Jump to content

płyn do wspomagania pomocy .


Młodyzsubaru

Recommended Posts

Witam posiadam Subaru Legacy 1999r. 2.0 125km kombi i mam pewien problem : w zbiorniczku od płynu wspomagania wskazuje kreskę min. i nie wiem czy można dolać do tego inny płyn ( nie wiem jaki jest tam wlany ) czy ogólnie można mieszać ? pomocy :) 

Link to comment
Share on other sites

u mnie jest koloru żadnego :D jest bezbarwny

 

zapewne kolor wyblakł od słońca lub się zestarzał. Tak jak wcześniej pisał przedmówca wlej płyn klasy ATF mieszalny i innymi tej samej klasy i będziesz pan zadowolony.

Link to comment
Share on other sites

 

 

u mnie jest koloru żadnego :D jest bezbarwny

 

może być wlany jakiś płyn typu prestone lub stp do wspomagania, one bywają bezbarwne.

Wlać możesz ATF DIII, ja przy wymianie zalałem ATF od Valvo z linii MaxLife.

Link to comment
Share on other sites

http://allegro.pl/olej-total-fluide-g3-1l-atf-dexron-iii-d-do-wspom-i5974634527.html   coś takiego mam dolać ? i wszystko będzie ok ?


a na zakretce pisze mi : use ATF DEXRON AS FLUID i zaraz zobaczę jaki jest kolor bo wydaje mi się że jest bezbarwny ale nie jestem pewien w 100%


sorki panowie pomyliłem się płyn ma kolor jakby taki brązowy i śmierdzi :D możliwe że był  to kolor czerwony tylko teraz jest zasyfiony płyn ?


czy takie coś : http://allegro.pl/olej-do-wspomagania-mobil-atf-320-dexron-3-iii-1l-i5989782880.html             ?

Link to comment
Share on other sites

 

 

zapewne kolor wyblakł od słońca

:lol:

 

 

 

płyn ma kolor jakby taki brązowy i śmierdzi

 

 

prestona dolej i sie nie zastanawiaj, a skrzeczy Ci pompa jak skręcisz mocniej kołami ? 

Link to comment
Share on other sites

http://allegro.pl/olej-total-fluide-g3-1l-atf-dexron-iii-d-do-wspom-i5974634527.html   coś takiego mam dolać ? i wszystko będzie ok ?

a na zakretce pisze mi : use ATF DEXRON AS FLUID i zaraz zobaczę jaki jest kolor bo wydaje mi się że jest bezbarwny ale nie jestem pewien w 100%

sorki panowie pomyliłem się płyn ma kolor jakby taki brązowy i śmierdzi :D możliwe że był  to kolor czerwony tylko teraz jest zasyfiony płyn ?

czy takie coś : http://allegro.pl/olej-do-wspomagania-mobil-atf-320-dexron-3-iii-1l-i5989782880.html             ?

Miesiąc temu wymieniałem u siebie. Płyn za jego młodości był barwy czerwonej. Przy wymianie miał barwę mocno brązową, ale pod światło dało się odrobinę czerwieni zobaczyć. :)

Ja kupiłem litr czegoś takiego:

http://allegro.pl/motul-multi-atf-1l-fv-i5624439266.html

Wymieniłem zgodnie z instrukcją (prawie, bo w innym miejscu podłączałem wężyk spustowy na stary płyn).

Cała operacja zajęła mi 30 min.

Stary płyn miał konsystencję wody, nowy miał zdecydowanie właściwości smarne.

Polecam to rozwiązanie, a nie zabawę w dolewki.

Link to comment
Share on other sites

nie nie skrzeczy mi nic :D no tak wiadomo że lepiej wymienić ale niedługo sprzedaję subaryne ( na jakąś młodszą ) i chce aby dolać no i nie wiem jakiego płynu ale chyba kupie to i doleje : http://allegro.pl/olej-do-wspomagania-mobil-atf-320-dexron-3-iii-1l-i5989782880.html         i chodzi mi tylko o to czy się nada :) 

Link to comment
Share on other sites

skoro i tak musisz kupić litr to wyciąg dużą strzykawką ze zbiorniczka co się da i dolej do pełna nowego. Zajmie Ci to 10min, nie ubrudzisz się, a wymienisz prawie połowę objętości płynu.

Link to comment
Share on other sites

ooo ozarek dzięki ci :D o takiej odpowiedzi marzyłem :) tak zrobie i jeszcze raz się zapytam ( wiem wiem jestem upierdliwy ale chcę żeby subaryna miała się dobrze :) ) czy tego płynu dolać : http://allegro.pl/olej-do-wspomagania-mobil-atf-320-dexron-3-iii-1l-i5989782880.html    dobrze sie wymiesza z tym ?

Link to comment
Share on other sites

hahah oki dzieki za informacje już płyn zamówiony a strzykawka jest :D aby czekać :) pozdrawiam 


aby ostatnie pytanko i nie męczę was w ten gorący dzionek : ponieważ ten płyn który zamówiłem jest go 1 L to moge zrobić takie coś że kilka razy tak zrobię to niby wymiane czyli wymienię pojeżdżę tydzień i znów taka wymiana ? da to coś , jakoś bardziej się oczyści ?

Link to comment
Share on other sites

Raczej gra nie warta zachodu. Moim zdaniem przynajmniej jak już wymieniać to cały bo to tak jakbyś spuścił połowę oleju z silnika... niby wymieniony ale syfu zostaje więc jak już chcesz wymieniać pół to tylko raz ;)

Link to comment
Share on other sites

 

 

aby ostatnie pytanko i nie męczę was w ten gorący dzionek : ponieważ ten płyn który zamówiłem jest go 1 L to moge zrobić takie coś że kilka razy tak zrobię to niby wymiane czyli wymienię pojeżdżę tydzień i znów taka wymiana ? da to coś , jakoś bardziej się oczyści ?

 

możesz i da to pożądany efekt, sam tak robię bo nie mam przekonania do rozpinania węży.

Po ''przerobieniu'' całego litra, który starczy spokojnie na pełne dwa zbiorniczki (i jeszcze trochę zostanie) płyn będzie czyściutki.

 

 

 

aczej gra nie warta zachodu. Moim zdaniem przynajmniej jak już wymieniać to cały bo to tak jakbyś spuścił połowę oleju z silnika... niby wymieniony ale syfu zostaje więc jak już chcesz wymieniać pół to tylko raz ;)

 

a to, że w skrzyni AT ten sam ATF wymienia się właśnie w połowie to Cię też nie przekonuje? To jest normalna procedura w autach gdzie dostęp do przewodów wspomagania jest trudny, a korka na maglownicy nie ma wcale.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...