Jump to content
Sign in to follow this  
Krakers11

Sprzęgło w prawie nowym wrx sti

Recommended Posts

Witam. Od tygodnia jestem posiadaczem Sti. Auto kupiłem z salonu używane (demo car). Rok produkcji 2014. Niestety dzisiaj zauważyłem ,że okropnie zaczeło się ślizgać sprzęgło-na 6 biegu po wciśnięciu gazu do oporu obroty rosną a auto się prawie nie rozpędza no i po takim dociśnięcie mocno czuć przypalone sprzęgło. Rozumiem ,że sprzęgło jest do wymiany. Moje pytanie co teraz założyć? Auto ma 15tys. przebiegu i jest jeszcze na gwarancji.

Edited by Krakers11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Od tygodnia jestem posiadaczem Sti. Auto kupiłem z salonu używane (demo car). Rok produkcji 2014. Niestety dzisiaj zauważyłem ,że okropnie zaczeło się ślizgać sprzęgło-na 6 biegu po wciśnięciu gazu do oporu obroty rosną a auto się prawie nie rozpędza no i po takim dociśnięcie mocno czuć przypalone sprzęgło. Rozumiem ,że sprzęgło jest do wymiany. Moje pytanie co teraz założyć? Auto ma 15tys. przebiegu i jest jeszcze na gwarancji.

 

Oryginalne najlepsze ! , sprzegło nie podlega gwarancji ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Demo car po takim przebiegu to nie ma się w sumie co dziwić..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Demo car po takim przebiegu to nie ma się w sumie co dziwić..

Żeby tylko na sprzęgle się skończyło :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy, jak zamierzasz używać auta. Jeśli cywilnie, to ja bym założył OEM. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szybki telefon do ASO prawdę Ci powie. [edycja moderatora]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem ile jeździłeś nim przed zakupem, ale miałem go na próbę jak miał ~14 tys i sprzęgło brało już wtedy bardzo bardzo wysoko...

 

Mam nadzieję, że sporo im utargowałeś, bo oferta którą mieli dla mnie miała się ni jak do NOWEGO-białego którego mieli z tyłu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autem jeździłem raz. Nie będę ukrywał, że po jeździe byłem już mocno zachęcony do zakupu. Jak byłem to było tylko to STI. Nie chciałem wersji sport tylko tą wyższą w pełnej skórze (teraz jest exclusive wcześniej nazywało się to STTOP). Przy nowym jest 2 tys euro różnicy. Ja utargowałem 9tys z tego co chcieli. :-) A czy jest tajemnicą ile chcieli za nowe białe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...