Skocz do zawartości

Pytania o udoskonalenie trakcji w Hawk WRX wagon


cosworth1984

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich! Przygotowuje się do kolejnych modów mojego Hawka WRX wagon. Tym razem wziąłem na celownik trakcję:

 

1. czy tylna górna rozpórka kielichów faktycznie stworzy jakiś efekt? dołożyć przednią rozpórkę? (ktoś jakąś konkretnie poleca)

 

2. seryjny stabilizator to 17mm a więc montować 20mm z STI czy 22mm Whiteline? czy będą pasować bez przeróbek? warto poliuretanowe mocowania?

jaki tego będzie efekt?

 

3. czy antylift kit firmy whiteline podejdzie i czy pozostałe poliuretany na wachacz muszę montować?

oczywiście jakie będzie tego efekt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Większość montuje przede wszystkim przednią górną rozpórkę - być może ma ona największy wpływ na sztywność karoserii (a może tylko ze względów estetycznych ;)).

2. Grubszy stab + sztywniejszy łącznik + twardsze tuleje podobno robią robotę. Przy wyborze poli trzeba wziąć pod uwagę ich jakość i wybrać odpowiednią twardość (bardziej twarde to raczej do typowych rajdówek). Nie wiem natomiast czy przy ori zawiasie to gra warta świeczki.

3. Pojęcia nie mam ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staby koniecznie white line. Różnica mega. Poliuretany nie zaszkodzą tylko weź najmieksze. To da odczuwalna roznice. Dodatkowo polecam Eibach prokit. ALK niewiele daje. Włożyć nie zaszkodzi. Rozporki to takie trochę placebo ale ładnie wygladaja;)

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez bzyq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej zainstalowac regulowane staby Whiteline, do tego solidne laczniki, i mozna sobie regulowac wtedy sztywnosc, wydaje mi sie ze najlepiej zaczac od tylu... i w zaleznosci od uzytkowania przeniesc sie na przod. Gorna rozporka w Kombi ogranicza przestrzen bagazowa - czy dziala trudno powiedziec, buda w kombi nie jest sztywna, przynajmniej u mnie w bugu nie byla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje kombi dostało za dużo na raz i teraz nie wiem co dany diwajs robi. Zapodałem kompletne zawieszenie spec C, poliuretany na przód (tył na razie czeka bo się  bałem że przegnę pałkę), staby 24mm z łącznikami aluminiowymi z tyłu, ustawiłem geometrię i ...... jest bosko. Nareszcie auto słucha kierownika a nie odwrotnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...