crimson111 Posted July 16, 2016 Share Posted July 16, 2016 Wszystko wskazuje na to, że za kilka dni konwersja z tematu stanie się faktem Na pewno coś napiszę o nowym nabytku. pozdrawiam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benito66 Posted July 16, 2016 Share Posted July 16, 2016 Wszystko wskazuje na to, że za kilka dni konwersja z tematu stanie się faktem Na pewno coś napiszę o nowym nabytku. Trzymam kciuki za udany zakup. U mnie już 4 tys. km pękły... Link to comment Share on other sites More sharing options...
profil Posted July 18, 2016 Share Posted July 18, 2016 u mnie już 7500 poszło w asfalt i dochdze do wniosku że warto było zamienić, bo auto jest superowe Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrr Posted July 19, 2016 Share Posted July 19, 2016 przede wszystkim gratuluję, ja po pierwszym przeglądzie -> już ponad 15 tys km Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekka Posted July 19, 2016 Share Posted July 19, 2016 U mnie dobija do 20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
crimson111 Posted July 25, 2016 Author Share Posted July 25, 2016 No to dopiero dzisiaj, ale jest Na razie za mało, bym mógł coś napisać, ale cieszę się. Zrobiłem 100km Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benito66 Posted July 25, 2016 Share Posted July 25, 2016 No to dopiero dzisiaj, ale jest Na razie za mało, bym mógł coś napisać, ale cieszę się. Zrobiłem 100km Gratulacje! Jaki kolor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
crimson111 Posted July 25, 2016 Author Share Posted July 25, 2016 Dark Grey. Na razie musiałem się skupiać na trzymaniu w spokoju lewej nogi, by nie szukała sprzęgła - to moje 14-e auto Ale pierwsze z automatem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benito66 Posted July 25, 2016 Share Posted July 25, 2016 Dark Grey. Na razie musiałem się skupiać na trzymaniu w spokoju lewej nogi, by nie szukała sprzęgła - to moje 14-e auto Ale pierwsze z automatem. No to witaj w klubie, mój też jest grafitowy - IMHO najfajniejszy kolor z dostępnych Co do automatu - szybko się przyzwyczaisz Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekka Posted July 25, 2016 Share Posted July 25, 2016 Gratki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TP_S Posted September 25, 2016 Share Posted September 25, 2016 Tak się przypomnę, bo sam się zapowiadałeś. Jak wrażenia z przesiadki z OBK na Levorga? O mocy i prędkości nie muszę czytać. Ale komfort już mnie bardzo interesuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crimson111 Posted September 28, 2016 Author Share Posted September 28, 2016 (edited) Hej. Mam przejechane jak dotąd ok. 3500 km. Wrażenia są jak najbardziej ok. Jeśli chodzi o komfort, to dla mnie jest wystarczający. Bardzo wygodne fotele, w mojej opinii lepsze od Outbacka, choć nie mają podparcia lędźwiowego. Świetnie trzymają w zakrętach, auto prowadzi się doskonale i świetnie trzyma się drogi. Dwie kwestie tu poruszane, są rysą na całości: 1. szum od kół wewnątrz - ale po 2 tys. się przyzwyczaiłem, da się żyć, po prostu w Outbacku było znacznie ciszej, zobaczę co będzie po zmianie opon. Dużo też zależy od asfaltu - teraz wiem, ze są asfalty cichsze i głośniejsze (więcej jest tych ostatnich) 2. spalanie - moim zdaniem zbyt wysokie. Jak silnik jest zimny, to rachityczne muśnięcie gazu pokazuje spalanie na poziomie 50l (to max skali komputera). Jak się jedzie płynnie, w trybie "emeryt po wylewie", to da się uzyskać spalanie na poziomie 7l, ale wystarczy raz, czy dwa razy wyprzedzić bardziej energicznie i spalanie średnie wykładniczo rośnie. To jest coś co umniejsza radość z jazdy, przynajmniej dla mnie. Ciekaw jestem czy jest tu jakieś pole manewru w nowej wersji oprogramowania silnika (jeśli się pokaże), by to spalanie w czasie ruszania nie było spalaniem czołgu jadącego do ataku. Czyli każdy korek winduje średnie zużycie. Najlepiej jeździć pustymi, wiejskimi drogami tak 80 -100 płynnie, to wówczas spalanie nie zaskakuje . W związku z tym przydałby się zbiornik o jakieś 6 litrów większy. 