Jump to content

Subaru Impreza GC od rdzy do..... Zobaczymy


Kleszczuklz

Recommended Posts

Po usunięciu wszelakiej rdzy i kompletnej konserwacji z demontażem praktycznie wszystkiego co jest w Imprezce z rudą będziesz miał spokój na amen.

Potem jakiś fajny felunek oczywiście nie za duży. Lepszy hebel no i zawias + staby i autko będzie super. :)

Link to comment
Share on other sites

każdy ma swój gust

możesz polecieć z pakietem GT (zderzak + maska)

choć znajdzie się parę osób które powiedzą ,że maska z kurnikiem może być tylko w aucie z wiatrakiem pod maską 


zazdroszczę spojlera bo u mnie jego brak i wygląda "goło" z tyłu

z rdzą masz tylko tą dziurę do połatania ? czy coś więcej ?

zobacz dla pewności kielichy z tyłu





jeśli chcesz by bulgotał to wstaw sobie kolektor różnoodległościowy z legacy I albo przespawaj swój


 

 

Edited by niebieskiultras
Link to comment
Share on other sites

Jeśli chodzi o rdzę to jest na każdym błotniku po troszkę. Z dziur większych tylko ta na zdjęciu. 600km temu wymieniany był rozrząd, sprzęgło, bez łożyska. Nie wiem dlaczego? olej i świece. Warto regulować zawory, czy lepiej ich nie ruszać? Mam jedna sadze lambde przed pierwszym katem potem jest drugi, robic jakoś z tego wolny przelot czy sonda bedzie szalała?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Właśnie silnik. Nie moge zając sie nim w tym tygodniu. Czekam na łożysko oporowe. Jeżdzę do tego po Niemczech także nie wiem ile to potrwa. Podpowiedzcie mi proszę co powinienem zrobić póki silnik ze skrzynia mam na zewnątrz.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Rozrząd mam juz wymieniony, zawory juz mam umówione, wszystkie uszczelnienia zrobione. Jeśli chodzi o estetykę, lubię mieć czysto ale nie lubię sprzątać. Tez nie do konca moge wjechać na warsztat, bo inne auta sie u szefa robi. Jak narazie buda stoi na placu a silnik ze skrzynia w garażu. Mam ambitny plan lecz jak wiadomo wymaga on finansów. Chciałbym inny zderzak przedni tylko nie wiem jak sie do tego zabrać.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

jeśli chodzi o zderzak to masz na myśli ten z GT?
subaru_impreza_01.jpg






sprawa wygląda prosto kupujesz i zakładasz ;)
ale jest jedno ale

te zderzaki kosztują około 500 zł za w miarę przyzwoity stan
choć czasem zdarzają się okazje :)



no chyba ,że myślisz o zderzaku rodem z need for speeda to już inna sprawa

Link to comment
Share on other sites

Ten jest petarda! Za 500 kompletny bym się raczej skusił. Maskę zostawiam oryginalna. Kolega co rozkręcał ze mną silnik jedzie na wesele w ten weekend także w tym tygodniu bez progresu.

 

Ultras, to twoja?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

nie moja :)

moją wannę znajdziesz w tym wątku -> http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/82832-czerwony-wolnossak/

zdjęcie z neta

poluję na taki zderzak tym bardziej ,że mój z n/a jest zniszczony


ale póki co mam ważniejsze wydatki tj. blacha czy wrzucenie skrzyni
 

Link to comment
Share on other sites

Co to n/a? I sorry czemu wanna?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

n/a - a właściwie NA - Naturally Aspirated czyli mówiąc krótko silnik wolnossący

 

 

 

 

a wanna bo nadwozie  kombi

 
 
Link to comment
Share on other sites

Wielka prośba. Jakie amory przód tył? Poliuretan chce wszędzie, jakiej twardości? Końcowy Tlumik ultera dedykowany czy cos innego? Auto do jazdy na co dzień plus wypady na ryby. Bez szaleństw w ściganie sie wanna.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Wielka prośba. Jakie amory przód tył? Poliuretan chce wszędzie, jakiej twardości? Końcowy Tlumik ultera dedykowany czy cos innego? Auto do jazdy na co dzień plus wypady na ryby. Bez szaleństw w ściganie sie wanna.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

KYB AGX :) mają regulację twardości  albo zwykłe kyb

 

poliuretanu nie dawaj w mocowanie dyfra - będzie trzaskać

 

ja bym wolał gumowe tuleje bo z poli  bywa różnie

 

a końcowy to zależnie czy lubisz jak drze jape czy jak jest w miarę cicho a słychać jak bulgota

 

 

Edited by niebieskiultras
Link to comment
Share on other sites

\. Da rade tarcze wstawić na tył?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

da radę - musisz dokupić zwrotnice na tył 

 

szczerze mówiąc w ssaku jest to mało opłacalny mod bo różnicy nie poczujesz zbyt dużej

 

 

wrzuć na przód dwutłoczek i będziesz zadowolony

 

 

 

 

 

 

a co do bulgotu to zacznij od kolektora z legacy I albo swój przespawaj na wzór legacowego

Link to comment
Share on other sites

Nie zakładaj:

1. Jeździsz N/A

2. Jeździsz na co dzień

3. Nie jeździsz po równym torze

4. Na poliuteranie robi się bezsensowny beton

5. Na nierównościach jest za twardo

6. Potrafi skrzypieć

7. Seryjne tuleje są bardzo dobre

 

Jeśli już się uprzesz to czerwone. Jak założysz żółte to po pierwszej przejażdżce utopisz auto w pobliskiej rzece.

Jeśli już się uprzesz to tylko na elementy zawieszenia i magiel. Te np. na "samolocie" przenoszą wszystko na budę.

 

Podsumowując. Jedyne sensowne poliuretany to te na maglownice i to żółte. Robią mega robotę, a nie mają efektów ubocznych.

Jedyne to przemawia za poli to większa trwałość.

 

Ps. Mam GT na czerwonych poli i STi, które ma twardszy zawias na seryjnych gumach.

Zgadnij czym się przyjemniej jeździ :P

Edited by Bartek1986
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...