meci Opublikowano 12 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2021 Będę relacjonował na bieżąco , proces likwidacji szkody . Właściciel do tej pory nie podesłał (choć obiecał) numeru polisy OC swojej restauracji . Co do zasady przyznał się do zaniedbania pracowników restauracji (nie złożyli w porę parasola ogrodowego ), ale przewiduję problemy z racji utrudnionego kontaktu z włascicielem . Mam oświadczenie podpisane przez pracownika restauracji , opisujące całe zdarzenie . Policja przejrzy monitoring z budynku obok i zaproponowała pomoc w przypadku braku przyznania się do winy właściciela restauracji . Wstępna wycena szkody w ASO (drzwi do wymiany ) 2127 zł netto drzwi + elementy , 2500 zł netto malowanie . Zobaczymy co się dalej wydarzy ..... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 12 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2021 6 minut temu, meci napisał: Będę relacjonował na bieżąco , proces likwidacji szkody . Właściciel do tej pory nie podesłał (choć obiecał) numeru polisy OC swojej restauracji . Co do zasady przyznał się do zaniedbania pracowników restauracji (nie złożyli w porę parasola ogrodowego ), ale przewiduję problemy z racji utrudnionego kontaktu z włascicielem . Mam oświadczenie podpisane przez pracownika restauracji , opisujące całe zdarzenie . Policja przejrzy monitoring z budynku obok i zaproponowała pomoc w przypadku braku przyznania się do winy właściciela restauracji . Wstępna wycena szkody w ASO (drzwi do wymiany ) 2127 zł netto drzwi + elementy , 2500 zł netto malowanie . Zobaczymy co się dalej wydarzy ..... Wydarzy się dłuuugie oczekiwanie na drzwi, raczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedSasza Opublikowano 12 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2021 A ja myślę (wierzę?), że właściciel knajpy zachowa się, jak należy, bo przecież „warto być przyzwoitym”, dokładnie takie drzwi już czekają na półce w najbliższym ASO, właściwy lakier będzie na miejscu w wystarczającej ilości, a pracownicy serwisu uwiną się z robotą w trymiga… 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 12 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2021 9 minut temu, RedSasza napisał: A ja myślę (wierzę?), że właściciel knajpy zachowa się, jak należy, bo przecież „warto być przyzwoitym”, dokładnie takie drzwi już czekają na półce w najbliższym ASO, właściwy lakier będzie na miejscu w wystarczającej ilości, a pracownicy serwisu uwiną się z robotą w trymiga… "Takie rzeczy to tylko w Erze" i w dodatku dawno temu. Pijesz codziennie dostateczną ilość wody, nie byłeś zbyt długo naświetlony słońcem? Może za bardzo ucieszyłeś się swoim XV? Co by to nie było to już pierwszy kieliszek chłodnego rieslinga powinien pomóc . PS. "Jeśli nie wiesz jak się zachować, zachowuj się przyzwoicie" wypowiedział Antoni Słonimski? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedSasza Opublikowano 12 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2021 Być może tak. Na pewno tak zatytułował swoje wspomnienia Władysław Bartoszewski ("Warto być przyzwoitym"). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 12 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, RedSasza napisał: A ja myślę (wierzę?), że właściciel knajpy zachowa się, jak należy, bo przecież „warto być przyzwoitym”, dokładnie takie drzwi już czekają na półce w najbliższym ASO, właściwy lakier będzie na miejscu w wystarczającej ilości, a pracownicy serwisu uwiną się z robotą w trymiga… Trzecia zwrotka w szczególności. Edytowane 12 Lipca 2021 przez Szürkebarát 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 15 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2021 .... i jak tam @bmbm, masz już sprawną klimę i nową szybę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmbm Opublikowano 15 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2021 6 godzin temu, Blixten napisał: .... i jak tam @bmbm, masz już sprawną klimę i nową szybę ? Ta, jedno i drugie już gotowe, ale nie wiem czy chce mi się coś więcej pisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 15 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2021 Godzinę temu, bmbm napisał: Ta, jedno i drugie już gotowe, ale nie wiem czy chce mi się coś więcej pisać. Cóż, nic na siłę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 15 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2021 jestem ciekaw ile naprawa trwałaby bez interwencji z forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 15 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2021 Tak czy inaczej mam wrażenie, że Kolega @bmbmchyba nie jest usatysfakcjonowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 27 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2021 Zaczynam słyszeć hałas podczas otwierania się/ zamykania lewego lusterka czyli tego od kierowcy ale może tylko polepszył mi się słuch w lewym uchu? Jutro może posłucham dokładniej, podczas mycia przedniej