3. audio - jest poprawne, ale zasługuje na 4 z minusem. Ponadto nic nie skrzypi i wszystko jest spasowane w porządku. Jakby pkt. 2 był bardziej znośny, to nie miałbym zastrzeżeń, być może w wersji 2.0 spalanie na takim poziomie, podświadomie bardziej byłoby akceptowalne. Dodam jeszcze, że na początku trzeba się pilnować z prześwitem - Outback rozpieszczał, ale szybko można przywyknąć. Nie jest to jakiś problem, po prostu inne auto, ale nie szorowałem nigdzie brzuchem Edited September 28, 2016 by crimson111 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TP_S Posted September 28, 2016 Share Posted September 28, 2016 Hej. Mam przejechane jak dotąd ok. 3500 km. Wrażenia są jak najbardziej ok. Jeśli chodzi o komfort, to dla mnie jest wystarczający. Bardzo wygodne fotele, w mojej opinii lepsze od Outbacka, choć nie mają podparcia lędźwiowego. Świetnie trzymają w zakrętach, auto prowadzi się doskonale i świetnie trzyma się drogi. Dwie kwestie tu poruszane, są rysą na całości: 1. szum od kół wewnątrz - ale po 2 tys. się przyzwyczaiłem, da się żyć, po prostu w Outbacku było znacznie ciszej, zobaczę co będzie po zmianie opon. Dużo też zależy od asfaltu - teraz wiem, ze są asfalty cichsze i głośniejsze (więcej jest tych ostatnich) 2. spalanie - moim zdaniem zbyt wysokie. Jak silnik jest zimny, to rachityczne muśnięcie gazu pokazuje spalanie na poziomie 50l (to max skali komputera). Jak się jedzie płynnie, w trybie "emeryt po wylewie", to da się uzyskać spalanie na poziomie 7l, ale wystarczy raz, czy dwa razy wyprzedzić bardziej energicznie i spalanie średnie wykładniczo rośnie. To jest coś co umniejsza radość z jazdy, przynajmniej dla mnie. Ciekaw jestem czy jest tu jakieś pole manewru w nowej wersji oprogramowania silnika (jeśli się pokaże), by to spalanie w czasie ruszania nie było spalaniem czołgu jadącego do ataku. Czyli każdy korek winduje średnie zużycie. Najlepiej jeździć pustymi, wiejskimi drogami tak 80 -100 płynnie, to wówczas spalanie nie zaskakuje . W związku z tym przydałby się zbiornik o jakieś 6 litrów większy. 3. audio - jest poprawne, ale zasługuje na 4 z minusem. Ponadto nic nie skrzypi i wszystko jest spasowane w porządku. Jakby pkt. 2 był bardziej znośny, to nie miałbym zastrzeżeń, być może w wersji 2.0 spalanie na takim poziomie, podświadomie bardziej byłoby akceptowalne. Dodam jeszcze, że na początku trzeba się pilnować z prześwitem - Outback rozpieszczał, ale szybko można przywyknąć. Nie jest to jakiś problem, po prostu inne auto, ale nie szorowałem nigdzie brzuchem Cisza też jest elementem komfortu. Jak przesiadam się z Mustanga do OBK, a jednym i drugim jeżdżę tak samo szybko, to w OBK mam większy komfort. Jest cicho i miękko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOR CVT Posted September 28, 2016 Share Posted September 28, 2016 spalanie - moim zdaniem zbyt wysokie nie denerwuj sie siostra do 3 czy 4 tys tez miala jakis kosmos w paliwie potem spadek o 2 litry teraz ma blisko 40 tys i srednia to 10 z tym ze 1/3 to monachium reszta autostrady ale ona szybko jezdzi wpakowala nowe grube dywaniki i od nadkoli jest ciszej przynajmniej wg jej opinii wg mnie jest bez zmian ale ja jestem wydelikacony obk-iem Wytaptane Link to comment Share on other sites More sharing options...
crimson111 Posted September 28, 2016 Author Share Posted September 28, 2016 Tak, kojarzę sprawę wymiany dywaników z wątku o hałasie w Levorgu Też wymieniłem dywaniki na gumowe, grubsze, ale różnicy nie ma - być może też z powodu rozpieszczenia OBK mi to przeszkadza Natomiast jeśli chodzi o spadek spalania, to chcę się osobiście przekonać, jak dojdę do tego przebiegu, to na pewno powiem (choć teraz jeżdżę mniej). Link to comment Share on other sites More sharing options...
TP_S Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 FXT trzeba wyciszyć, Levorga trzeba wyciszyć, OBK trzeba importować z USA. Ech Subaru, trzeba kochać żeby wybaczyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now