jpg

 

 

natomiast mogę kupić taki, w bdb stanie. I teraz muszę dokupić jeszcze bov i podłączyć podciśnienie do niego-cienki wężyk, a wywalić tą gumową rurę? Czy coś jeszcze?

 

post-24961-0-37865300-1468716520.jpg

Link to comment
Share on other sites

U mnie (ver 4) seryjnie był taki jaki jak u Ciebie. Jak się domyślam masz krokowca w miejscu DV tego ICka którego chcesz kupić...  Przymierzałem u siebie taki jak chcesz włożyć, bo dostałem od znajomego, ale nie było opcji go tam pogodzić z krokowcem.

Koniec końców założyłem więc od WRX newage i mimo że jest wyraźnie większy od tych STI-ajowych udało się lepiej wkomponować :rolleyes: Choć chcąc zachować ori rozpórkę nieco go musiałem podrzeźbić  ;) DV zostało ori na rurze.

Edited by Gaceq
Link to comment
Share on other sites

No dokładnie, tak to wygląda, tylko że u mnie musi zostać wsio z klasyka. Jeszcze to obadam, a jak nie to poczekam na taki co pasuje p&p. Tymczasem w deszczowe wieczory będę się bawił w prostowanie swojego  :wacko:

Link to comment
Share on other sites

MI tak to wyszło:

post-12117-0-14080700-1468827930_thumb.jpg

post-12117-0-51074300-1468828115_thumb.jpg

 

Opis koniecznych delikatnych przeróbek niedługo wrzucę do tematu do siebie. Bez nich można się pożegnać z rozpórką, a tak mieście się wszystko fajnie :)

Można rzecz że pasuje jakby był stamtąd ;)

 

Najlepsze jest w tym wszystkim jest to że:

- WRX-owy jest większy/wydajniejszy od OEM jdm

- kosztują czapkę gruszek

- łatwo o taki w idealnym stanie, co jest niemożliwe przy używanym oryginalnym....

Link to comment
Share on other sites

Macie rację. To mam do poprawy u siebie jeszcze.

Są jakieś sprawdzone rozwiązania tego problemu? Spliter pasuje od któregoś WRX-a? Czy trzeba rzeźbić ten OEM-owy? Dodatkowo ma wrócić jeszcze natrysk... ale nIe mam jeszcze dysz.

Link to comment
Share on other sites

Skuteczne to będzie, aczkolwiek niezbyt urodziwe ;) Kierownicy powietrza na wzór STI newage nie robiliście w nich?

 

Tak sobie dumam, może najmniej roboty byłoby po prostu z OEM wrx-owym od Buga np. ? :rolleyes: 

Link to comment
Share on other sites

post-24961-0-55666500-1468887092.jpg

 

Właśnie o to mi chodziło, widzę że dorabiałeś chyba to kolanko/przejściówkę i masz to generalnie tak, jak było przy starym ic.

 

Ja mam takie coś, na końcu tego grubego węża 

 

post-24961-0-51181400-1468887107.jpg

 

 

 

Natomiast do nowego ic chciałbym wsadzić taki

 

post-24961-0-61281500-1468887116.jpg

 

zapewne podłączenie podobnie jak w tym czarnym powyżej, cienki wężyk do cienkiego wyjścia, tylko ten gruby dokąd ma iść?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Absolutnie ten plastikowy zawór w tej wersji (bodaj 33mm), jeśli nie jest nigdzie rozwalony, jest bardzo dobry i bez sensu jest w przypadku version 3/4 zmieniać/kombinować na nowszy bo to nic nie da, a jego montaż jest bardzo bardzo trudny chcąc być w zgodzie z krokowcem....

Wrzucę wam do mojego tematu na dniach cały opis z dokładnymi fotkami co i jak trzeba założyć, przerobić i co dokupić w zwykłym sklepie przemysłowym żeby to miało ręce i nogi ;) 

Link to comment
Share on other sites

Bynajmniej, nie jakaś moja fanaberia, po prostu mój wygląda tak, zmasakrowany

 

post-24961-0-72694200-1468972457_thumb.jpg

 

post-24961-0-90537100-1468972486_thumb.jpg

 

pojawił się lokalnie taki, za dość dobre piniondze, nawet jak bym musiał dokupić dv do niego to i tak wyjdzie

spoko (ramkę ktoś przykręcił odwrotnie)

 

post-24961-0-12011600-1468972506_thumb.jpg

 

ale jeżeli, nie jest to na zasadzie p&p, oraz podłączeniu wężyków w odpowiadające miejsca to poczekam na właściwy.

 

 

 

 

skwaro

Napisany Wczoraj, 06:06

A po co chcesz zmieniać jeden DV na drugi jak działają tak samo? A gruba rura idzie do plastikowej rury przed turbo.
 

 

 

aha... a u mnie nie idzie nigdzie  :mellow: i wygląda to na zamierzony zabieg

 

post-24961-0-68910100-1468972925_thumb.jpg

 

ktoś wie o co tutaj chodzi?

 

Link to comment
Share on other sites

:huh: Masz aktualnie otwarty układ... a to coś na zdjęciu wygląda na mocno budżetowy "blow off" ;) Bez gwizdkowy chyba ale pewnie co nieco syczy ten patent.

Tam gdzie masz to sitko to powinien być zawór wpięty w rurkę biegnącą z powrotem do rury dolotowej przed turbo. Ta rurka pewnie jest teraz u Ciebie zaślepiona (pod przepustnicą)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...