szyby od wewnątrz bo nadal jest niedomyta albo zaczęła zarastać ponownie . A to właśnie może być przyczyną wyłączania się Eyesight (ze dwa-trzy razy na dzień!) bez widocznej przyczyny. I nadal nie znam odpowiedzi jak to się dzieje, że przednia szyba "zarasta" od wewnątrz (w każdym samochodzie) a szkła kamer Eyesight w moim Subaru nie. Czyszczą się same cycuś bo przecież człowiekowi nie wolno ich tknąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2021 U mnie dzisiaj lekko opóźniony (z powodu długiego wyjazdu) przegląd 75kkm. Jako niespodzianka (dla mnie, bo nie dla warsztatu) wymiana tulei wahacza. Wszystkie elementy są na miejscu, posiedzę nieco dłużej, ale będzie zrobione od ręki. Czyli nie jest tak źle z podstawowymi częściami 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 28 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2021 1 godzinę temu, aflinta napisał: U mnie dzisiaj lekko opóźniony (z powodu długiego wyjazdu) przegląd 75kkm. Jako niespodzianka (dla mnie, bo nie dla warsztatu) wymiana tulei wahacza. Wszystkie elementy są na miejscu, posiedzę nieco dłużej, ale będzie zrobione od ręki. Czyli nie jest tak źle z podstawowymi częściami No jak byś miał czekać tydzień, lub więcej na części eksplotacyjne zawieszenia to by było słabo, rozumiem, że chwalisz Subaru za sytuacje która jest normą u innych producentów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 28 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2021 53 minuty temu, Korton napisał: No jak byś miał czekać tydzień, lub więcej na części eksplotacyjne zawieszenia to by było słabo, rozumiem, że chwalisz Subaru za sytuacje która jest normą u innych producentów Bo te tuleje to standard - bez mała jak filtry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snuff Opublikowano 28 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2021 Zaczynam słyszeć hałas podczas otwierania się/ zamykania lewego lusterka czyli tego od kierowcy ale może tylko polepszył mi się słuch w lewym uchu? Jutro może posłucham dokładniej, podczas mycia przedniej szyby od wewnątrz bo nadal jest niedomyta albo zaczęła zarastać ponownie . A to właśnie może być przyczyną wyłączania się Eyesight (ze dwa-trzy razy na dzień!) bez widocznej przyczyny. I nadal nie znam odpowiedzi jak to się dzieje, że przednia szyba "zarasta" od wewnątrz (w każdym samochodzie) a szkła kamer Eyesight w moim Subaru nie. Czyszczą się same cycuś bo przecież człowiekowi nie wolno ich tknąć?Witamy w klubie głośnych lewych lusterek Co do ES, dziwne, że tak w środku lata wyłącza się po parę razy…może to nie szyba a ES Ci „zarasta” ? Ktoś z forum dmuchnął sprężonym powietrzem i pomogło, spróbuj Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 28 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2021 Godzinę temu, Snuff napisał: Witamy w klubie głośnych lewych lusterek Co do ES, dziwne, że tak w środku lata wyłącza się po parę razy…może to nie szyba a ES Ci „zarasta” ? Ktoś z forum dmuchnął sprężonym powietrzem i pomogło, spróbuj Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dzisiaj starannie "podmyłem" kawałek szyby przed kamerami i umyłem całą przednią szybę od środka. Wstępnie jak się okazuje, bo już dostrzegłem niedomyte obszary. Nie cierpię myć przedniej szyby od środka. Jeśli nic się nie zmieni, w następnym kroku będę - dmuchał. Mam też zastrzeżenia do czujnika deszczu, jakby nie włączał wycieraczek kiedy już trzeba. Przełącznik, spoko, jest w pozycji AUTO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2021 7 godzin temu, Korton napisał: No jak byś miał czekać tydzień, lub więcej na części eksplotacyjne zawieszenia to by było słabo, rozumiem, że chwalisz Subaru za sytuacje która jest normą u innych producentów Tyle osób narzeka, że czegoś nie ma - nawet podstawowych rzeczy jak szyba. Ja dla odmiany trafiłem, że jest - no to się cieszę z małych rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmbm Opublikowano 28 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2021 Godzinę temu, aflinta napisał: Tyle osób narzeka, że czegoś nie ma - nawet podstawowych rzeczy jak szyba. Ja dla odmiany trafiłem, że jest - no to się cieszę z małych rzeczy Cytat Mosze skarżył się rabinowi na warunki panujące w jego domu: - Rebe, jaki u mnie hałas, ciasnota, żona krzyczy, dzieci płaczą, co mam robić? Rabin poradził mu: - Mosze, ty kup sobie kozę. Mosze posłuchał rady i zrobił to, co radził mu rabin. Po kilku dniach jednak Mosze znów przyszedł do rabina na skargę: - Rebe, coś ty mi doradził? Teraz jest jeszcze gorzej, niż było, jest jeszcze większa ciasnota i hałas, żona krzyczy, dzieci płaczą, koza beczy. Na to rabin odparł: - Mosze, ty teraz sprzedaj tę kozę. Żyd znów posłuchał rady i po kilku dniach powrócił do rabina, mówiąc: - Dzięki ci, rebe, za radę, sprzedałem kozę. Jaki ja mam teraz spokój! Szkoda, że takie coś jest powodem do cieszenia się, a nie standardem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2021 