Skocz do zawartości

Jazda z górki automatem - 5EAT


msi

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Podobno nie ma głupich pytań więc mam takie jedno, jak jeździć automatem po górach. Konkretnie chodzi mi o zjazdy, 5eat nie ma blokady 1, 2, 3 biegu... Wydaje mi się, na chłopski rozum, że powinienem przełączyć skrzynię w sport i na stromych zjazdach ustawić 1. bieg - dobrze myślę? Ewentualnie tryb S# i łopatki?

 

Jakieś porady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E no nie mow ze z gorki bez gazu rozpedzisz sie na 1 do 70 :)

 

Zreszta ponizej 1 nie zejdziesz :)

No może nie 70, ale z 60 na pewno :) No nic, niżej pierwszego biegu nie zejdę to fakt :) Będzie zabawa łopatkami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia jadąc w dół redukuje sama. Jak a mało to nie musisz przełączać w żaden tryb. Zbij sobie łopatkami na 1 lub 2 i jadąc w dół skrzynia "przytrzyma" Ten bieg

się ma, się wie  :ok:

No może nie 70, ale z 60 na pewno

 

no to spore te górki planujesz  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt szamocie, lopatki sa naprawde w deche, co prawda u mnie w 4EAT jest mniej frajdy, ale uzywam ich naprawde sporo i jak jezdze zonki autem to mi ich zdecydowanie brakuje.

Aczkolwiek musze powiedziec ze u niej (00 obk, tyz 4eat) automat wykazuje duzo wieksza chec do redukcji przy zjazdach z jakichs gorek. Natomiast zdecydowanie inaczej redukuje przy przyspieszaniu. W tym nowszym skrzynia nie ma problemu z redukcja na jedynke i trzymaniem obrotow pod czerwona, w tym starszym juz nie tak za bardzo.

 

Tak czy inaczej zdecydowanie macie fajniej w 5EAT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Skrzynia jadąc w dół redukuje sama. Jak a mało to nie musisz przełączać w żaden tryb. Zbij sobie łopatkami na 1 lub 2 i jadąc w dół skrzynia "przytrzyma" Ten bieg

się ma, się wie :ok:

No może nie 70, ale z 60 na pewno

 

no to spore te górki planujesz ;)

A się trafiły takie długie zjazdy, nawet nie tyle że strome co właśnie długie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w LGT z 5EAT jak jesteś na D i na zjeździe ustawisz łopatkami niższy bieg niż 5, to on będzie trzymał ten zadany bieg dopóki nie naciśniesz gazu, bo automat uznaje, że chcesz hamować silnikiem.

Jak przełączysz na M, to wiadomo, trzyma zadany bieg dopóki nie przełączysz na inny (no i jak się zatrzymasz to zmieni sam na 1, albo jak dokręcisz do odcinki, to przełączy na wyższy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...