Jump to content

Outback MY10 Diesel --> Levorg 1.6 GT-S Sport


crimson111
 Share

Recommended Posts

 

 

Wszystko wskazuje na to, że za kilka dni konwersja z tematu stanie się faktem Na pewno coś napiszę o nowym nabytku.

 

Trzymam kciuki za udany zakup. U mnie już 4 tys. km pękły...

Link to comment
Share on other sites

Dark Grey.

Na razie musiałem się skupiać na trzymaniu w spokoju lewej nogi, by nie szukała sprzęgła - to moje 14-e auto :) Ale pierwsze z automatem.

No to witaj w klubie, mój też jest grafitowy - IMHO najfajniejszy kolor z dostępnych  :)

Co do automatu - szybko się przyzwyczaisz ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Tak się przypomnę, bo sam się zapowiadałeś. Jak wrażenia z przesiadki z OBK na Levorga? O mocy i prędkości nie muszę czytać. Ale komfort już mnie bardzo interesuje.

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Mam przejechane jak dotąd ok. 3500 km. Wrażenia są jak najbardziej ok. Jeśli chodzi o komfort, to dla mnie jest wystarczający. Bardzo wygodne fotele, w mojej opinii lepsze od Outbacka, choć nie mają podparcia lędźwiowego. Świetnie trzymają w zakrętach, auto prowadzi się doskonale i świetnie trzyma się drogi. 

Dwie kwestie tu poruszane, są rysą na całości:

1. szum od kół wewnątrz - ale po 2 tys. się przyzwyczaiłem, da się żyć, po prostu w Outbacku było znacznie ciszej, zobaczę co będzie po zmianie opon. Dużo też zależy od asfaltu - teraz wiem, ze są asfalty cichsze i głośniejsze :) (więcej jest tych ostatnich)

2. spalanie - moim zdaniem zbyt wysokie. Jak silnik jest zimny, to rachityczne muśnięcie gazu pokazuje spalanie na poziomie 50l (to max skali komputera). Jak się jedzie płynnie, w trybie "emeryt po wylewie", to da się uzyskać spalanie na poziomie 7l, ale wystarczy raz, czy dwa razy wyprzedzić bardziej energicznie i spalanie średnie wykładniczo rośnie. To jest coś co umniejsza radość z jazdy, przynajmniej dla mnie. Ciekaw jestem czy jest tu jakieś pole manewru w nowej wersji oprogramowania silnika (jeśli się pokaże), by to spalanie w czasie ruszania nie było spalaniem czołgu jadącego do ataku. Czyli każdy korek winduje średnie zużycie. Najlepiej jeździć pustymi, wiejskimi drogami tak 80 -100 płynnie, to wówczas spalanie nie zaskakuje :). W związku z tym przydałby się zbiornik o jakieś 6 litrów większy.

3. audio - jest poprawne, ale zasługuje na 4 z minusem.

 

Ponadto nic nie skrzypi i wszystko jest spasowane w porządku. Jakby pkt. 2 był bardziej znośny, to nie miałbym zastrzeżeń, być może w wersji 2.0 spalanie na takim poziomie, podświadomie bardziej byłoby akceptowalne.

 

Dodam jeszcze, że na początku trzeba się pilnować z prześwitem - Outback rozpieszczał, ale szybko można przywyknąć. Nie jest to jakiś problem, po prostu inne auto, ale nie szorowałem nigdzie brzuchem :)

Edited by crimson111
Link to comment
Share on other sites

Hej.

Mam przejechane jak dotąd ok. 3500 km. Wrażenia są jak najbardziej ok. Jeśli chodzi o komfort, to dla mnie jest wystarczający. Bardzo wygodne fotele, w mojej opinii lepsze od Outbacka, choć nie mają podparcia lędźwiowego. Świetnie trzymają w zakrętach, auto prowadzi się doskonale i świetnie trzyma się drogi. 

Dwie kwestie tu poruszane, są rysą na całości:

1. szum od kół wewnątrz - ale po 2 tys. się przyzwyczaiłem, da się żyć, po prostu w Outbacku było znacznie ciszej, zobaczę co będzie po zmianie opon. Dużo też zależy od asfaltu - teraz wiem, ze są asfalty cichsze i głośniejsze :) (więcej jest tych ostatnich)

2. spalanie - moim zdaniem zbyt wysokie. Jak silnik jest zimny, to rachityczne muśnięcie gazu pokazuje spalanie na poziomie 50l (to max skali komputera). Jak się jedzie płynnie, w trybie "emeryt po wylewie", to da się uzyskać spalanie na poziomie 7l, ale wystarczy raz, czy dwa razy wyprzedzić bardziej energicznie i spalanie średnie wykładniczo rośnie. To jest coś co umniejsza radość z jazdy, przynajmniej dla mnie. Ciekaw jestem czy jest tu jakieś pole manewru w nowej wersji oprogramowania silnika (jeśli się pokaże), by to spalanie w czasie ruszania nie było spalaniem czołgu jadącego do ataku. Czyli każdy korek winduje średnie zużycie. Najlepiej jeździć pustymi, wiejskimi drogami tak 80 -100 płynnie, to wówczas spalanie nie zaskakuje :). W związku z tym przydałby się zbiornik o jakieś 6 litrów większy.

3. audio - jest poprawne, ale zasługuje na 4 z minusem.

 

Ponadto nic nie skrzypi i wszystko jest spasowane w porządku. Jakby pkt. 2 był bardziej znośny, to nie miałbym zastrzeżeń, być może w wersji 2.0 spalanie na takim poziomie, podświadomie bardziej byłoby akceptowalne.

 

Dodam jeszcze, że na początku trzeba się pilnować z prześwitem - Outback rozpieszczał, ale szybko można przywyknąć. Nie jest to jakiś problem, po prostu inne auto, ale nie szorowałem nigdzie brzuchem :)

 

Cisza też jest elementem komfortu. Jak przesiadam się z Mustanga do OBK, a jednym i drugim jeżdżę tak samo szybko, to w OBK mam większy komfort. Jest cicho i miękko.

Link to comment
Share on other sites

 

 

spalanie - moim zdaniem zbyt wysokie

 

nie denerwuj sie

siostra do 3 czy 4 tys tez miala jakis kosmos w paliwie potem spadek o 2 litry

teraz ma blisko 40 tys i srednia to 10 z tym ze 1/3 to monachium reszta autostrady ale ona szybko jezdzi  ;)

wpakowala nowe grube dywaniki i od nadkoli jest ciszej przynajmniej wg jej opinii

wg mnie jest bez zmian ale ja jestem wydelikacony obk-iem

 

Wytaptane

Link to comment
Share on other sites

Tak, kojarzę sprawę wymiany dywaników z wątku o hałasie w Levorgu :) Też wymieniłem dywaniki na gumowe, grubsze, ale różnicy nie ma - być może też z powodu rozpieszczenia OBK mi to przeszkadza :)

Natomiast jeśli chodzi o spadek spalania, to chcę się osobiście przekonać, jak dojdę do tego przebiegu, to na pewno powiem (choć teraz jeżdżę mniej).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

FXT trzeba wyciszyć, Levorga trzeba wyciszyć, OBK trzeba importować z USA. Ech Subaru, trzeba kochać żeby wybaczyć.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...