Wiatrak Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Czy to skomplikowane? Mogę sam zrobić? Sama się odpowietrzy? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczypior Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Ja to kiedyś robiłem sam i bez problemu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 6 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Podobno straszne problemy ze zdjęciem tej blaszanej obejmy z wężów gumowych a potem ściągnięcie węża? By tą obejmę założyć ponownie potrzebne są jakieś narzędzia naciągające? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 By tą obejmę założyć ponownie potrzebne są jakieś narzędzia naciągające? Tzw kombinerki Wymiana bezproblemowa, jeśli masz chłodzenie oleju skrzyni to przygotuj coś do przytkania węży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 7 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Wiecie, pytam, bo jakby zaczął po wieczór, kiedy już samochód wystygnie, czy skończę do rana by do pracy dojechać :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Mi w turbo (czyli dodatkowo przekładanie węży od chłodzenia skrzyni) zajęło to 1,5h :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczypior Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 spokojnie dasz radęm Co prawda u mnie manual więc króćce do oleju skrzyni odpadły a raczej zostały nie zaślepione ale to tylko dwie opaski zaciskowe więcej z boku chłodnicy więc i tak łatwiej niż zasilanie cieczą bloku silnika gdyż to wychodzi od spodu chłodnicy. W godzinkę powinieneś się zmieścićm U mnie to wyglądało tak 1Spuszczenie płynu przez króciec od spodu silnika, 2dwie śróby mocowania od góry chłodnicy-odkręcamy 3luzujemy wszystko co trzyma-i wyciągamy chłodniczkę-nie jestem mechanikiem a dałem radę potem składamy w odwrotnej kolejności w niektórych modelach może być jeszzzcze konieczne zdemontowanie obudowy od wlotu powietrza do filtra... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Co prawda u mnie manual więc króćce do oleju skrzyni odpadły W manualach również jest chłodzenie skrzyni 1Spuszczenie płynu przez króciec od spodu silnika, Bezpieczniej (i z mniejszym "rozpryskiem") jest jednak użyć korka spustowego w chłodnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Awaryjnie wymieniłem chłodnice w godzinę na chodniku bo mialem pilny wyjazd, a kurier z nowa nie dotarł na czas wiec cudów tam nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Ze mnie laik samochodowy a wymieniłem u siebie sam. Bez problemu do ogarnięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się