cosworth1984 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Witam wszystkich! Przygotowuje się do kolejnych modów mojego Hawka WRX wagon. Tym razem wziąłem na celownik trakcję: 1. czy tylna górna rozpórka kielichów faktycznie stworzy jakiś efekt? dołożyć przednią rozpórkę? (ktoś jakąś konkretnie poleca) 2. seryjny stabilizator to 17mm a więc montować 20mm z STI czy 22mm Whiteline? czy będą pasować bez przeróbek? warto poliuretanowe mocowania? jaki tego będzie efekt? 3. czy antylift kit firmy whiteline podejdzie i czy pozostałe poliuretany na wachacz muszę montować? oczywiście jakie będzie tego efekt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 1. Większość montuje przede wszystkim przednią górną rozpórkę - być może ma ona największy wpływ na sztywność karoserii (a może tylko ze względów estetycznych ). 2. Grubszy stab + sztywniejszy łącznik + twardsze tuleje podobno robią robotę. Przy wyborze poli trzeba wziąć pod uwagę ich jakość i wybrać odpowiednią twardość (bardziej twarde to raczej do typowych rajdówek). Nie wiem natomiast czy przy ori zawiasie to gra warta świeczki. 3. Pojęcia nie mam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 (edytowane) Staby koniecznie white line. Różnica mega. Poliuretany nie zaszkodzą tylko weź najmieksze. To da odczuwalna roznice. Dodatkowo polecam Eibach prokit. ALK niewiele daje. Włożyć nie zaszkodzi. Rozporki to takie trochę placebo ale ładnie wygladaja;) Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Edytowane 17 Czerwca 2016 przez bzyq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Najlepiej zainstalowac regulowane staby Whiteline, do tego solidne laczniki, i mozna sobie regulowac wtedy sztywnosc, wydaje mi sie ze najlepiej zaczac od tylu... i w zaleznosci od uzytkowania przeniesc sie na przod. Gorna rozporka w Kombi ogranicza przestrzen bagazowa - czy dziala trudno powiedziec, buda w kombi nie jest sztywna, przynajmniej u mnie w bugu nie byla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Tylny stab. 22mm i sprężyny eibach i bedzie Pan zadowolony :-) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechowski Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Wytłumaczcie mi koledzy jakie ma znaczenie nazwa naklejona na kawałku żelastwa zwanego stabilizatorem? Grubość rozumiem, to ważne i odczuwalne ale producent? Bo co ma więcej cukru w cukrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Co najwyżej waga i wytrzymałość, reszta to markieting... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosworth1984 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 dobra nie mam dalej odpowiedzi co się stanie po danym modzie z tego co kojarzę tylny stab grubszy auto robi się bardziej nadsterowne czy coś jeszcze? przy tylnej rozpórce powinno się robić auto sztywniejsze przy kombi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Tak, nadsterowny. Rozpurki niewiele dają, szkoda kasy, lepiej wydać na coś innego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechowski Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Moje kombi dostało za dużo na raz i teraz nie wiem co dany diwajs robi. Zapodałem kompletne zawieszenie spec C, poliuretany na przód (tył na razie czeka bo się bałem że przegnę pałkę), staby 24mm z łącznikami aluminiowymi z tyłu, ustawiłem geometrię i ...... jest bosko. Nareszcie auto słucha kierownika a nie odwrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się