Skocz do zawartości

Outback MY10 Diesel --> Levorg 1.6 GT-S Sport


crimson111

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Wszystko wskazuje na to, że za kilka dni konwersja z tematu stanie się faktem Na pewno coś napiszę o nowym nabytku.

 

Trzymam kciuki za udany zakup. U mnie już 4 tys. km pękły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dark Grey.

Na razie musiałem się skupiać na trzymaniu w spokoju lewej nogi, by nie szukała sprzęgła - to moje 14-e auto :) Ale pierwsze z automatem.

No to witaj w klubie, mój też jest grafitowy - IMHO najfajniejszy kolor z dostępnych  :)

Co do automatu - szybko się przyzwyczaisz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Tak się przypomnę, bo sam się zapowiadałeś. Jak wrażenia z przesiadki z OBK na Levorga? O mocy i prędkości nie muszę czytać. Ale komfort już mnie bardzo interesuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Mam przejechane jak dotąd ok. 3500 km. Wrażenia są jak najbardziej ok. Jeśli chodzi o komfort, to dla mnie jest wystarczający. Bardzo wygodne fotele, w mojej opinii lepsze od Outbacka, choć nie mają podparcia lędźwiowego. Świetnie trzymają w zakrętach, auto prowadzi się doskonale i świetnie trzyma się drogi. 

Dwie kwestie tu poruszane, są rysą na całości:

1. szum od kół wewnątrz - ale po 2 tys. się przyzwyczaiłem, da się żyć, po prostu w Outbacku było znacznie ciszej, zobaczę co będzie po zmianie opon. Dużo też zależy od asfaltu - teraz wiem, ze są asfalty cichsze i głośniejsze :) (więcej jest tych ostatnich)

2. spalanie - moim zdaniem zbyt wysokie. Jak silnik jest zimny, to rachityczne muśnięcie gazu pokazuje spalanie na poziomie 50l (to max skali komputera). Jak się jedzie płynnie, w trybie "emeryt po wylewie", to da się uzyskać spalanie na poziomie 7l, ale wystarczy raz, czy dwa razy wyprzedzić bardziej energicznie i spalanie średnie wykładniczo rośnie. To jest coś co umniejsza radość z jazdy, przynajmniej dla mnie. Ciekaw jestem czy jest tu jakieś pole manewru w nowej wersji oprogramowania silnika (jeśli się pokaże), by to spalanie w czasie ruszania nie było spalaniem czołgu jadącego do ataku. Czyli każdy korek winduje średnie zużycie. Najlepiej jeździć pustymi, wiejskimi drogami tak 80 -100 płynnie, to wówczas spalanie nie zaskakuje :). W związku z tym przydałby się zbiornik o jakieś 6 litrów większy.

3. audio - jest poprawne, ale zasługuje na 4 z minusem.

 

Ponadto nic nie skrzypi i wszystko jest spasowane w porządku. Jakby pkt. 2 był bardziej znośny, to nie miałbym zastrzeżeń, być może w wersji 2.0 spalanie na takim poziomie, podświadomie bardziej byłoby akceptowalne.

 

Dodam jeszcze, że na początku trzeba się pilnować z prześwitem - Outback rozpieszczał, ale szybko można przywyknąć. Nie jest to jakiś problem, po prostu inne auto, ale nie szorowałem nigdzie brzuchem :)

Edytowane przez crimson111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Mam przejechane jak dotąd ok. 3500 km. Wrażenia są jak najbardziej ok. Jeśli chodzi o komfort, to dla mnie jest wystarczający. Bardzo wygodne fotele, w mojej opinii lepsze od Outbacka, choć nie mają podparcia lędźwiowego. Świetnie trzymają w zakrętach, auto prowadzi się doskonale i świetnie trzyma się drogi. 

Dwie kwestie tu poruszane, są rysą na całości:

1. szum od kół wewnątrz - ale po 2 tys. się przyzwyczaiłem, da się żyć, po prostu w Outbacku było znacznie ciszej, zobaczę co będzie po zmianie opon. Dużo też zależy od asfaltu - teraz wiem, ze są asfalty cichsze i głośniejsze :) (więcej jest tych ostatnich)

2. spalanie - moim zdaniem zbyt wysokie. Jak silnik jest zimny, to rachityczne muśnięcie gazu pokazuje spalanie na poziomie 50l (to max skali komputera). Jak się jedzie płynnie, w trybie "emeryt po wylewie", to da się uzyskać spalanie na poziomie 7l, ale wystarczy raz, czy dwa razy wyprzedzić bardziej energicznie i spalanie średnie wykładniczo rośnie. To jest coś co umniejsza radość z jazdy, przynajmniej dla mnie. Ciekaw jestem czy jest tu jakieś pole manewru w nowej wersji oprogramowania silnika (jeśli się pokaże), by to spalanie w czasie ruszania nie było spalaniem czołgu jadącego do ataku. Czyli każdy korek winduje średnie zużycie. Najlepiej jeździć pustymi, wiejskimi drogami tak 80 -100 płynnie, to wówczas spalanie nie zaskakuje :). W związku z tym przydałby się zbiornik o jakieś 6 litrów większy.

3. audio - jest poprawne, ale zasługuje na 4 z minusem.

 

Ponadto nic nie skrzypi i wszystko jest spasowane w porządku. Jakby pkt. 2 był bardziej znośny, to nie miałbym zastrzeżeń, być może w wersji 2.0 spalanie na takim poziomie, podświadomie bardziej byłoby akceptowalne.

 

Dodam jeszcze, że na początku trzeba się pilnować z prześwitem - Outback rozpieszczał, ale szybko można przywyknąć. Nie jest to jakiś problem, po prostu inne auto, ale nie szorowałem nigdzie brzuchem :)

 

Cisza też jest elementem komfortu. Jak przesiadam się z Mustanga do OBK, a jednym i drugim jeżdżę tak samo szybko, to w OBK mam większy komfort. Jest cicho i miękko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

spalanie - moim zdaniem zbyt wysokie

 

nie denerwuj sie

siostra do 3 czy 4 tys tez miala jakis kosmos w paliwie potem spadek o 2 litry

teraz ma blisko 40 tys i srednia to 10 z tym ze 1/3 to monachium reszta autostrady ale ona szybko jezdzi  ;)

wpakowala nowe grube dywaniki i od nadkoli jest ciszej przynajmniej wg jej opinii

wg mnie jest bez zmian ale ja jestem wydelikacony obk-iem

 

Wytaptane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, kojarzę sprawę wymiany dywaników z wątku o hałasie w Levorgu :) Też wymieniłem dywaniki na gumowe, grubsze, ale różnicy nie ma - być może też z powodu rozpieszczenia OBK mi to przeszkadza :)

Natomiast jeśli chodzi o spadek spalania, to chcę się osobiście przekonać, jak dojdę do tego przebiegu, to na pewno powiem (choć teraz jeżdżę mniej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...