msi Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Cześć, Podobno nie ma głupich pytań więc mam takie jedno, jak jeździć automatem po górach. Konkretnie chodzi mi o zjazdy, 5eat nie ma blokady 1, 2, 3 biegu... Wydaje mi się, na chłopski rozum, że powinienem przełączyć skrzynię w sport i na stromych zjazdach ustawić 1. bieg - dobrze myślę? Ewentualnie tryb S# i łopatki? Jakieś porady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Ja w starym OBK odpalałem tip-tronic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 7 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Gdyby jeszcze jedynka nie była taka długa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Skrzynia jadąc w dół redukuje sama. Jak a mało to nie musisz przełączać w żaden tryb. Zbij sobie łopatkami na 1 lub 2 i jadąc w dół skrzynia "przytrzyma" Ten bieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 7 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Tak, tylko H6 jedzie na jedynce jakieś 70 km/h, czasem to za dużo a nie chciałbym sobie hamulców przypalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 E no nie mow ze z gorki bez gazu rozpedzisz sie na 1 do 70 Zreszta ponizej 1 nie zejdziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Spora różnica, bo przy normalnej jeździe w H6 przy 50km/h miałem już wrzucony 5 bieg - tryb "D" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 7 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 E no nie mow ze z gorki bez gazu rozpedzisz sie na 1 do 70 Zreszta ponizej 1 nie zejdziesz No może nie 70, ale z 60 na pewno No nic, niżej pierwszego biegu nie zejdę to fakt Będzie zabawa łopatkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Skrzynia jadąc w dół redukuje sama. Jak a mało to nie musisz przełączać w żaden tryb. Zbij sobie łopatkami na 1 lub 2 i jadąc w dół skrzynia "przytrzyma" Ten bieg się ma, się wie No może nie 70, ale z 60 na pewno no to spore te górki planujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 fakt szamocie, lopatki sa naprawde w deche, co prawda u mnie w 4EAT jest mniej frajdy, ale uzywam ich naprawde sporo i jak jezdze zonki autem to mi ich zdecydowanie brakuje. Aczkolwiek musze powiedziec ze u niej (00 obk, tyz 4eat) automat wykazuje duzo wieksza chec do redukcji przy zjazdach z jakichs gorek. Natomiast zdecydowanie inaczej redukuje przy przyspieszaniu. W tym nowszym skrzynia nie ma problemu z redukcja na jedynke i trzymaniem obrotow pod czerwona, w tym starszym juz nie tak za bardzo. Tak czy inaczej zdecydowanie macie fajniej w 5EAT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 8 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Skrzynia jadąc w dół redukuje sama. Jak a mało to nie musisz przełączać w żaden tryb. Zbij sobie łopatkami na 1 lub 2 i jadąc w dół skrzynia "przytrzyma" Ten bieg się ma, się wie No może nie 70, ale z 60 na pewno no to spore te górki planujesz A się trafiły takie długie zjazdy, nawet nie tyle że strome co właśnie długie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 U mnie w LGT z 5EAT jak jesteś na D i na zjeździe ustawisz łopatkami niższy bieg niż 5, to on będzie trzymał ten zadany bieg dopóki nie naciśniesz gazu, bo automat uznaje, że chcesz hamować silnikiem. Jak przełączysz na M, to wiadomo, trzyma zadany bieg dopóki nie przełączysz na inny (no i jak się zatrzymasz to zmieni sam na 1, albo jak dokręcisz do odcinki, to przełączy na wyższy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 8 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Jest dokładnie jak piszesz, dzisiaj sprawdzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się