1 minutę temu, bmbm napisał: Szkoda, że takie coś jest powodem do cieszenia się, a nie standardem. W mojej branży w ciągu ostatnich kilku miesięcy czasy dostaw wydłużyły się z dwóch tygodni do bliżej nieokreślonego czasu, często wybiegającego w drugi kwartał przyszłego roku (jak teraz zamówię, bo później nie gwarantują). Dlatego cieszy mnie, że elementy ściągane z drugiego końca świata jeszcze są dostępne i bez oczekiwania mogę je otrzymać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmbm Opublikowano 28 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2021 7 minut temu, aflinta napisał: W mojej branży w ciągu ostatnich kilku miesięcy czasy dostaw wydłużyły się z dwóch tygodni do bliżej nieokreślonego czasu, często wybiegającego w drugi kwartał przyszłego roku (jak teraz zamówię, bo później nie gwarantują). Dlatego cieszy mnie, że elementy ściągane z drugiego końca świata jeszcze są dostępne i bez oczekiwania mogę je otrzymać. Nie no super, podziękowałeś serwisowi i uścisnąłeś dłoń zaopatrzeniowcowi? Niesamowite poświęcenie z ich strony, serio. Absolutnie wyjątkowa sytuacja, niespotykana nigdzie indziej. Podstawowe części do auta są dostępne - niebywałe, napiszmy o tym na forum, cieszmy się, przecież inne kraje mogą pomyśleć o "żelaznych zapasach", tylko u nas nie, bo po co, skoro klient w ASO i tak będzie przeszczęśliwy tak bardzo, że napisze o tym na forum, z dostępności tulei wahacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 28 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2021 37 minut temu, aflinta napisał: W mojej branży w ciągu ostatnich kilku miesięcy czasy dostaw wydłużyły się z dwóch tygodni do bliżej nieokreślonego czasu, często wybiegającego w drugi kwartał przyszłego roku (jak teraz zamówię, bo później nie gwarantują). Dlatego cieszy mnie, że elementy ściągane z drugiego końca świata jeszcze są dostępne i bez oczekiwania mogę je otrzymać. To dotyka wielu branż...metale, budowlanka, procesory. W USA stoja fordy wyprodukowane, ale bez kompow bo brak...jak przyjda to się dołoży i mogą pòjść na handel rok starsze już :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 8 godzin temu, bmbm napisał: Nie no super, podziękowałeś serwisowi i uścisnąłeś dłoń zaopatrzeniowcowi? Po co ta ironia? Rozumiem źródło Twojej frustracji po ostatnich przejściach, ale nie oznacza to automatycznie, że ja też muszę mieć negatywne podejście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 9 godzin temu, bmbm napisał: Podstawowe części do auta są dostępne - niebywałe, napiszmy o tym na forum, cieszmy się, przecież inne kraje mogą pomyśleć o "żelaznych zapasach", tylko u nas nie, bo po co, skoro klient w ASO i tak będzie przeszczęśliwy tak bardzo, że napisze o tym na forum, z dostępności tulei wahacza to nie jest wina kraju. Za taki stan rzeczy odpowiada importer. To on jest odpowiedzialny za dostawy - przecież można wziąć na zapas i trzymać u siebie w magazynie prawda? Ale po co się towarowac przecież za to trzeba zapłacić - to jest takie działanie mające na celu cięcie kosztów . Akurat sam działam w branży produkcyjnej. Firmy które się zatowarowały w surowiec przed pandemią albo w jej czasie mają teraz z czego produkować i sobie jakoś tam funkcjonują. Firmy które liczyły że jakoś to będzie teraz na surowiec czekają miesiącami , sama cena surowca poszła mocno do góry więc sami nagle muszą podnieść ceny swoich wyrobów na co kompletnie nie był przygotowany odbiorca końcowy. Zaczyna się płacz i bankructwa bo odbiorca zdenerwowany że podrożało nagle bez żadnej informacji zaczyna szukać wyrobu gdzie indziej - pandemia spowodowała że zmienią się łańcuchy dostaw na całym świecie a wygrywają te firmy które się zatowarowały i mają co sprzedawać w przystępnej jeszcze cenie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawels1 Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 zgadz 8 minut temu, Karas napisał: to nie jest wina kraju. Za taki stan rzeczy odpowiada importer. To on jest odpowiedzialny za dostawy - przecież można wziąć na zapas i trzymać u siebie w magazynie prawda? Ale po co się towarowac przecież za to trzeba zapłacić - to jest takie działanie mające na celu cięcie kosztów . Akurat sam działam w branży produkcyjnej. Firmy które się zatowarowały w surowiec przed pandemią albo w jej czasie mają teraz z czego produkować i sobie jakoś tam funkcjonują. Firmy które liczyły że jakoś to będzie teraz na surowiec czekają miesiącami , sama cena surowca poszła mocno do góry więc sami nagle muszą podnieść ceny swoich wyrobów na co kompletnie nie był przygotowany odbiorca końcowy. Zaczyna się płacz i bankructwa bo odbiorca zdenerwowany że podrożało nagle bez żadnej informacji zaczyna szukać wyrobu gdzie indziej - pandemia spowodowała że zmienią się łańcuchy dostaw na całym świecie a wygrywają te firmy które się zatowarowały i mają co sprzedawać w przystępnej jeszcze cenie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się