kkk Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Drodzy użytkownicy mam taki problem w imprezie (I GF 2000r) na biegu jałowym obroty mi spadają do ok 500rpm po chwili wracaja do ok 1000rpm po czym znowu spadają. Od czasu do czasu pojawia mi się na pare chwil "check engine" - w serwisie zdiagnozowali to jako błędy 26 i 56 - nie wiedzieli jednak czy to jest z tym związane i jak naprawić opisaną usterkę. Czy ktoś może spotkał się z podobnym problemem i podpowiedział co z tym zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 (edytowane) . Od czasu do czasu pojawia mi się na pare chwil "check engine" - w serwisie zdiagnozowali to jako błędy 26 i 56 - nie wiedzieli jednak czy to jest z tym związane i jak naprawić opisaną usterkę. Czy ktoś może spotkał się z podobnym problemem i podpowiedział co z tym zrobić?Domyślam się ze kody wybłyskane 56 - system recyrkulacji spalin 26- czujnik temp powietrza dolotowego Edytowane 16 Lipca 2016 przez niebieskiultras Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkk Opublikowano 16 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 tak wiem są to błędy: 56 System recyrkulacji spalin 26 Czujnik temperatury powietrza dolotowego tylko czy to jest związane z tym falowaniem obrotów...a jeżeli tak ...to czy można to jakoś sprawdzić/naprawić we własnym zakresie (bez wielkiej wiedzy i doświadczenia w tym)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirat34 Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Witam, ja wlasnie uporalem sie z podobnymi objawami, tyle ze do tego wszystkiego mialem jeszcze spozniona reakcje na wcisniecie pedalu gazu, oraz ewidentny brak mocy na niskich obrotach, wszystko jak narazie przeszlo i autko sie rozruszalo po wymianie regulatora wolnych obrotow, to takie na gorze z silniczkiem, oczywiscie wymienilem tez uszczelke pod tym na nowa i jest jak narazie ok. Mam nadzieje ze moja wskazowka pomoze. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkk Opublikowano 30 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Hm..po przeczyszczeniu swojego regulatora wolnych obrotów (silnika krokowego), który był bardzo zabrudzony. obroty ja biegu jałowym już nie falują, lecz utrzymują się na stałym poziomie 500rpm. Czy nie uważacie może, że to trochę za mało? Jakie według Was powinny być prawidłowe obroty...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt1992 Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 podepne sie do tematu. W którym miejscu znajduje sie te silniczek krokowy w imprezie wrx 2,5 hawk. Wie ktoś może ?? Jak to wyczyścić, pomoże ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkk Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 obroty na biegu jałowym utrzymują się na stałym poziomie 500rpm. Czy nie uważacie może, że to trochę za mało? Jakie według Was powinny być prawidłowe obroty na biegu jałowym...? Ktoś może wie jednak jakie powinny być obroty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się